carisma GT5-R
Ik las op rtoc.org deze info :
Carisma GT5-R body kit soon available as a limited edition.
At this point in time we are planning on producing a limited production of 50 of these items for the UK Market.
Payment in full is required to secure your order, 1st production run of 25 will be ready for despatch mid April GT5-R Side Skirts @ £475.00 Per Pair GT5-R Front Arches @ £120.00 per pair GT5-R Rear Bumper @ £325.00 Rear Diffuser (polished Aluminium) @ £120.00
[img]http://www.rtoc.org/news/i/PSBIIVYGFSDJ ... 120x95.jpg[/img]
Weet er iemand WAAR deze kit kan besteld worden ???
Ik vind hiervan geen info ...
Carisma GT5-R body kit soon available as a limited edition.
At this point in time we are planning on producing a limited production of 50 of these items for the UK Market.
Payment in full is required to secure your order, 1st production run of 25 will be ready for despatch mid April GT5-R Side Skirts @ £475.00 Per Pair GT5-R Front Arches @ £120.00 per pair GT5-R Rear Bumper @ £325.00 Rear Diffuser (polished Aluminium) @ £120.00
[img]http://www.rtoc.org/news/i/PSBIIVYGFSDJ ... 120x95.jpg[/img]
Weet er iemand WAAR deze kit kan besteld worden ???
Ik vind hiervan geen info ...
dit WAS een gelimiteerde opgave en zijn nu niet meer te bestellen(volgens mij). er worden er maar 50 gemaakt 

ik vind het wel wat hebben ... als demo-eye-catcher
Heeft Carisma een site oid ??

Heeft Carisma een site oid ??
pas op wat je zegt heSteven (Fiets) schreef: rommel....

Ik heb ook begrepen dat ze opperdepop waren..jean-paul schreef:dit WAS een gelimiteerde opgave en zijn nu niet meer te bestellen(volgens mij). er worden er maar 50 gemaakt
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
ja nou weten we het wel dat je die extreme kits niet mooi vind.Steven (Fiets) schreef:Maar beter ook, strax rijd iedereen met die rommel rond, net als die K-tec stuff....
Immer wieder die verdammte Holländer
er schijnt er eentje verkocht te zijn in nederland.Steven (Fiets) schreef:Nee dat staat er grotendeels buiten, tis toch ooknie leuk als iedereen met dezelfde spullen rondrijd?
Tis wel gaaf als je nou zo'n kit hebt bemachtigd, ondanks dat ik het niet mooi vind
Moet het net nu zijn dat ik op deze site kom ... Als ik dit een maand geleden gedaan had was ik nu reeds de gelukkige eigenaar misschien, en kwam er ook ééntje naar België ...
Als ik geen meer kan bestellen kopieer ik er wel één
(alhoewel dat tegen mijn princiepes is
)
Als ik geen meer kan bestellen kopieer ik er wel één

hhahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalaat me nie lachen ne Belg die nie sjoemelt of kopieertbruno @af schreef:Moet het net nu zijn dat ik op deze site kom ... Als ik dit een maand geleden gedaan had was ik nu reeds de gelukkige eigenaar misschien, en kwam er ook ééntje naar België ...
Als ik geen meer kan bestellen kopieer ik er wel één![]()
(alhoewel dat tegen mijn princiepes is
)

daarin ken je m'n standpunt toch ?? Ik heb gene winkel in Asse ... om geen namen te noemen (hij is toch failliet naar het schijnt
)

idd bruno dat heb je goed gehoord en ik heb het ook uit goede bron, werknemer ervanbruno @af schreef:daarin ken je m'n standpunt toch ?? Ik heb gene winkel in Asse ... om geen namen te noemen (hij is toch failliet naar het schijnt)
yep heb ik ook gehoordbruno @af schreef:daarin ken je m'n standpunt toch ?? Ik heb gene winkel in Asse ... om geen namen te noemen (hij is toch failliet naar het schijnt)
p.s was maar een grapje hoorbruno @af schreef:daarin ken je m'n standpunt toch ?? Ik heb gene winkel in Asse ... om geen namen te noemen (hij is toch failliet naar het schijnt)
belgen onder mekaar
-
- Über-Spammer
jean-paul schreef:er schijnt er eentje verkocht te zijn in nederland.Steven (Fiets) schreef:Nee dat staat er grotendeels buiten, tis toch ooknie leuk als iedereen met dezelfde spullen rondrijd?
Tis wel gaaf als je nou zo'n kit hebt bemachtigd, ondanks dat ik het niet mooi vind

ik weet van nix.
Ik ook niejean-paul schreef:ik weet van nix.

-
netals ikke...Thijs RSI schreef:Ik ook niejean-paul schreef:ik weet van nix.

-
- Über-Spammer
1 belletje maar 

Maik had ik ook al begrepen....... maar uhhhhh stom misschien maar je zit met rechtse besturing toch
of laat je hem ombouwen naar linkse besturing ??

-
- Über-Spammer
ik zou het niet weten 
weet jij het ?
Jean Paul, Thijs , Robert Db ??

weet jij het ?

Ge ziet , keiharde concurrentie van ATAF Sint-Niklaas overleeft NIEMANDextremegttuning schreef: idd bruno dat heb je goed gehoord en ik heb het ook uit goede bron, werknemer ervan

Robert dB. schreef:netals ikke...Thijs RSI schreef:Ik ook niejean-paul schreef:ik weet van nix.

Tis een body kitMatthijs schreef:Maik had ik ook al begrepen....... maar uhhhhh stom misschien maar je zit met rechtse besturing tochof laat je hem ombouwen naar linkse besturing ??

-
Lekker duidelijk.Maik (WOOFER) schreef:ik zou het niet weten
weet jij het ?

maar zo te zien gaat het nog wel even duren voordat het geheim onthuld gaat worden

some people are alive only because it's illegal to kill them
Dit is het enige dat ik tot nu toe gezien heb ... moet wel zeggen dat dit fenomenaal is ...Tom schreef:zijn er ook al andere (grotere) foto's on-line van deze kit

[img]http://www.carismaautomotive.co.uk/temppage.jpg[/img]
Geduld is een schone zaakChrisv schreef:Lekker duidelijk.Maik (WOOFER) schreef:ik zou het niet weten
weet jij het ?
Jean Paul, Thijs , Robert Db ??![]()
maar zo te zien gaat het nog wel even duren voordat het geheim onthuld gaat worden