strobo in mistlicht
ik was van plan om strobo licht in me mist lichten voor te maken maar is dit mogelijk dat ik met de apk gewoon me normale mistlichten weer kan monteren
-
- Contacteer:
je kunt voor je keuring de mistlampen er ook gewoon even uit draaien dan komt je ook doro de keuring (als het er niet op zit hoeft het niet te werken anders wel)
ja ik weet het mar ik bedoel zijn er strobo wat ik er zo in kan zetten dus met dezelfde fitting
-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Ik raad je DRINGEND aan of even een projecttopic te openen! Je hebt nu al 5 topics lopen voor een paar van simpele vraagjes. Om het forum een beetje netjes te houden kun je het beste even een topic voor je eigen auto te maken en daar al deze vragen in te stellen! Handig voor jezelf en voor de mensen die eventueel de oplossingen weten.
BEDANKT!
En nee, denk niet dat er strobo's zijn met dezelfde fitting als je mistlamp. Zelf wat maken of gewoon helemaal niet...
BEDANKT!

En nee, denk niet dat er strobo's zijn met dezelfde fitting als je mistlamp. Zelf wat maken of gewoon helemaal niet...
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi