M'n zwager heeft een 207 1.6T Féline, de 150pk versie.
Op de snelweg kan hij met tussensprintjes goed bijblijven dankzij de föhn op het blok, maar vanuit stilstand verdween ik wel érg snel richting horizon.
Die 207's zijn belachelijk zwaar
Overigens zondag onderweg naar huis ook nog een stoplichtsprint van een Yamaha R1 gewonnen
Gozer had zijn vriendin/vrouw achterop zitten. Beide een spijkerbroekie aan. (Uch, string-alert, tijdens de trajectcontrole bij Arnhem)
Afslag Zevenaar van de A12 stond ik na het viaduct stil voor het rode stoplicht, ik moest rechtdoor (kaarsrechte N-weg). Zie ik in mijn binnenspiegel die motorrijdert aankomen, ik denk, dat wordt een gaaf sprintje, ook al ga ik die verliezen...
Net 3meter achter mijn bumper springt het stoplicht op groen, en trekt die gast snel de motor naar links en rechts om meteen langs me op te gaan.
Hij vergat alleen even dat zijn vriendin haar handen al los had gedaan omdat ze dacht dat ze stopten. Dus jawel, die kuukelde achterover op de kop van de motor af
Ik had m'n raam los, dus kon het niet laten m'n hoofd eruit te steken en hem even vol in z'n gezicht uit te lachen en al wijzend naar z'n vriendin die behoorlijk hard het asfalt had gekust
Toen netjes weg gereden, +1 voor de Clio
Trouwens, wat lag er in die duitse groene 5. Op de snelweg kwam ik naast hem te rijden, maar dat ding veert nog lekker om hoog ook als ie gas geeft

Leek veel pit in te zitten...