Hopelijk geen Clio van hier.
In Dorst is een pyromaan bezig in de weekenden!

Maar jij kunt toch wel wat foto's plaatsen van de aflevering (of kort ervoor).AnthonyR schreef:Die zit niet hier op het forumStimpy001 schreef:Wie is de gelukkige eigenaar geworden van de grijze Angels & Demon Clio welke gisteren afgeleverd ging worden bij VKV en waar blijven de foto's?
Ik was toevallig gisteren daar toen die naar buiten werd gezet voor aflevering. Echt een heel mooi ding en een mooi geluid met die Akrapovic
Bijna schadevrij geluktAdinsx schreef:Iemand een idee hoe ik de spiegelkappen bij een Twingo II demonteer zonder de boel te slopen?
Ik meende dat het spiegelglas er eerst uit moet, maar zit die geklikt? Heb al even lopen trekken/duwen, maar geen beweging
Spiegelkappen moeten er even af om ze matzilver te wrappen.
Geen garantie??Adinsx schreef:
Alleen een beetje jammer dat het linkerspiegelglas niet mee wilde werken. Die barste dus nadat ik hem eruit trok. Kon meteen een nieuwe gaan halen á 37,- Ex BTW![]()
Wouter schreef:mooi zwart is niet lelijk
ach, iedereen weer blij toch?Adinsx schreef:Achja, vriendin blij en ik haar op mijn zaterdagmiddag weer gevuld incl een wasbeurt
Als je al lid bent geweest hoef je die niet te betalen Jo.-jo- schreef:ff een vraag ivm het lidmaatschap. Ik las de post ivm het gratis lidmaatschap gedurende 2012, maar wat is die éénmalige inschrijvingskost-onzin ???
Elk nieuw lid betaald inschrijfgeld, is al vanaf het begin volgens mij.-jo- schreef:tis ni voor mij
zou het kunnen dat er mssn mensen zijn die al langer meelezen en lid willen worden ? Het moet iets typisch hollands zijn om een bepaald bedrag te vragen voor een lidmaatschap maar omdat het je eerste x is moet je extra betalen. Belgen snappen dat niet, vandaar de vraag. Heeft niks met regelpapa te maken, eerder de rtc te voorzien van wat extra leden. Blijkbaar is het een rare vraag dus laat maar.Martijn Kool schreef:wat ben jij dan? een regelpapa?
of is dit iets typisch belgisch?
twas ook ni verkeerd bedoeld, gewoon erg onduidelijk. Dat welkomspakket verhaal kan beter achterwege gelaten worden want dat geeft zowieso een verkeerd beeld. Het komt over alsof je extra moet betalen om dat te ontvangen.Martijn Kool schreef:nounou
zie smiley?
tsja, het is wel ouderwets ja.
Wij hebben een aantal keren overleg gehad met de CRS en besloten dat we samen een forum gaan gebruiken.Adrian schreef:Wat zijn de vorderingen voor de nieuwe site?