Matthijs schreef:Wat ik wel grappig aan dit alles vind is dat Maik nog steeds de grote verhalen heeft dat ie "iets" heeft gekocht maar niet "durft" te zeggen wat ! Bang dat het financieel uiteindelijk net niet uit kan ofzo ?? Wees een vent en vertel het gewoon !!!!
Matthijs jij kan echt nooit je mond houden he.
Daar is het een FORUM voor en wat ?? ik heb nog steeds niet gezegd wat je gekocht hebt
Matthijs schreef:Wat ik wel grappig aan dit alles vind is dat Maik nog steeds de grote verhalen heeft dat ie "iets" heeft gekocht maar niet "durft" te zeggen wat ! Bang dat het financieel uiteindelijk net niet uit kan ofzo ?? Wees een vent en vertel het gewoon !!!!
Daar is het een FORUM voor en wat ?? ik heb nog steeds niet gezegd wat je gekocht hebt
Je weet ook niet wat ik heb gekocht. Je kan alleen maar raden
Je weet ook niet wat ik heb gekocht. Je kan alleen maar raden
ik had toch ff beter moeten opletten... en het is inderdaad de "east-side-massiv-car"... maarja.. nu weten we gelijk het verschil tussen beide
die carisma-kit van een jaar geleden was zeker ook in een beperkte oplage verkrijgbaar?
en de z.g.a.n. kit? hoeveel zijn er daarvan? volgensmij stond er in dit topic 50 naar GB, maar volgensmij zijn er ook nog 50 om over de rest van de wereld uit te zaaien...
de bovenste foto is de set die via reichhart te bestellen is voor een eurotje of 2000 exclusief de spoiler, 2327 inclusief de spoiler. Deze set is niet gelimiteerd.
De GT5 R heeft dus andere siteskirts en een andere achterbumper en reichhart zegt dan ook:
Seitenschweller, Kotflügelverbreiterungen und Heckstoßfänger mit Aluminium-Diffusor Carisma R5GT-R
let op, dit is dus zonder de voorbumper .... deze is namenlijk gelijk aan de nomale voorbumper.
Tijn schreef:de voorbumper .... deze is namenlijk gelijk aan de nomale voorbumper.
Eigenlijk heb ik (met m'n alziende oog ) een opmerking daarop ! Er zit wel een merkelijk verschil tussen de 'standaard' voorbumper van carisma en de gt5-r versie . Kijk maar bij het zijaanzicht loopt de gewone bijna recht naar onder en de gt5-r loopt onder het wiel-center terug naar het wiel !
Pittig detail, maar wanneer je bij de gt5-r er de gewone carismabumper opzet krijg je niet echt het mooie aansluitende race-effect ...