Het grote Filmpjes topic (alle behalve Renault)
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
*koenk*
Immer wieder die verdammte Holländer
-
- Contacteer:
je zou de volgende dag maar wakker worden met een kater en een gebroken neus 

-
- Contacteer:
ze kunnen wel goede reclames maken.. 

Leuk zat
Maar het originele concept kwam toch van Seat?

Maar het originele concept kwam toch van Seat?
-
- Contacteer:
in de tijd van de panda nog niet toch 
volkswagen, seat, audi, skoda, porsche
allemaal tzelfde
(goeie 'werkgever'
)

volkswagen, seat, audi, skoda, porsche
allemaal tzelfde

(goeie 'werkgever'

-
- Contacteer:
dan maken we er een seat marbella van 
Skoda volgens mij idem, met een roomster en jeti in je assortiment kan je geen geld verdienen volgens mij?

Skoda volgens mij idem, met een roomster en jeti in je assortiment kan je geen geld verdienen volgens mij?

-
- Moderator
- Car: MB
nou ja, denk dat het met Skoda toch wel wat beter gaat als ik zo zie wat die verkopen. Dat merk is iig enorm gegroeid de laatste tien jaar. Seat is het gewoon nooit geworden in mijn ogen.
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
-
- Contacteer:
het is voor VW een makkelijke manier om het gebruik van de productielijnen/banden (en dus de afschrijving ervan) mooi te rekken met een aantal jaar, heel erg veel kosten hebben ze er dan niet aan volgens mij
moet zeggen dat we tegenwoordig toch een hoop leon's en ibiza's uit de lease binnen krijgen, loopt niet zo heel slecht, alleen in de grotere segmenten moeten ze gewoon weg blijven. zo'n overjarige a4 met S op de motorkap werkt toch niet
moet zeggen dat we tegenwoordig toch een hoop leon's en ibiza's uit de lease binnen krijgen, loopt niet zo heel slecht, alleen in de grotere segmenten moeten ze gewoon weg blijven. zo'n overjarige a4 met S op de motorkap werkt toch niet
-
- Contacteer:
vind je? vind het echt een ver-krachting (wat een ChristenUnie-censuur hier zeg
) van een A4 (plus dat ze totaal niet nagedacht hebben over hoe ze eht in elkaar schroeven...wat een ondingen om aan te moeten werken)

-
- Moderator
- Car: MB
persoonlijk vind ik de rest van het seat gamma momenteel echt niet om aan te zien.
En nadenken over hoe ze iets in elkaar zetten kunnen ze bij VAG toch niet zo denderend. Zeker die interieur delen zijn altijd zo bagger vind ik. Een benz trek je 20 keer open en dicht zonder iets te slopen. Dat lijkt bij VAG een stuk minder makkelijk.
En nadenken over hoe ze iets in elkaar zetten kunnen ze bij VAG toch niet zo denderend. Zeker die interieur delen zijn altijd zo bagger vind ik. Een benz trek je 20 keer open en dicht zonder iets te slopen. Dat lijkt bij VAG een stuk minder makkelijk.
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
-
- Contacteer:
mwah als je weet hoe het zit gaat het prima hoor 
probeer eens iets italiaans of engels uit elkaar te schroeven, dan kan je helemaal lachen

probeer eens iets italiaans of engels uit elkaar te schroeven, dan kan je helemaal lachen

-
- Car: Renault 19 2.0 16V
Bij een italiaan breekt alles wat je aanraakt meteen af, wat een kwaliteit zeg..paulvanrooij schreef:mwah als je weet hoe het zit gaat het prima hoor

-
- Moderator
- Car: Megane
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
U vroeg om rook ?
[youtube]Ztkq9n0FUek&[/youtube]
[youtube]Ztkq9n0FUek&[/youtube]
vast al x geweest hier, maar blijft bruut!

Clio I 1.8 16v Ph II '95 & Clio II 1.6 16v Ph II '03 Initiale Paris & Clio III 2.0 16v Ph I '06 RS || mijn auto onderhoud website: https://www.beheerjeonderhoud.nl
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Zie ik dat nou goed 1,6 sec naar de 100 ?
-
- Car: renault 5 gt turbo
- Contacteer:
Wat ik er van heb verstaan: Heeft een turbo en compressor. Turbo is van een vrachtwagen. Bak is van een bmw (oude 535? zegt ie). Wat is nu voor een volvo blok heeft snap ik niet helemaal.
vind die vering door de motorkap wel vet!
Clio I 1.8 16v Ph II '95 & Clio II 1.6 16v Ph II '03 Initiale Paris & Clio III 2.0 16v Ph I '06 RS || mijn auto onderhoud website: https://www.beheerjeonderhoud.nl
mmm het is een idee 

-
- Contacteer:
-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Die draaide pas nog in de club in Eindhoven waar ik was...draaide wel lekkere plaatjes...
Maarja, hij heeft natuurlijk wel SKILLS
Maarja, hij heeft natuurlijk wel SKILLS

'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi