P.S. Woon jij in de buurt van Gelredome?? Naast de Pinksterbloemstraat zeg maar??
ACT: Algemeen Chat Topic. I
-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Kunnen ze die 5 van jou niet ombouwen tot rally-wagen 
P.S. Woon jij in de buurt van Gelredome?? Naast de Pinksterbloemstraat zeg maar??
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
-
- Contacteer:
jazeker, ik woon in de dotterlaan om precies te zijn!
wieso??
wieso??

-
- Über-Spammer
Ik zie je auto daar vaker staan als ik terug kom van school...
Op school zie ik je trouwens ook vaak staan...ik woon 2 straten verder in de Boterbloemstraat...die zwarte GT Turbo (Ik zit ook in de 1e op de HTS-A)
Op school zie ik je trouwens ook vaak staan...ik woon 2 straten verder in de Boterbloemstraat...die zwarte GT Turbo (Ik zit ook in de 1e op de HTS-A)
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
-
- Contacteer:
welke klas dan? ik zit in A1b
ik heb die zwarte wel es zien staan ja, vette bak!
en waarom zit je dan in gods naam niet bij het rallyteam??????

ik heb die zwarte wel es zien staan ja, vette bak!
en waarom zit je dan in gods naam niet bij het rallyteam??????

-
- Contacteer:
weet je niet, maar hij komt snel deze kant op, dat is wel zeker 

-
- Über-Spammer
Whehe, dank je Maurice

haha, weet al lang wat voor auto 't is johSasjeSuper5 schreef:Ik ga nog niks zeggen over de nieuwe auto van het HART, behalve dat het echt een brute wagen is.. Krijg net van smartie te horen dat de deal rond is met sponsors/school, dus we kunnen binnenkort de auto uit het buitenland gaan halen![]()
kom maar kijken als de grote onthulling is, hou de geïnteresseerden wel op de hoogte![]()
we zijn in ieder geval aanwezig op de rally van hengelo, misschien met de auto, als de sponsorstickers en nieuwe kleuren op tijd gefixt kunnen worden

ben erg benieuwd!

Laatst gewijzigd door Menno op ma 23 okt 2006 11:42, 1 keer totaal gewijzigd.
rev it like a rental
-
- Car: Renault Clio III RS
Menno, dan ben jij de eerste die het weet. Ik kreeg net een email van Gijs Boom met de vraag wie er met die roddels kwam. Die swift is het zeker niet, volgens Gijs. 'Er is nog geen nieuwe auto aangeschaft'Menno schreef:haha, weet al lang wat voor auto 't is johSasjeSuper5 schreef:Ik ga nog niks zeggen over de nieuwe auto van het HART, behalve dat het echt een brute wagen is.. Krijg net van smartie te horen dat de deal rond is met sponsors/school, dus we kunnen binnenkort de auto uit het buitenland gaan halen![]()
kom maar kijken als de grote onthulling is, hou de geïnteresseerden wel op de hoogte![]()
we zijn in ieder geval aanwezig op de rally van hengelo, misschien met de auto, als de sponsorstickers en nieuwe kleuren op tijd gefixt kunnen worden![]()
Klinkt meer als drama-auto dan bruut, maar ben erg benieuwd!
ow, als 't zo'n groot geheim is zal ik m'n smoel maar houdenantoine schreef:Menno, dan ben jij de eerste die het weet. Ik kreeg net een email van Gijs Boom met de vraag wie er met die roddels kwam. Die swift is het zeker niet, volgens Gijs. 'Er is nog geen nieuwe auto aangeschaft'Menno schreef:haha, weet al lang wat voor auto 't is johSasjeSuper5 schreef:Ik ga nog niks zeggen over de nieuwe auto van het HART, behalve dat het echt een brute wagen is.. Krijg net van smartie te horen dat de deal rond is met sponsors/school, dus we kunnen binnenkort de auto uit het buitenland gaan halen![]()
we zijn in ieder geval aanwezig op de rally van hengelo, misschien met de auto, als de sponsorstickers en nieuwe kleuren op tijd gefixt kunnen worden![]()

rev it like a rental
-
- Car: Renault Clio III RS
Natuurlijk kan jij het weten wat voor auto het isMenno schreef:ow, als 't zo'n groot geheim is zal ik m'n smoel maar houdenantoine schreef:Menno, dan ben jij de eerste die het weet. Ik kreeg net een email van Gijs Boom met de vraag wie er met die roddels kwam. Die swift is het zeker niet, volgens Gijs. 'Er is nog geen nieuwe auto aangeschaft'Menno schreef:haha, weet al lang wat voor auto 't is johSasjeSuper5 schreef:Ik ga nog niks zeggen over de nieuwe auto van het HART, behalve dat het echt een brute wagen is.. Krijg net van smartie te horen dat de deal rond is met sponsors/school, dus we kunnen binnenkort de auto uit het buitenland gaan halen![]()

-
- Moderator
- Contacteer:

[img]http://www.autoweek.nl/images/480/c/09b ... 84305c.jpg[/img]
-
- Contacteer:
Zonde van zo'n spijker 

Clio in progress http://www.renault-tuning.com/viewtopic.php?t=18853
-
- Moderator
- Car: Megane
nee goed lezen spyker heeft vrijwillig mee gedaan 
-
iem. n idee wat verschillende sites zijn voor het bestellen van renault onderdelen, en dan heb ik t m.n. over bumpertjes, spoilers enzo
weet alleen rbcartuning.nl, en mbcarperformance

weet alleen rbcartuning.nl, en mbcarperformance

Weet iemand hoe je precies een foto moet plaatsen, heb de aanwijzingen opgevolgd hier op de siet met en de foto's staan op http://www.priyantha.nl/rtc-upload maar op de 1ne manier kan je ze niet zien.....bij Wie is Wie.
Iemand een idee???
Iemand een idee???
-
- Contacteer:
weet iemand ook of er nog een eindejaars meeting komt van de streetpower edition van automaxx bij assen???? kon namelijks niets vinden op de automaxx site.
-
bedankt anthonyAnthonyR schreef:http://www.renault-tuning.com/viewtopic.php?t=13697

-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
-
Nee, er is maar 1 streetpower en dat was die in maart.jiggy schreef:weet iemand ook of er nog een eindejaars meeting komt van de streetpower edition van automaxx bij assen???? kon namelijks niets vinden op de automaxx site.
ia jammer dacht dat er twee per jaar waren.Marcel (Mr. Bacardi Cola) schreef:Nee, er is maar 1 streetpower en dat was die in maart.jiggy schreef:weet iemand ook of er nog een eindejaars meeting komt van de streetpower edition van automaxx bij assen???? kon namelijks niets vinden op de automaxx site.
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
owow wat een sukkel die pedrosa
rost diezo hayden eraf
wat een mongool zeg
zo wordt het rossi wel erg makkelijk gemaakt
rost diezo hayden eraf
wat een mongool zeg
zo wordt het rossi wel erg makkelijk gemaakt

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.