Vanmiddag rond een uurtje of 2 op de A28 t.h.v. de IJsselbrug een zwarte 19 16V ph.2, kenteken heb ik wel gezien en had verwacht dat dat ook wel op de foto zou staan maar een Samsung D-900+hevige regenbui+ruitenwissers op standje gevaarlijk+120km/h in een Clio 1.4 levert niet de beste foto's op was ik al achter
Paar weekjes terug een Williams gespot in Utrecht op de catherijnesingel, ze ging richting 't taxi platform. Zat een blonde jongedame in. afaik een willi, ze had iig alle stickers en een 2.0 badge aan de zeikant..
Ik heb nog gezocht hier op mn eigen kenteken maar ik ben nog nooit gespot hier!
BlackEagle schreef:weer gespot in Almelo vandaag, dit keer rond 17.30 de oranje renault 5 gt turbo...
Kennelijk geen rtc'r ...Was al bij mijn vriendin bij het werk langs gegaan om te vragen van wie die auto was..
Idd onze blauwe ziet er beter uit...
Vind jammer dat er maar een halve combat kit op zit, mis de voorbumper op de oranje, en er zit geen combat vleugel op, maar dezelfde waar ik ook mee bezig ben...de grijze dus...
Eens kijken of we hem naar RTC kunnen lokken
nau doe je best!
gisteravond was ie bij poth carsystems (almelo)bezig met die 5
kben er toen heel langzaam langsgereden en mijn duimpje even opgestoken.
er kon nog geen hoi of zo iets vanaf hij keek me aan of ik erica terpstra op een driewieler was.
(heeel dom kijken dus )
kben toen een parkeerlpaats verderop gaan staan ik dacht mischien is ie wel heeel druk nu .
khad verwacht dat ie de straat nog wel even over zou steken als ie klaar was.
niet dus, meneer was klaar en snel weg.
ik wou het 5je nog wel graag even bekijken en hem het adres van de club geven.
maarja het is graag of helemaal niet
toch???
Hij was samen met z'n maat bij mij vanavond toevallig.... Ze hebben me motorkappie gekocht , en hij wou vanaaf direct kijken op onze geweldige site!!!!
Hij had er nooit van gehoord....
BlackEagle schreef:weer gespot in Almelo vandaag, dit keer rond 17.30 de oranje renault 5 gt turbo...
Kennelijk geen rtc'r ...Was al bij mijn vriendin bij het werk langs gegaan om te vragen van wie die auto was..
Idd onze blauwe ziet er beter uit...
Vind jammer dat er maar een halve combat kit op zit, mis de voorbumper op de oranje, en er zit geen combat vleugel op, maar dezelfde waar ik ook mee bezig ben...de grijze dus...
Eens kijken of we hem naar RTC kunnen lokken
nau doe je best!
gisteravond was ie bij poth carsystems (almelo)bezig met die 5
kben er toen heel langzaam langsgereden en mijn duimpje even opgestoken.
er kon nog geen hoi of zo iets vanaf hij keek me aan of ik erica terpstra op een driewieler was.
(heeel dom kijken dus )
kben toen een parkeerlpaats verderop gaan staan ik dacht mischien is ie wel heeel druk nu .
khad verwacht dat ie de straat nog wel even over zou steken als ie klaar was.
niet dus, meneer was klaar en snel weg.
ik wou het 5je nog wel graag even bekijken en hem het adres van de club geven.
maarja het is graag of helemaal niet
toch???
Hij was samen met z'n maat bij mij vanavond toevallig.... Ze hebben me motorkappie gekocht , en hij wou vanaaf direct kijken op onze geweldige site!!!!
Hij had er nooit van gehoord....
cultuurbarbaar
Blue Renault 5 1.4 GTT Combat , Grey Renault 5 1.8i 16v tuned Combat ( still building ).
Rond half 9 weer de Gele Megane met angeleyes in Driebergen t.h.v de spoortunnel. Iets daarachter reed een blauwe Clio III RS.
Op de terugweg van school zat ik een paar auto's achter een zilvere Clio III. Was om ong 16.20. Er zat een spoiler op en andere bumpers zo te zien. Vanaf de Mac in Den Dolder had ik hem in de gaten. Tot aan Soest zat ik een paar auto's achter hem, toen sloeg hij af.
vanmiddag op de A17 ter hoogte van afslag moerdijk een uitgbouwde clio 2 leek een beetje op deze maar dan zonder stickers denk ik. kon nie goed zien reed aan de andere kant
[img]http://www.friesland-hooligans.nl/image ... 031543.jpg[/img]
vanaaf rond half 9 op de a28 volgens mij richting hoogeveen iig, 3 gttjes op zo'n aanhangwagen (ff geen id hoe het heet) achterelkaar... ik nog toeteren en met mistlampen flikkeren maar geen reactie...
Gisteren een originele Williams (of hele goede kopie) voor de Volvo dealer geparkeerd in Assen. Zag er op het oog netjes uit. Wel vies. Kenteken begon met JN dacht ik.