Friday Nightmeeting Oss I
ben er vrijdag niet bij, mijn zus is jarig.
hoe weet jij dat?!
ow..toch

nu maar hopen dat er geen vloerpizza's worden neer gelegd met al dat gezuip daar 

Clio I 1.8 16v Ph II '95 & Clio II 1.6 16v Ph II '03 Initiale Paris & Clio III 2.0 16v Ph I '06 RS || mijn auto onderhoud website: https://www.beheerjeonderhoud.nl
vloerpizza's .....

@ Haas e.a. ... ik heb inderdaad aangeboden na de Mac een biertje in mijn stulpje te gaan doen... van een feestje is geen sprake, dus je mist in dat opzicht weinig
Uiteraard ben je (en andere FNO'ers die ik ken) wel welkom!
Enne een biertje drinken kan ook op een beschaafde manier toch. Zonder over Clio's te pissen of vloerpizza's te leggen

Enne een biertje drinken kan ook op een beschaafde manier toch. Zonder over Clio's te pissen of vloerpizza's te leggen

-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Goddomme....lees ik dat nu pas...Gelredome is echt kruipen vanaf hier
Nouja, wou dat ik erbij was, maar helaas...ik ben ergens anders
Alleen de GT is dan in de buurt
Ennuh...viel spaB bij Miekje

Nouja, wou dat ik erbij was, maar helaas...ik ben ergens anders

Ennuh...viel spaB bij Miekje

'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
Dat moet je nog maar afwachten natuurlijkMiekje16V schreef:

R5GTT. Drive it like you stole it
niet teveel zuipenMarieke schreef:Heb morgen uit 't werk een borrel in de stad, als we niet al te vroeg zijn 'uitgeborreld' kom ik ook nog wel ff langs bij maccie

show die polio daar maar eens ff goed

hoezo, jij bent er niet toch? dan zal t wel meevallen...-PAZ- schreef:Dat moet je nog maar afwachten natuurlijkMiekje16V schreef:
Enne een biertje drinken kan ook op een beschaafde manier toch. Zonder over Clio's te pissen of vloerpizza's te leggen![]()

Hahaha ik ben er niet idd en vloerpizza's is toch niet echt mijn specialiteit gelukkig, en over clio's pis ik niet zo snel meestal alleen over auto's met van die blauw en oranje stickers erop

R5GTT. Drive it like you stole it
ah
Heb er nog wel zo een in waalwijk staan? (marechaussee, maar goed, dat zie je toch nie tmeer als je klotezat bent
)

Heb er nog wel zo een in waalwijk staan? (marechaussee, maar goed, dat zie je toch nie tmeer als je klotezat bent

Ik lust geen alcoholHaas schreef:niet teveel zuipenMarieke schreef:Heb morgen uit 't werk een borrel in de stad, als we niet al te vroeg zijn 'uitgeborreld' kom ik ook nog wel ff langs bij maccie
show die polio daar maar eens ff goed

Polio is al voldoende bekeken, meer kan ie niet hebben...dan knapt de lak (voorzover die er nog op zit) vanaf

Ok, net afmelding van Ferdy gehad. Dus lijkt het me beter de FN? morgen NIET door te laten gaan i.v.m. een te lage opkomstpcman schreef:FN?
McDonalds Gelredome
12-10-07
vanaf 20:00
Komen:
Pcman
Miekje16V
Maarten
Ferdy

FN?
McDonalds Gelredome
12-10-07
Komen:
Pcman
Miekje16V
Maarten
Sietze
dnns
kan met weinig ook heel gezellig zijn. hebben een keer met z'n 3en in doetichem gezeten
kom wel even langs woon er bijna nasst ! (eerste meeting btw)
McDonalds Gelredome
12-10-07
Komen:
Pcman
Miekje16V
Maarten
Sietze
dnns
kan met weinig ook heel gezellig zijn. hebben een keer met z'n 3en in doetichem gezeten
kom wel even langs woon er bijna nasst ! (eerste meeting btw)
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
herr ollie is weer in da house? 

dan kom ik gewoon even langs =D hij staat er dan wel niet al te best bijOllie schreef:Hoe meer zielen, hoe meer vreugd is het hier!
maar goed.. ik zie hullie vanavond !
zo staat die er namelijk bij :
[img]http://www.rtc-upload.nl/albums/userpic ... 007216.jpg[/img]
Ik moest vanochtend in Ittervoort zijn. Niet heeeeeeel dicht bij Brunssum, maar veel dichterbij durf ik niet te komen. 
Ja, sorry, man. Ik was de hele dag op de Ring geweest, 5 uur auto gereden en ik ben in slaap gevallen op de bank.
Heb de telefoon niet eens gehoord, zo erg lag ik in coma.

Ja, sorry, man. Ik was de hele dag op de Ring geweest, 5 uur auto gereden en ik ben in slaap gevallen op de bank.