Hij schijnt in Be te zijn, waar weet ik (nog) niet.antoine schreef:Bel Marcel op.
http://www.luca-engineering.nl/index.ph ... icle_rally
is dit een goede oplossing J-P?
ACT: Algemeen Chat Topic Deel 3
-
- Über-Spammer
- Berichten: 8858
- Lid geworden op: zo 6 nov 2005 18:28
- Locatie: Landgraaf
hey, moet ik weer hebben...
Ik probeerde een nieuw topic te starten in techniek (velgen-banden enz) en kreeg weeral dezelfde melding:
dit topic
[img]http://i224.photobucket.com/albums/dd11 ... erkut1.jpg[/img]
deze melding
[img]http://i224.photobucket.com/albums/dd11 ... eerkut.jpg[/img]
begint wel super irritant te worden !
Ik probeerde een nieuw topic te starten in techniek (velgen-banden enz) en kreeg weeral dezelfde melding:
dit topic
[img]http://i224.photobucket.com/albums/dd11 ... erkut1.jpg[/img]
deze melding
[img]http://i224.photobucket.com/albums/dd11 ... eerkut.jpg[/img]
begint wel super irritant te worden !

maakt niet uit wat je zegt, ben toch schijt eigenwijs !
Nog niet boven gekomen, maar ik denk dat het nu wel werkt?
Thanx voor melden.
Thanx voor melden.
- Willem-Jan
- Bestuurslid
- Berichten: 5611
- Lid geworden op: za 1 jul 2006 15:42
- Car: Megane RS Grand Tour
- Locatie: Opeinde
@ Riel: Die avatar



Is voor effe héWillem-Jan schreef:@ Riel: Die avatar![]()

-
- Berichten: 6440
- Lid geworden op: wo 1 jun 2005 13:44
- Locatie: Nijverdal
is er iemand hier bij de rtc die vrij goed frans spreekt?
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
Pourquoi ??
Anders Google Trannielatekant ???
Anders Google Trannielatekant ???
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
-
- Berichten: 6440
- Lid geworden op: wo 1 jun 2005 13:44
- Locatie: Nijverdal
vent reageert niet op mails.. heb zn nummer wel gevonden
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
Ik had gister mijn golfie weggebracht voor een APK, moest een 1 remslang vervangen worden achter, fukking 320,-!!!! 

-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
HOEVEEL ???????????!!!!!!!!!!!!!!!!!
complete leiding van voor naar achter ??
complete leiding van voor naar achter ??
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
nee, echt echt 1 rubberen slangetje om het koper van het chassis naar de achterbrug te laten lopen. Er zat een ontluchtingsnippel vast, ik denk dat ze ook de tijd hebben meegerekend dat de WD40 aan het intrekken is. Zwaar pissed off gebeld en de factuur naar 250,- gekregen, minder werd het echt niet en ik hoef niet meer terug te komen met m'n Golf. M'n Peus is nog wel van harte welkom, jaaaa daaaaaaaagg..
liever naar de echte dealer he, Peugeot Nefkens 

-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
ik zeg~thijs~ schreef:nee, echt echt 1 rubberen slangetje om het koper van het chassis naar de achterbrug te laten lopen. Er zat een ontluchtingsnippel vast, ik denk dat ze ook de tijd hebben meegerekend dat de WD40 aan het intrekken is. Zwaar pissed off gebeld en de factuur naar 250,- gekregen, minder werd het echt niet en ik hoef niet meer terug te komen met m'n Golf. M'n Peus is nog wel van harte welkom, jaaaa daaaaaaaagg..
http://www.zoetracing.nl


Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Clio I 1.8 16v Ph II '95 & Clio II 1.6 16v Ph II '03 Initiale Paris & Clio III 2.0 16v Ph I '06 RS || mijn auto onderhoud website: https://www.beheerjeonderhoud.nl
-
- Über-Spammer
- Berichten: 10004
- Lid geworden op: ma 18 feb 2002 0:00
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Vlaardingen
Snap nooit hoe mensen dat zo voor elkaar krijgen op een rechte snelweg 

'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
slapen doet veel 

was ie van goud ofzo?~thijs~ schreef:Ik had gister mijn golfie weggebracht voor een APK, moest een 1 remslang vervangen worden achter, fukking 320,-!!!!

Clio I 1.8 16v Ph II '95 & Clio II 1.6 16v Ph II '03 Initiale Paris & Clio III 2.0 16v Ph I '06 RS || mijn auto onderhoud website: https://www.beheerjeonderhoud.nl
ook niet slim van ze. Maak er dan stuk minder van ofzo dan kom je ook weer terug met je Golf EN je Peu... nu met niks~thijs~ schreef:nee, echt echt 1 rubberen slangetje om het koper van het chassis naar de achterbrug te laten lopen. Er zat een ontluchtingsnippel vast, ik denk dat ze ook de tijd hebben meegerekend dat de WD40 aan het intrekken is. Zwaar pissed off gebeld en de factuur naar 250,- gekregen, minder werd het echt niet en ik hoef niet meer terug te komen met m'n Golf. M'n Peus is nog wel van harte welkom, jaaaa daaaaaaaagg..

Clio I 1.8 16v Ph II '95 & Clio II 1.6 16v Ph II '03 Initiale Paris & Clio III 2.0 16v Ph I '06 RS || mijn auto onderhoud website: https://www.beheerjeonderhoud.nl
-
- Berichten: 844
- Lid geworden op: vr 2 jul 2010 20:20
- Car: Clio 16V 2.0
- Locatie: Tinte
Ik zit met een probleem en zou graag een paar meningen horen.
Ik heb deze clio 16v
[img]http://img839.imageshack.us/img839/4092/4juli1010fot02.jpg[/img]
[img]http://img801.imageshack.us/img801/609/dsc01723z.jpg[/img]
staat per 15 november op stalling tot 15 maart.
In deze tijd zal ik met een Ax gaan rijden
Nu wil ik een Circuit auto maar vind het eigenlijk zonde om dat met deze te doen, Gezien de staat van alles.
Maar als ik een gare koop"
-Zal veel aan vervangen moeten worden om circuitwaardig te worden
-zal me strakke 16v wegmoeten omdat ik geen 3 auto's kan betalen op 20j leeftijd. En verkopen is zonde want dan gaat hij waarschijnlijk naar een sjonnie en lekker trappen en door de pekel gaan rijden dus dan staat die over 2 jaar op de sloop.
Dus ik denk zelf dat het slimmer is om van deze 16v een ringauto te maken en iemand blij maken met mijn supert strakke interieur?
+ dat ik dan nog een aantal jaar me 1e autotje blijf houden
kortom: wat zouden jullie doen?
Ik heb deze clio 16v
[img]http://img839.imageshack.us/img839/4092/4juli1010fot02.jpg[/img]
[img]http://img801.imageshack.us/img801/609/dsc01723z.jpg[/img]
staat per 15 november op stalling tot 15 maart.
In deze tijd zal ik met een Ax gaan rijden

Nu wil ik een Circuit auto maar vind het eigenlijk zonde om dat met deze te doen, Gezien de staat van alles.
Maar als ik een gare koop"
-Zal veel aan vervangen moeten worden om circuitwaardig te worden
-zal me strakke 16v wegmoeten omdat ik geen 3 auto's kan betalen op 20j leeftijd. En verkopen is zonde want dan gaat hij waarschijnlijk naar een sjonnie en lekker trappen en door de pekel gaan rijden dus dan staat die over 2 jaar op de sloop.
Dus ik denk zelf dat het slimmer is om van deze 16v een ringauto te maken en iemand blij maken met mijn supert strakke interieur?
+ dat ik dan nog een aantal jaar me 1e autotje blijf houden

kortom: wat zouden jullie doen?
ik heb altijd met het zelfde probleem gezeten. Bezit een vrij strakke ph1 williams. Maar wil er ook plezier mee hebben. Ik heb er voor gekozen om er een strakke racer van te maken. Verkoop en een goedkope 16v ombouwen en circuit waardig maken kost altijd meer dan je hoopt is mijn mening.
Kwa uiterlijk verandert er weinig, ben nog even zuinig met de auto maar het interieur en onderstel hebben plaats gemaakt voor circuit waardes materiaal.
http://www.renault-tuning.com/viewtopic ... 43#2199943
Kwa uiterlijk verandert er weinig, ben nog even zuinig met de auto maar het interieur en onderstel hebben plaats gemaakt voor circuit waardes materiaal.
http://www.renault-tuning.com/viewtopic ... 43#2199943
-
- Berichten: 844
- Lid geworden op: vr 2 jul 2010 20:20
- Car: Clio 16V 2.0
- Locatie: Tinte
ik wil ook gewoon alles eruit hebben want wil ook een gelaste biesheuvel kooi
Want als ik naar JK twingo kijk vind ik dat gewoon gaaf zeker als je alles heel strak maakt.
Want als ik naar JK twingo kijk vind ik dat gewoon gaaf zeker als je alles heel strak maakt.
-
- Moderator
- Berichten: 25344
- Lid geworden op: vr 8 mar 2002 0:00
- Car: MB
- Locatie: 's-Hertogenbosch
Nette 16v heb je idd. Ik zou er dan denk ik een kooi inzetten en een setje kuipstoelen. Achterbank dan wel eruit maar deurpanelen/hemel/tapijt zou ik misschien toch laten zitten. Dan blijft het ook nog leuk rijdbaar naast het circuit.
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Idd Marcel, gewoon deze houden, ik ben m'n Williams ook aan het verbouwen met een Devilkooi.
Overigens is een gelaste kooi een hoop geld, dan zou ik ook zeker zorgen dat je een goed en rotvrij kas hebt.
Ikzelf heb toch maar voor de schroefkooi gekozen, als ik em platrij op de neus, kan die kooi nog eens over op een andere carroserie. Bij de volgende auto neem ik wel een laskooi. (vind die clio een 'dure' kooi niet echt waard).
Overigens is een gelaste kooi een hoop geld, dan zou ik ook zeker zorgen dat je een goed en rotvrij kas hebt.
Ikzelf heb toch maar voor de schroefkooi gekozen, als ik em platrij op de neus, kan die kooi nog eens over op een andere carroserie. Bij de volgende auto neem ik wel een laskooi. (vind die clio een 'dure' kooi niet echt waard).
je krijgt gen ruk voor die interieurs meer
als je ruimte hebt gewoon 10 jaar bewaren zal je zien dat ze dan weer geld waard zijn.
of als je je auto dan weer origineel wil maken dan heb je het nog liggen.
kortom ombouwen dat ding tot ringracer

als je ruimte hebt gewoon 10 jaar bewaren zal je zien dat ze dan weer geld waard zijn.
of als je je auto dan weer origineel wil maken dan heb je het nog liggen.
kortom ombouwen dat ding tot ringracer

-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
Nee nog steeds niet-jo- schreef:wast probleem ?
edit; btw Luco, is dat nu in orde gekomen met die fransoos ivm papieren ??

hij wil eerst 50 euro, maar ik krijg het met geen mof=gelijkheid voor elkaar

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
KlapbandMartijnG schreef:Snap nooit hoe mensen dat zo voor elkaar krijgen op een rechte snelweg
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
stuur eens door wat je ervan ontvangen hebt. Desnoods bellen we die kerel wel effe.Luco/Alpine-racer schreef:Nee nog steeds niet-jo- schreef:wast probleem ?
edit; btw Luco, is dat nu in orde gekomen met die fransoos ivm papieren ??![]()
hij wil eerst 50 euro, maar ik krijg het met geen mof=gelijkheid voor elkaar
maakt niet uit wat je zegt, ben toch schijt eigenwijs !
-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
je hebt pm 

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
dank u



Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
ik heb nog wel een leuke 16v voor je staan, ook erg strakke(roestvrije) auto met wel een paar kleine plekjes maar niet met betrekking tot apk.
moet wel motorisch en bak wat aan gedaan worden maar dat moet wel goed komen met al die 16v's die tegenwoordig te koop staan....
moet wel motorisch en bak wat aan gedaan worden maar dat moet wel goed komen met al die 16v's die tegenwoordig te koop staan....