ACT: Algemeen Chat Topic Deel 3
zit nu comedy central te kijken stand up comedian, dat is soms nog te pruimen 

Clio I 1.8 16v Ph II '95 & Clio II 1.6 16v Ph II '03 Initiale Paris & Clio III 2.0 16v Ph I '06 RS || mijn auto onderhoud website: https://www.beheerjeonderhoud.nl
Ik snap dat niet... waarom moet je overal tegenwoordig een talentenshow van maken, pleur toch een end op. Binnenkort gaan ze zelfs het nieuws voor laten lezen door 'talenten'....
Nou, de meeste 'talenten' kunnen wat mij betreft snel teruggaan naar waar ze vandaan gekomen zijn. Wat de hell is er nou recentelijk van die figuren terecht gekomen. En nou niet aankomen met Jim en Jamai...
Nou, de meeste 'talenten' kunnen wat mij betreft snel teruggaan naar waar ze vandaan gekomen zijn. Wat de hell is er nou recentelijk van die figuren terecht gekomen. En nou niet aankomen met Jim en Jamai...
-
- Moderator
- Car: MB
Boeiend denken ze daar. Ze maken die prut niet om top artiesten te maken (dat zou een leuke bijkomstigheid zijn). TV maken doen ze om er geld aan te verdienen. Die John de Mol is niet voor niets zo blij met zijn show.
Overigens toch wel respect voor de formats die ze hier bedenken. Komt best veel van Nederlandse bodem.
Overigens toch wel respect voor de formats die ze hier bedenken. Komt best veel van Nederlandse bodem.
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
jim en.... 
tja vind dat ook bagger. enige x dat ik het te pruimen vind is als ze ECHT goed zijn en het zelf niet doorhebben. Dat is meestal de eerste ronden waar bij iedereen zoiets heeft van wtf? Daarna is de nieuwigheid er snel af
ach kunnen ook nog hart van nederland kijken over hoe de kat tijgertje gered is uit de boom....

tja vind dat ook bagger. enige x dat ik het te pruimen vind is als ze ECHT goed zijn en het zelf niet doorhebben. Dat is meestal de eerste ronden waar bij iedereen zoiets heeft van wtf? Daarna is de nieuwigheid er snel af
ach kunnen ook nog hart van nederland kijken over hoe de kat tijgertje gered is uit de boom....

Clio I 1.8 16v Ph II '95 & Clio II 1.6 16v Ph II '03 Initiale Paris & Clio III 2.0 16v Ph I '06 RS || mijn auto onderhoud website: https://www.beheerjeonderhoud.nl
HIer hebben we ook nog wel de duitse RTL en Sat1, natuurlijk BBC en af en toe Zembla op 1
En discovery (science) en national geographic waardeer ik ook wel.
Goeie TV is er wel, helaas niet alleen uit eigen land.

Goeie TV is er wel, helaas niet alleen uit eigen land.
aahh met first blood!! mmm was niet echt een beste show van ons. binnenkort zijn we support van full blown chaosNappelpapRS schreef:Ik heb jullie vorig jaar gezien in Amsterdam...bij de CD release van My City Burning.~thijs~ schreef:Jep, ken je ons? of vind je het stukkie alleen bruut?NappelpapRS schreef:Bring On The Bloodshed?~thijs~ schreef:leuke review van mijn bandje van de VPRO, ben toch een beetje trots, dus moet het effe postenwij waren de afsluiter
http://3voor12.vpro.nl/artikelen/artikel/44388761
erg bruut

vandaag even in zwolle wezen kijken bij de indoor tractorpulling.
das pas power!!
ging tevens goed mis met de "never satisfied" kompleet blok er vanaf gebarsten wat een knal echt niet normaal je weet niet wat je ziet.
het mooie van internet het staat nu al op youtube klik de link!!
kijk die motor eens door de lucht vliegen!!!!
http://www.youtube.com/watch?v=aFUixBVaTyw
das pas power!!
ging tevens goed mis met de "never satisfied" kompleet blok er vanaf gebarsten wat een knal echt niet normaal je weet niet wat je ziet.
Laatst gewijzigd door mark 5t op za 22 jan 2011 19:28, 2 keer totaal gewijzigd.
lasmachine/onderdelen/lasdraad/advies nodig?
http://www.barmartechniek.nl
-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Bizar 

'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
Zonne grote vuurbal jong.. BAM!
Die turbo klinkt wel bruut he in het begin!
Die turbo klinkt wel bruut he in het begin!
- Adinsx
- Car: M4 Estate GT205
Geweldig. 
Tijdje terug in het Gelredome wezen kijken. Machtig.
Overigens, ook zondags wel op RTL gekeken, maar die presentator moeten ze een schop geven. Wat een mongool

Tijdje terug in het Gelredome wezen kijken. Machtig.
Overigens, ook zondags wel op RTL gekeken, maar die presentator moeten ze een schop geven. Wat een mongool

Iron Bleu Mégane IV Estate GT205 + Rouge Flammé Clio IV Estate Dynamique TCe90
Mooie vuurbal!! 
En wij ons maar druk maken als een blokkie niet 100% meer loopt

En wij ons maar druk maken als een blokkie niet 100% meer loopt

nou geloof me deze liep super!
maar vlak voor het stukgaan lopen ze altijd het beste en snelste is mijn ervaring.
kheb ook al wel es een blok opgeblazen op de dragstrip

maar vlak voor het stukgaan lopen ze altijd het beste en snelste is mijn ervaring.

kheb ook al wel es een blok opgeblazen op de dragstrip

lasmachine/onderdelen/lasdraad/advies nodig?
-
- Über-Spammer
Tractor Pulling is vet
in de zomer is dat hier op allerlei weilanden, met feesttent erbij uiteraard 

Welk helder licht heeft eigenlijk bedacht dat niet-leden niet meer kunnen posten in projecttopics?
Dat een niet-lid geen projecttopic kan starten vind ik op zich wel redelijk logisch, maar dat je niet kunt reageren vind ik wel een beetje dom.
Er zijn genoeg forumgangers die geen lid meer zijn zoals ik die niet meer kunnen reageren op vragen in projecttopics.
Zo gaat er stiekem wel het nodige aan kennis verloren natuurlijk.
Ik heb al een aantal keren een pm gestuurd, maar vaak heb ik helemaal geen zin om dat te doen en zo zullen er vast nog wel meer zijn die er zo over denken.
Kan dit besluit niet eens onder de loep genomen worden?
Dat een niet-lid geen projecttopic kan starten vind ik op zich wel redelijk logisch, maar dat je niet kunt reageren vind ik wel een beetje dom.
Er zijn genoeg forumgangers die geen lid meer zijn zoals ik die niet meer kunnen reageren op vragen in projecttopics.
Zo gaat er stiekem wel het nodige aan kennis verloren natuurlijk.
Ik heb al een aantal keren een pm gestuurd, maar vaak heb ik helemaal geen zin om dat te doen en zo zullen er vast nog wel meer zijn die er zo over denken.
Kan dit besluit niet eens onder de loep genomen worden?
-
- Car: 19 16v PhII 2.0T
- Contacteer:
Komt omdat die VAG hokken zo overpriced zijnRobke schreef:Nee, hier is het veel leuker om de zeurzak uit te hangen.![]()
Wanneer je in een VAG hok rijdt heb je geen €25,- over om aan zoiets te spenderen.![]()

Zo die open deur ook weer ingetrapt

Anything worth doing is worth doing right!.
Weet er hier iemand hoe betrouwbaar een v40 is uit 1998-2000? Zoek een gasbak met automaat
Maar ze zitten allemaal tegen de 300k

Een v40 is nog redelijk economisch 
Anders wordt het een safrane, maar ik denk nu echt aan de beurs. Een saf en 850 zijn zuipschuiten.

Anders wordt het een safrane, maar ik denk nu echt aan de beurs. Een saf en 850 zijn zuipschuiten.
-
- Moderator
- Car: MB
ja ok, het scheelt wel een paar kg natuurlijk. Of het met de huidige LPG prijzen nog leuk is en blijft is ook wel lastig te zeggen.
Je zou ook meer uit kunnen geven en een twingo diesel kunnen kopen. Wel erg goedkoop rijden. Maar die moet je dan weer langer houden en nu op kunnen brengen.
Je zou ook meer uit kunnen geven en een twingo diesel kunnen kopen. Wel erg goedkoop rijden. Maar die moet je dan weer langer houden en nu op kunnen brengen.
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Lpg kost nogsteeds minder dan de helft van benzine dus het kan gauw uit...
-
- Car: 5 GT Turbo
- Contacteer:
Vet Mark dat je daar heen bent geweest!mark 5t schreef:vandaag even in zwolle wezen kijken bij de indoor tractorpulling.
das pas power!!
Altijd nog een keer naar toe willen gaan.
Lijkt me machtig mooi om in het echt te zien (en horen!)
Krijg alleen niemand uit mn vriendengroep echt gemotiveerd om mee te gaan....
Vinden dat het voor boeren is.....

ps) Vanavond nieuwe TopGear op BBC2 (21:00).......
Naja, kijk het moet een goede mix zijn tussen praktisch en goedkoopTom schreef:ja ok, het scheelt wel een paar kg natuurlijk. Of het met de huidige LPG prijzen nog leuk is en blijft is ook wel lastig te zeggen.

Over LPGprijs: het verschil met benzine of diesel wordt alleen maar groter... nu scheelt het 1 euro per liter, de rekensom heb ik al wel gemaakt.
De vraag was of die v40 betrouwbaar was. Want met zoiets als dit kan ik mij nog wel eens ergens vertonen, en ja, de aanschafprijs is zeer mild:
http://www.autotrader.nl/auto/kopen/Vol ... gemeen.htm
Hier scheelt het maar 80 cent per liter in het gunstigste geval...
-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Ik haat tanken (en dus LPG) 
Bij mij is het verschil €27 tussen diesel en LPG waar ik ook verwacht dat LPG meer onderhoud vergt.
Aanschaf van een Clio bijvoorbeeld is ook identiek met zelfde kilometerstanden...

Bij mij is het verschil €27 tussen diesel en LPG waar ik ook verwacht dat LPG meer onderhoud vergt.
Aanschaf van een Clio bijvoorbeeld is ook identiek met zelfde kilometerstanden...
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
Met die tweede saf had ik een vrij grote tank.
Hier scheelt het wel een euro
Hier scheelt het wel een euro

Ik heb ook altijd op LPG gereden, maar heb nu toch gezondigd en ben diesel gaan rijden.
Ik moet zeggen dat het wel erg lekker is om pas elke 800 km te hoeven tanken.
De V40 is niet bijster betrouwbaar volgens mij en je hebt minstens een 2.0 nodig om nog een beetje vooruit te komen.
Je kunt ook kijken naar een Saab op LPG, dat is volgens mij makkelijker te vinden en met een turbomotor rijdt het ook nog eens veel beter.
Ik moet zeggen dat het wel erg lekker is om pas elke 800 km te hoeven tanken.
De V40 is niet bijster betrouwbaar volgens mij en je hebt minstens een 2.0 nodig om nog een beetje vooruit te komen.
Je kunt ook kijken naar een Saab op LPG, dat is volgens mij makkelijker te vinden en met een turbomotor rijdt het ook nog eens veel beter.
Hij moet wat zuinig zijn, vermogen is volstrekt onbelangrijk tussen sittard en eindhoven 
Ik kan niks slechts vinden over deze volvo's tot nog toe...Saab is ook wel een optie, al naar gekeken inderdaad.

Ik kan niks slechts vinden over deze volvo's tot nog toe...Saab is ook wel een optie, al naar gekeken inderdaad.
Nee, de 2.0 is normaal zuiniger 
Jongens...?

Jongens...?
Het zijn zeker geen slechte auto's maar kwa afwerking/rijden merk je wel dat het een stuk minder is dan bijvoorbeeld een S/V 70.
Ik vind de 1.8 niet onaardig, maar als ik zou mogen kiezen dan zou ik voor diesel gaan ipv LPG. Maarja, dan komt die ellendige wegenbelasting weer om de hoek kijken...
Het enige zwakke punt wat mij zo snel te binnen schiet is dat een of ander plastic buisje bij de bak/pook wel eens kapot gaan. Gevolg, lastig schakelen maar goedkoop op te lossen.
Probeer wel de face lift te pakken(medio 2002), smoelt veel beter!
Ik vind de 1.8 niet onaardig, maar als ik zou mogen kiezen dan zou ik voor diesel gaan ipv LPG. Maarja, dan komt die ellendige wegenbelasting weer om de hoek kijken...

Het enige zwakke punt wat mij zo snel te binnen schiet is dat een of ander plastic buisje bij de bak/pook wel eens kapot gaan. Gevolg, lastig schakelen maar goedkoop op te lossen.
Probeer wel de face lift te pakken(medio 2002), smoelt veel beter!
Renault 5 GT turbo Bleu Sport