gewoon erg opgesleten of ook echt kapot aan het lopen? Onderdelen enz zijn iet zo duur, dus misschien een optie om dit blok uit elkaar te halen en te reviseren, denk dat je voor 1000 eu onderdelen wel klaar bent

Ja echt een slet ja.Steven schreef:Hehe wat kan een GT soms tegenvallen he
Kunnen echt bitches zijn soms...
heb je dit al eens meegemaakt dat je dit zo zegt allemaal?Steven schreef:Bekende vouwen
Zuur, volgende x toch eerst kijken of je stuurrechtstaat en niet je halve auto uit elkaar valt en dan meteen de achtervolging inzetten of met gebarentaal een getuige proberen te zoeken. (met je telefoon foto maken van de vrachtwagen etc.) Maja heb je nu weinig aan natuurlijk. Wel zuur, ik ken het...
Ja blijkbaar.J-P-S schreef:heb je dit al eens meegemaakt dat je dit zo zegt allemaal?Steven schreef:Bekende vouwen
Zuur, volgende x toch eerst kijken of je stuurrechtstaat en niet je halve auto uit elkaar valt en dan meteen de achtervolging inzetten of met gebarentaal een getuige proberen te zoeken. (met je telefoon foto maken van de vrachtwagen etc.) Maja heb je nu weinig aan natuurlijk. Wel zuur, ik ken het...
hoe is dat toen gebeurd bij jullie dan?MartijnG schreef:Volgens mij heeft Steven al elke ongevalsituatie meegemaakt die er bestaatEen schade-expert, maar dan op een andere manier
![]()
Tsja...mn pa had inderdaad een keer precies hetzelfde. Succes met het herstel