ik geef de dopsleutels wel aan... 22 juli heb ik ook vakantie, dus als het zonnetje niet al te mooi schijnt (en ik dus niet met me ballen aan het strand lig) dan count me in
nou... vraagje. Er gaat nog t een en ander aan gelast worden, maar nu zit ik een beetje met het volgende. het plan speelt in mijn hoofd om de de gaatjes van de deur en achterscherm waar normaal de sierlijsten in komen dicht te lassen en geen sierlijsten meer te plaatsen. De vouw blijft dan dus wel zitten...
iemand plaatjes ervan en misschien andere opties?
(mijn eigen optie is PH II stootlijsten die ik al nieuw heb liggen, strak maken in mee laten spuiten in kleur en die plaatsen )
Er was toch ergens een plaatje van zo'n champagne-kleurige Clio met weggewerkte strips en met die vouwe er dus nog in? Zag er wel erg lekker uit...zo strak mogelijk maken dat ding
weekje of 2 a 3 komtie terug naar waalwijk. Dat is de planning van Nick tot nu toe. Daarna heb ik dan nog 3 weken om samen met John het spuitwerk voor elkaar te krijgen en dan kan ik m mee naar huis nemen aan het begin van mijn vakantie voor de ... uhm ... afbouw
nee, geen 16v kap mee, die is zelfs al verkocht
Vond het zowiezo al niet echt wat om dat te doen, zeker niet aangezien het een smalle cas is. Dat blijft overigens wel zo! Bovendien zat de luchthapper recht boven de lobster en carb,waardoor er geen regenvangbak meer onder kon. En das niet echt bevorderlijk voor de kwaliteit en functionaliteit daarvan, zoals duidelijk te zien is aan mijn oude carb