Clio 16V 1992 190pk
eerst uitdraaien zien, dan geloven

even kleinere remmen monteren-Ray- schreef:13 inch past niet he onder een 16V?
whehe das dus niet de bedoelingJ-P-S schreef:even kleinere remmen monteren-Ray- schreef:13 inch past niet he onder een 16V?![]()
Maandag maar eens even gaan kijken, kijken of het echt zo is of gewoon mooie verkooppraatjes...
jij weet ook niet wat je wil, dat zei je over mijn apparaat ookHaas schreef:heerlijk apparaaat!!!! Dat ding is gewoon af! Op de voorlip na danen de lexusfrotzooi
Hij heeft alleen een oude kentekenplaat voor? En geen apk dus?
M3X schreef:Mensen,
In mijn zoektocht naar een nette Clio 16V kwam ik de volgende tegen:
http://auto.marktplaats.nl/renault/1024 ... ineel.html
Kent iemand deze auto en kan mij wat meer over de ins & outs vertellen?
Volgens de verkoper heeft hij ruim 200.000 km gelopen. Mits hij in goede staat is is de prijs dan redelijk?
Alvast bedankt.
P.S. Ik zal me zo even voorstellen bij wie is wie
[img]http://i170.photobucket.com/albums/u246 ... _cliog.jpg[/img]Tim_Coupe schreef:Maandag maar eens even gaan kijken, kijken of het echt zo is of gewoon mooie verkooppraatjes...
klopt! Heb die wielen nog ff gehad en zijn toen naar joeri gegaan.. Wie ze nu heeft, schiet me ff niet tebinnen..Ferdy schreef:rob zn oude wagen ?
die heb ik ook, gaan over 2weekjes eraf.Cleaned_Clio_16v schreef:[img]http://i170.photobucket.com/albums/u246 ... 620009.jpg[/img]
Zijn dit verbrede stalen (zwart gespoten) clio rsi velgen?
Mocht je ze in november nog niet kwijt zijn wil ik ze wel kopen, heb nu het geld nog niet. Stuur maar een PM wat je er voor wil hebben ken ik er alvast rekening meehouden.nickyr16v schreef:die heb ik ook, gaan over 2weekjes eraf.Cleaned_Clio_16v schreef:[img]http://i170.photobucket.com/albums/u246 ... 620009.jpg[/img]
belang bij.???
Heb je hier nog foto's van onder jou clio die velgen zijn zo gruwelijk!!Haas schreef:klopt! Heb die wielen nog ff gehad en zijn toen naar joeri gegaan.. Wie ze nu heeft, schiet me ff niet tebinnen..Ferdy schreef:rob zn oude wagen ?
WRD Adamas??Cleaned_Clio_16v schreef:[img]http://i170.photobucket.com/albums/u246 ... _cliog.jpg[/img]Tim_Coupe schreef:Maandag maar eens even gaan kijken, kijken of het echt zo is of gewoon mooie verkooppraatjes...
Dat is deze tog ook? Heeft er iemand daar nog meer foto's van ik vind die velgen zo
Op het gehoor schieten je toeren niet zo heen en weer lijkt mij als je nauwelijks snelheid verliest zonder te ontkoppelen? Want dan is je bdp sensor gewoon stuk of kabelbreuk.... anders vliegt je toerenteller niet naar beneden terwijl je toerental hetzelfde blijft...Haas schreef:oke, probleempje en graag een reactie van heren experts
De Clio 16V van Marieke heb ik vandaag weer tot leven gewekt. Aangezien de kabelboom compleet verknipt was, vol rare plekken en dingen, heb ik er afgelopen maandag een andere ingezet. Dat stuk vanaf de relaiskast tot aan de ECU. Toen even de accu van mijn golf eraangezet, aangezien die van de Clio totaal leeg was. Ook nieuwe bougies erin gezet, aaangezien ik er 1 had laten vallen. Eerst ff zonder ontsteking gedraaid, oliedruk was goed. Toen bobinekabel erop gezet en maar een poging wagen. Drie tikken en hij liep. Beetje op laten warmen enz en liep best netjes.
Nu hetvolgende probleem. De accu vd clio op de lader gezet en net erop gezet. Wederom starten en liep prima. Stukje gaan rijden, leek allemaal goed te gaan. Moesten wel even tanken, aangezien de meter redelijk onderin stond, maar goed... dat komt later wel.
U raad het al, na een aantal km's rijden na een u-turn horten, stoten, bokken en uitgezet. Even onder de kap gekeken, maar niets te zien. Maar weer aangezwengeld en hij liep weer. Toen naar de pomp gereden, die ik niet meer haalde (althans..met wat uitrollen net krap aan). Ding wat volgegooid en weer gaan rijden. Maar hij blijft nu af en toe aan het horten en stoten....... Tis ook niet constant, maar je rijd gewoon constant gas en dan ineens BLUTS...pruttel pruttel pruttel. Als je ontkoppelt en beetje met gas speelt, komtie wel weer tot leven, maar hij blijft maar blurren en horten.
Denk zelf aan een vies benzinefilter icm tank leeggereden en 5 maanden stilstaan, maar wat ik zo raar vind. Als hij hort en stoot, dondert de toerenteller zo snel naar beneden. Rest van de meters blijft allemaal redelijk constant, je verliest wat snelheid, maar das niet t vernomen waard, hooguit een kmh of 5, maar de toerenteller dondert echt zomaar van 3000 naar 500 heen en weer, ook als je niet ontkoppeld.
Hoe kan het dat die toerenteller zo heen en weer dondert? Komt dat signaal van de BDP-sensor af? Die zit goed aangesloten.
Nogmaals, ik gooi t zelf op slechte brandstoftoevoer, maar ik vind t zo raar dat die toerenteller zo heftig danst. (Kortom is t geen sensor die niet flex is?)
beetje lang verhaal geworden, sorry
dat zijn geen verbredenickyr16v schreef: die heb ik ook, gaan over 2weekjes eraf.
belang bij.???
voor 8 eu ga ik niet twee keer pielen+Clio16v+ schreef:kan je om te testen niet even die benzine filter van mij er nog onderflatsen? dat is ook geen nieuwe maar hoef je iig ff geen nieuwe te kopen. of heb je die al weggemietert
idd, snelheid verandert nauwelijks (zonder ontkoppelen uiteraard) en toerenteller gaat ADHD heen en weer. Zal de BDP sensor eens controleren, maar die was nog gewoon goed en heb net de hele kabelboom vervangen en van tevoren nagemeten, dus kabelboom staat bij mij onderaan de lijstMaarten-Jan schreef: Op het gehoor schieten je toeren niet zo heen en weer lijkt mij als je nauwelijks snelheid verliest zonder te ontkoppelen? Want dan is je bdp sensor gewoon stuk of kabelbreuk.... anders vliegt je toerenteller niet naar beneden terwijl je toerental hetzelfde blijft...
(die wordt dus gemeten met de onsteking, dus als die "hapert" door defecte bdp sensor dan vliegt je toerenteller ook naar beneden, en vliegt een beetje heen en weer). Het signaal komt dus van de ontsteking
zijn het geen clio s velgen????????Cleaned_Clio_16v schreef:[img]http://i170.photobucket.com/albums/u246 ... 620009.jpg[/img]