Alhoewel

En dat niet alles gaat zoals je het zou willen hoort nu eenmaal bij het leven, maar ik zie de club steeds meer afglijden, DAT vind ik jammer.
Leg je daar dan bij neer. Blijkbaar zijn er niet genoeg mensen die zich storen aan de huidige situatie of zijn er te weinig mensen die zich wel druk maken maar zich neit willen inzetten om de situatie te verbeteren.Luco/Alpine-racer schreef:Keuze A , alleen dat lukt niet alleen![]()
Haas schreef:dus.... er zal niks veranderen
Dan is het toch klaar? Ik ga hier absoluut geen kant kiezen, maar als het volgens jou zo klaar is als een klontje en dat bevalt je niet, waarom blijft dit dan steeds de kop opsteken. Kennelijk zijn er toch mensen die het prima vinden zoals het nu gaat.
Kijk, in mijn ogen is de keuze makkelijk :
A. Je pakt het radicaal aan en neemt alles op je, zodat het op jouw manier geregeld gaat worden.
B. Je neemt voor lief dat niet alles gaat zoals je wil en daar laat je het bij.
Willem-Jan schreef:Leg je daar dan bij neer. Blijkbaar zijn er niet genoeg mensen die zich storen aan de huidige situatie of zijn er te weinig mensen die zich wel druk maken maar zich neit willen inzetten om de situatie te verbeteren.Luco/Alpine-racer schreef:Keuze A , alleen dat lukt niet alleen![]()
Beide keren zie ik geen goede oplossing, behalve dan je erbij neerleggen.
Daarnaast, ik denk niet dat ik naïef ben. Ik heb eerder het idee dat jij denkt dat het bestuur van de RTC een groot complot is die de RTC willens en wetens jaar na jaar kapot wil maken en daarvoor zieltjes probeert te winnen zodat alle slechte ideeën op de ALV worden goedgekeurd zoat de club nog verder de afgrond wordt ingeduwd.
Ik denk dus niet dat dat zo is....
Over opruien gesproken. Hoe zit het eigenlijk met die RTC circuitdag die jij (o.a.) zou organiseren?Luco/Alpine-racer schreef:Ach nu is het ineens weer opruien
Die is allang geregeld, maar alleen op uitnodigingWillem-Jan schreef:Over opruien gesproken. Hoe zit het eigenlijk met die RTC circuitdag die jij (o.a.) zou organiseren?Luco/Alpine-racer schreef:Ach nu is het ineens weer opruien
Fijn dat je zo'n hart voor de club hebt, wat je zo pretendeert.Luco/Alpine-racer schreef:Die is allang geregeld, maar alleen op uitnodigingWillem-Jan schreef:Over opruien gesproken. Hoe zit het eigenlijk met die RTC circuitdag die jij (o.a.) zou organiseren?Luco/Alpine-racer schreef:Ach nu is het ineens weer opruien![]()
En zeker geen RTC circuitdag, maar een privé geregelde circuitdag
De RTC Brabant toertocht bedoel je?Luco/Alpine-racer schreef:
Ja al doende leert men.
Fijn dat mijn vermoeden ook weer bevestigd wordt
Ik steek mijn nek uit en dan wordt er snel een RTC sticker opgeplakt en dan roepen dat de RTC toch een hoop organiseert![]()
Dat gaat dus niet gebeuren
Moet toch echt te doen zijn, ik doe wel meetutuur schreef:er zijn hier toch veel te weinig rijdende circuit waardige auto's om een circuitdag voor te organiseren