MikeVV schreef:Wie kent er hier de maker/eigenaar van http://www.laguna-tuning.nl, wij proberen deze persoon al een tijdje te bereiken maar tot op heden zonder resultaat.
Met een paar anderen willen we de site graag over nemen maar hij reageert niet op beiden telefoon nummers die we hebben, smsjes en ook niet op 5 verschillende mail adressen.
Mocht iemand hem kennen of ons meer info kunnen geven dan hoor ik het graag.
Bedankt voor de tip, helaas hebben we onder andere onze info via SIDN verkregen... mocht iemand de maker van laguna-tuning.nl persoonlijk kennen, laat hem zijn mail dan eens openen en beantwoorden
valt opzich nog mee ik heb vier jaar geleden een telefooncel opgeblazen met een lawinepijl gaf een stuk mooier effect. maar het was niet echt nodig moet ik wel toegeven.
valt opzich nog mee ik heb vier jaar geleden een telefooncel opgeblazen met een lawinepijl gaf een stuk mooier effect. maar het was niet echt nodig moet ik wel toegeven.
ik heb nooit begrepen waarom je nou de spullen van een ander moet slopen
ben benieuwd hoe je reageert als iemand een lawinepijl in je auto afsteekt
ik heb nooit begrepen waarom je nou de spullen van een ander moet slopen
ben benieuwd hoe je reageert als iemand een lawinepijl in je auto afsteekt
dat klopt heb je helemaal gelijk in, maar dat doe je als hangjongere met iets te veel vuurwerk. zo heeft iedereen wel eens van zulke streken. alleen de ene wat groter als de andere.
Sander de Bruin schreef:Vind dat eigenlijk iets te makkelijk...
Maar goed, je weet het zelf ook wel dus
jah wat wil je dan horen??? iedereen heeft in zijn leven wel eens wat geflikt. nou was een telefooncel wel wat te veel van het goede, maar met groepje onder elkaar fuck je elkaar altijd wel wat op om iets te doen.