ja ze proberen je eerst met een kluitje het riet in te sturenGJ schreef:Werd tijdLuco/Alpine-racer schreef:de volhouder wint
eindelijk heeft kpn/planet de fouten toegegeven en worden we schadeloos gesteld![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb dr nu last van, gewoon niks aan doen? En kan dan vanzelf weer op msn??MartijnG schreef:Ja, ik heb ook sinds nu hetzelfde probleem als Paz. Nieuwe versie installeren anders doet heel MSN het gewoon niet meer...
:w6: :w6: :w6: :w6: :w6: :w6: :w6: :w6: :w6:Luco/Alpine-racer schreef:de volhouder wint
eindelijk heeft kpn/planet de fouten toegegeven en worden we schadeloos gesteld![]()
![]()
![]()
Gisteren ging het 's middags gewoon weer geod, maar vandaag indd hetzelfde probleem. Nu doet ie het helemaal niet meer...Ronnie schreef:Ik heb dr nu last van, gewoon niks aan doen? En kan dan vanzelf weer op msn??MartijnG schreef:Ja, ik heb ook sinds nu hetzelfde probleem als Paz. Nieuwe versie installeren anders doet heel MSN het gewoon niet meer...
Ja idd, ga ik nu ook maar doen.MartijnG schreef:Gisteren ging het 's middags gewoon weer geod, maar vandaag indd hetzelfde probleem. Nu doet ie het helemaal niet meer...Ronnie schreef:Ik heb dr nu last van, gewoon niks aan doen? En kan dan vanzelf weer op msn??MartijnG schreef:Ja, ik heb ook sinds nu hetzelfde probleem als Paz. Nieuwe versie installeren anders doet heel MSN het gewoon niet meer...
Ik heb dus maar de nieuwe versie geinstalleerd...tsja, we zullen toch een keer niet zo eigenwijs moeten doen en met de tijd mee moeten gaan
op de anwb-site is een postcode en een kilometerstand een vereisteSander2 schreef:Zou iemand die lid is van de ANWB voor mij de dagwaarde kunnen opzoeken voor een renault clio sport uit maart 2004?
Bedankt!!!
2284 AS en 28000.Frank M schreef:op de anwb-site is een postcode en een kilometerstand een vereisteSander2 schreef:Zou iemand die lid is van de ANWB voor mij de dagwaarde kunnen opzoeken voor een renault clio sport uit maart 2004?
Bedankt!!!
Gebruik gewoon Windows Messenger... Die doet het nog wel als het goed is.Ronnie schreef:Verplichte update Live Messenger 8.1
Microsoft zal vanaf vandaag alle PC's met verouderde MSN software updaten als onderdeel van de patchdag. Momenteel lijkt het erop dat Microsoft vanaf vandaag de mogelijkheid tot het gebruik van MSN 7.5 heeft beëindigd voor Windows XP gebruikers.
Als je je probeert aan te melden bij MSN 7.5 krijg je de volgende foutmelding:
Kheb gewoon 7.5 op men pc staan en deze werkt gewoon nogRonnie schreef:Verplichte update Live Messenger 8.1
Microsoft zal vanaf vandaag alle PC's met verouderde MSN software updaten als onderdeel van de patchdag. Momenteel lijkt het erop dat Microsoft vanaf vandaag de mogelijkheid tot het gebruik van MSN 7.5 heeft beëindigd voor Windows XP gebruikers.
Als je je probeert aan te melden bij MSN 7.5 krijg je de volgende foutmelding:
Hmm vaag, ik heb net 7.5 opnieuw geïntstaleerd, maar werkte weer niet, dus nu maar live. Irritante msn is dat:SMike (spitsoor) schreef:Kheb gewoon 7.5 op men pc staan en deze werkt gewoon nogRonnie schreef:Verplichte update Live Messenger 8.1
Als je je probeert aan te melden bij MSN 7.5 krijg je de volgende foutmelding:Geen problemen gehad met inloggen
hahah kroescontrolFerdy schreef:Nijmegen de gekste !!!
http://www.geenstijl.nl/archives/images ... handel.jpg
check die advertenties
veel asazwares !!!![]()
Da's inderdaag niet zo gek duur!-Ray- schreef:knappe gezinswagen voor niet al teveel geld denk?
Renault Laguna 3.0 Grand Tour V6-24V Init AUT
Die is volgens mij wel sneller dan de jouweMike (spitsoor) schreef:De reclame al gezien van de nieuwe twingo??Vindt hem wel lachen vooral dat vlaggetje wat uit de uitlaat komt met de tekst: vroouummmmmm
![]()
Lekker belangrijkWouterW schreef:
Die is volgens mij wel sneller dan de jouwe
weer een leuke voor het onderschrift