Skirts eraf;
Ik zou de voorste en achterste wielkastverbreder er eerst afhalen. Deze zitten aan de binnekant van je wielkasten met een aantal boutjes vast (de aansluitingen willen wel eens afbreken dus er is ook best kans dat er een aantal boutjes missen of doldraaien, maar daar kom je vanzelf achter). Om je achterste verbreder eraf te krijgen moet je ook nog even het achterlicht eruit halen aangezien daar achter nog een boutje zit. Achterlicht haal je er op zijn beurt weer uit door aan de achterkant van het achterlicht de 'plastic schroef' eruit te draaien.
Als je de verbreders eraf hebt, moet je nog ff checken of de sideskirts vastzitten met popnagels aan de onderkant tegen de dorpels. (Kan me iets herinneren dat Sander ze er al eens af heeft gehad, dus zullen ze wel los zitten?) Als de onderkant los is, moet je de sideskirt naar boven drukken. Hij zit namelijk in een aantal klemmetjes geschoven.
Als je klaar bent heb je dus alles los liggen zodat je dus ook de schermen en eventueel plekken achter het achterlicht kunt checken.
Voor het starten;
-Andere accu zal wel nodig zijn ja, kun je die van de Twingo misschien ook we even voor gebruiken. Voorlopig zal je er toch niet mee rijden denk ik?
-Olie verversen + filter is misschien ook wel makkelijk.
-Misschien even de auto (vooriwlen) opkrikken en de auto in de 1e versnelling zetten en de wielen rond draaien om te kijken of alles nog wel normaal rond wil gaan.
-Daarna startpoging met de bobinekabel eraf zodat het blok even oliedruk krijgt voordat hij daadwerkelijk belast wordt. (zo komt de olie alvast overal in het blok)
-Als ie eenmaal start (met nadruk op ALS) even lekker laten lopen en kijken of er rare geluiden zijn. In het begin sowiezo wel denk ik na zolang stil gestaan te hebben.
Alles wat hierboven staat is natuurlijk op eigen risico he

Maar kan weinig mis gaan lijkt me. Succes!!