
nog wat lopen snukken aan het dashboard om de kabelboom eruit te halen, was nog een fiks klussie. Dash was echter nogal verkaaid, op een aantal plekken gescheurd en veel schroefgaten van oude accesoires. Zat bovendien geen kleppie voor het handschoenenvakkie, dus ga op zoek naar een 16V PH II dash.
meteen de volgende vraag: Ik wil toch een compleet 16V dash erin zetten, dus ook de tellerbakken en dus niet de gtt teller bak. Nu is er dus alleen het verschil in snelheids aanduiding (electronisch, mechanisch) Wat is het slimste om te doen? De opnemer in de bak aanpassen naar 16V of de teller van een gtt in de 16v bak zetten en de tellerplaat aanpassen?
volgende vraag: van de achterklep heb ik de dakverlenger afgehaald, maar hoe krijg ik die klippies eraf?
Morgen als me pa en ma terug zijn van t varen, de motor er ff uithalen en subframe wisselen, dan kan ze weer ff op haar wieltjes staan

foto's:
[img]http://i15.photobucket.com/albums/a377/ ... 180351.jpg[/img]
zo stond ze er donderdag bij...
[img]http://i15.photobucket.com/albums/a377/ ... 180352.jpg[/img]
[img]http://i15.photobucket.com/albums/a377/ ... 180353.jpg[/img]
mooi zwart is niet lelijk

[img]http://i15.photobucket.com/albums/a377/ ... 180354.jpg[/img]
Hoezo, maatje groter?


[img]http://i15.photobucket.com/albums/a377/ ... 180355.jpg[/img]
kabeltoei...

[img]http://i15.photobucket.com/albums/a377/ ... 180356.jpg[/img]
op haar achterpootjes, nu de voorkant nog.
van de week ff me groep A carb op gaan halen
