
ACT: Je eigen auto VS iemand anders auto. I
net een petje met een 328i eronder . Had echt geen zin maar hij bleef maar duwen. Heb me maar rechts geplaatst zodat ie links naast me kon staan.... staat ie aan de verkeerslichten te gassen als een echt randdebiel, ni normaal. Licht gaat op groen en zie gelijk die kont naar beneden vallen...hij wou er dus echt voor gaan. Heb em een lengte gegeven, rustig naar twee schakelen en dan het gas opgegegaan. Nou, die werd dus letterlijk aan stront gereden. Aan de volgende lichten (1 km verder) is ie maar netjes achter me komen staan ook al had ie links vrij baan 



vorige week kreeg er een dude in een S40 petsjes van zijn vriendin omdat hij mij eruit wilde rijden bij t stoplicht, maar ja, ik reed rechts en de linkerbaan hield op... en aangezien hij naast me reed... de rest laat zich raden. Toch wel grappig om dat te zien in je achteruitkijkspiegel en hij daarna naar je staat bij t stoplicht en je twee van die chagrijnige mensen zien zitten

wat wil je die zaten net in je walm ke 

Clio I 1.8 16v Ph II '95 & Clio II 1.6 16v Ph II '03 Initiale Paris & Clio III 2.0 16v Ph I '06 RS || mijn auto onderhoud website: https://www.beheerjeonderhoud.nl
-jo- schreef:net een petje met een 328i eronder . Had echt geen zin maar hij bleef maar duwen. Heb me maar rechts geplaatst zodat ie links naast me kon staan.... staat ie aan de verkeerslichten te gassen als een echt randdebiel, ni normaal. Licht gaat op groen en zie gelijk die kont naar beneden vallen...hij wou er dus echt voor gaan. Heb em een lengte gegeven, rustig naar twee schakelen en dan het gas opgegegaan. Nou, die werd dus letterlijk aan stront gereden. Aan de volgende lichten (1 km verder) is ie maar netjes achter me komen staan ook al had ie links vrij baan



1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
net bij de mac in malden voor het stoplicht, stond naast een duitser in een audi Q7 3.0 tdi. stond meter voor hem. groen trok normaal weg, in eens komt ie er naast blazen dus volgas erop, verder dan ernaast kwam ie niet alleen toen hield de weg op en moest ik dus achter hem invoegen 
later nog ff duimpie gegeven

later nog ff duimpie gegeven

Clio I 1.8 16v Ph II '95 & Clio II 1.6 16v Ph II '03 Initiale Paris & Clio III 2.0 16v Ph I '06 RS || mijn auto onderhoud website: https://www.beheerjeonderhoud.nl
Reed net op een binnenweggetje hier in de buurt. Voor me een stoere Corrado met een jonge gast d'r in, en daarvoor een of ander ingeslapen lijk. Toen d'r een gaatje was ging die Corrado d'r gelijk langs, en ik met de RS d'r achteraan. Trokken allebei even hard tot 180.
Vervolgens kwam d'r een rotonde aan, en trok die Corrado echt alle kanten op scheef tijdens 't remmen, en haalde 't allemaal nog maar net. Met een smile nog even de geur van z'n verziekte remmen opgesnoven
Vervolgens kwam d'r een rotonde aan, en trok die Corrado echt alle kanten op scheef tijdens 't remmen, en haalde 't allemaal nog maar net. Met een smile nog even de geur van z'n verziekte remmen opgesnoven
rev it like a rental
-
- Über-Spammer
- Berichten: 14156
- Lid geworden op: do 5 apr 2001 0:00
- Locatie: Oudewater
- Contacteer:
Bmw 335 vs 5 gt
We reden allebei weg bij het benzine station ff mach 8 invoegen op de snelweg......
Als je echt vol op het gas gaat komt het begrip "powersteer" ff om de hoek kijken ...
Bmw zat heel vreemd te kijken, was is dat voor een grijze vlek die op mijn bumper blijft .......
Met 180 vond ik het wel weer goed ......


We reden allebei weg bij het benzine station ff mach 8 invoegen op de snelweg......
Als je echt vol op het gas gaat komt het begrip "powersteer" ff om de hoek kijken ...

Bmw zat heel vreemd te kijken, was is dat voor een grijze vlek die op mijn bumper blijft .......
Met 180 vond ik het wel weer goed ......
gisteren op de A7 richting het noorden, laguna V6 vs Porsche 928 (het model dan iig). tot aan de 200 bleven we op dezelfde afstand van zn achterbumper, maar boven de 200 trok ie geleidelijk aan weg. bij 220 was het wel weer welletjes........
5 GT vs. S4 Cabrio, dat verloor ik natuurlijk iedere keer, maar hij liep niet zo ver van me vandaan op zich. heb nog even met de bestuurder gepraat en hij vond de gtt ook wel best snel. had ie niet verwacht
5 GT vs. S4 Cabrio, dat verloor ik natuurlijk iedere keer, maar hij liep niet zo ver van me vandaan op zich. heb nog even met de bestuurder gepraat en hij vond de gtt ook wel best snel. had ie niet verwacht

R 5 Convertible Rulezz
-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
Gisetrmiddag bij stoplicht Capelle a/d IJssel naar snelweg A20 richting Gouda.
2-baans voor stoplicht. Ik binnenbocht, hij buitenbocht in een Seat Leon FR.
Opgetrokken met teveel wielspin... Verloor het nipt van 'm. Moest 'm voor laten gaan met invoegen.
2-baans voor stoplicht. Ik binnenbocht, hij buitenbocht in een Seat Leon FR.
Opgetrokken met teveel wielspin... Verloor het nipt van 'm. Moest 'm voor laten gaan met invoegen.
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
van de week ook zo'n gevalletje invoegen, hier in de velserbroek heb je een stoplicht, en de weg gaat na 200 meter over in een rotonde. linkerbaan gaat rechtdoor de rotonde over, en de rechterbaan gaat echt serieus rechtsaf als je naast mekaar zit.
ik kom aanrijden bij het stoplicht en zie een witte volvo 850 staan, man, vrouw, dochter op de achterbank. ik ernaast staan, had geen zin om achter te blijven. zie ik die vent kijken, die had me door. ik denk het zal toch niet he
groen, vol op het gas, maar hij ook. hmm die blijft wel erg lang naast me.... die rotonde komt wel erg hard dichterbij... op het laatste moment kon ik er net voor, eigelijk kon het niet, maar soms moet je doen wat je moet doen
maar goed dat er niks van rechts kwam
bleek dus een 850 2,5i 20V te wezen, 170 pk. gekke ding gaat goed vooruit
ik kom aanrijden bij het stoplicht en zie een witte volvo 850 staan, man, vrouw, dochter op de achterbank. ik ernaast staan, had geen zin om achter te blijven. zie ik die vent kijken, die had me door. ik denk het zal toch niet he

groen, vol op het gas, maar hij ook. hmm die blijft wel erg lang naast me.... die rotonde komt wel erg hard dichterbij... op het laatste moment kon ik er net voor, eigelijk kon het niet, maar soms moet je doen wat je moet doen

maar goed dat er niks van rechts kwam

bleek dus een 850 2,5i 20V te wezen, 170 pk. gekke ding gaat goed vooruit

Immer wieder die verdammte Holländer
-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
Dat zijn de leuke dingen...
gewoon proppen.
Net ff wezen checken. Zo'n Leon FR doet 7.3 sec over 0-100 km/u.

Net ff wezen checken. Zo'n Leon FR doet 7.3 sec over 0-100 km/u.

5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
net bij de befteling
een porsje boxter met een oud lijk erin
wou niet naar rechts
dus ik maar rechts ernaast bij het stoplicht
die ouwe raar kijken
bij de 160 haakte ie af, de homo

een porsje boxter met een oud lijk erin
wou niet naar rechts
dus ik maar rechts ernaast bij het stoplicht
die ouwe raar kijken
bij de 160 haakte ie af, de homo




Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda

5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
-Ray- schreef:
bleek dus een 850 2,5i 20V te wezen, 170 pk. gekke ding gaat goed vooruit
Jaa dat zijn fijne motortjes


Overigens moest zo'n zelfde 2.5i 20v het vandaag afleggen tegen een lichtblauwe vectra met wat chroom hier en daar (niet het nieuwste model) .Wist niet dat er een speciale uitvoering van was, maar hij ging met ca. 140 op het gas en hij spoot er vandoor

-
- Über-Spammer
- Berichten: 10004
- Lid geworden op: ma 18 feb 2002 0:00
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Vlaardingen
Op de terugweg van de Franse Dag in Oss;
GTT vs Swift GTi (?) Tupperware Edition: 1-0
GTT vs Swift GTi (?) Tupperware Edition: 1-0
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
-
- Über-Spammer
- Berichten: 10004
- Lid geworden op: ma 18 feb 2002 0:00
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Vlaardingen
Niet heel erg op gelet eigenlijkMerijn schreef:Een witte met een dubbele uitlaat?

'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
Jup, dat was hem en hij kon echt niet rijden de sukkel gaat ie vrijwel vol op de rem op de linker rijbaan omdat ie anders zijn afslag zou missen.MartijnG schreef:Niet heel erg op gelet eigenlijkMerijn schreef:Een witte met een dubbele uitlaat?Heb zn achterkant niet zo lang kunnen bekijken. Was wel een wat breder uitgebouwd ding...
Dus ik meteen zwaaien van ga eens aan de kant. Rij ik er langs en steekt ie met een big smile zijn duimpje op.
@Haas: Sorry dat we ervandoor gingen. We hadden ff geen rekening gehouden met je roethok

-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
haha trok de rs het nietFlorus schreef:5GTT vs. Renault Clio Sport 2.0 16V F1


had ik niet verwacht
maar goed geheel standaard is de jouwe niet meer



ik vond hem redelijk snel gisteren
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Hoefde eigenlijk nog niet eens op volle drukLuco/Alpine-racer schreef:haha trok de rs het nietFlorus schreef:5GTT vs. Renault Clio Sport 2.0 16V F1![]()
![]()
had ik niet verwacht
maar goed geheel standaard is de jouwe niet meer![]()
![]()
![]()
ik vond hem redelijk snel gisteren


Ergens ri. de 180km/h zal ie er waarschijnlijk wel voorbij komen.....
-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
Florus schreef:nee



Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Berichten: 4750
- Lid geworden op: za 12 mar 2005 16:06
- Car: Captur EDC130 Intens
- Locatie: Hoofddorp
Je hebt het hier dus over de CLioIII RS met 192 peekaas neem ik aan?Florus schreef:5GTT vs. Renault Clio Sport 2.0 16V F1
Ik vraag me eigenlijk af of de RS II en I het ook winnen van de nieuwe RS?
-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
ja die nieuwe is 300 kilo zwaarder



Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
182 of 197 scheelt maar 15 pkArno17 schreef:Ja maar wel 23 pk meer.....en de Cup uitvoering van de ClioII zal ook wel goed over het circuit gaan denk ik?Luco/Alpine-racer schreef:ja die nieuwe is 300 kilo zwaarder![]()
dus pk gewicht is ongunstiger geworden
de oude cupclio is sneller dan de nieuwe op het circuit
Laatst gewijzigd door Luco/Alpine-racer op zo 22 jul 2007 20:55, 1 keer totaal gewijzigd.
mssn ligt het aan mij maar ik vind die 3 niet vooruit te branden. Het "lijkt" alsof de 2 vlotter gaat.
-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
de 2 is vlotter-jo- schreef:mssn ligt het aan mij maar ik vind die 3 niet vooruit te branden. Het "lijkt" alsof de 2 vlotter gaat.
de 3 stuurt beter
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.