carisma GT5-R

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Anonymous

Maik (WOOFER) schreef:
Matthijs schreef:Wat ik wel grappig aan dit alles vind is dat Maik nog steeds de grote verhalen heeft dat ie "iets" heeft gekocht maar niet "durft" te zeggen wat ! Bang dat het financieel uiteindelijk net niet uit kan ofzo ?? Wees een vent en vertel het gewoon !!!!
Matthijs jij kan echt nooit je mond houden he.
Daar is het een FORUM voor ;) en wat ?? ik heb nog steeds niet gezegd wat je gekocht hebt ;)
Maik (WOOFER)
Über-Spammer

maar even ontopic.

Het is een zeer nette kit, alleen ik zelf zou hem niet kopuh omdat je te veel aan je auto moet veranderen.

Aangezien we in denhaag de meeste drempels hebben die te hoogte van een stoepje zijn. Hoef je er nu niet zo blij mee te zijn.

meer foto's iemand??
Maik (WOOFER)
Über-Spammer

Matthijs schreef:
Maik (WOOFER) schreef:
Matthijs schreef:Wat ik wel grappig aan dit alles vind is dat Maik nog steeds de grote verhalen heeft dat ie "iets" heeft gekocht maar niet "durft" te zeggen wat ! Bang dat het financieel uiteindelijk net niet uit kan ofzo ?? Wees een vent en vertel het gewoon !!!!
Daar is het een FORUM voor ;) en wat ?? ik heb nog steeds niet gezegd wat je gekocht hebt ;)
Je weet ook niet wat ik heb gekocht. Je kan alleen maar raden :p
Anonymous

Maik (WOOFER) schreef:
Matthijs schreef:
Maik (WOOFER) schreef:
Je weet ook niet wat ik heb gekocht. Je kan alleen maar raden :p
Dat zeg jij ;)

Maar iig weer ontopic :)
Tom
Moderator
Car: MB

Maik (WOOFER) schreef:maar even ontopic.

Het is een zeer nette kit, alleen ik zelf zou hem niet kopuh omdat je te veel aan je auto moet veranderen.

Aangezien we in denhaag de meeste drempels hebben die te hoogte van een stoepje zijn. Hoef je er nu niet zo blij mee te zijn.

meer foto's iemand??

ahum, denk je dat je met een K-tec kit wel de drempels op volle snelheid kunt nemen?
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Anonymous

ik zag dat er om meer foto's werden gevraagd... niemand reageert hier op dus laat ik dit maar ff doen dan :wink:
[img]http://www.htmlhulp.nl/v02/admin/afbeel ... 375R05.jpg[/img]
[img]http://www.htmlhulp.nl/v02/admin/afbeel ... 381R05.jpg[/img]
[img]http://www.htmlhulp.nl/v02/admin/afbeel ... 401R05.jpg[/img]
[img]http://www.htmlhulp.nl/v02/admin/afbeel ... 403R05.jpg[/img]
bevalt mijn binnenkomer op deze site?
owja.. het is te bestellen voor €2027,- :( op http://www.reichhard-motorsport.com
Abel
Über-Spammer

leuke binnenkomer iig. :) zou je je ook kunnen voorstellen in het wie is wie topic?? >KLIK<
red_Turbo

heeel mooi.

dit is toch de 5 van de east side massiv :D

Ali G
dennisvr
Über-Spammer
Contacteer:

JUSTaFREAK schreef:ik zag dat er om meer foto's werden gevraagd... niemand reageert hier op dus laat ik dit maar ff doen dan :wink:

bevalt mijn binnenkomer op deze site?
owja.. het is te bestellen voor &#8364;2027,- :( op http://www.reichhard-motorsport.com
ik wil niet rot doen
maar ik zie 2 verschillende achterkanten?
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Klopt, ook de sideskirts en de spoiler is anders. De bovenste is een Charisma-kit van een jaar geleden of zo. Die andere is z.g.a.n.
Anonymous

ik had toch ff beter moeten opletten... en het is inderdaad de "east-side-massiv-car"... maarja.. nu weten we gelijk het verschil tussen beide :wink:
die carisma-kit van een jaar geleden was zeker ook in een beperkte oplage verkrijgbaar?
en de z.g.a.n. kit? hoeveel zijn er daarvan? volgensmij stond er in dit topic 50 naar GB, maar volgensmij zijn er ook nog 50 om over de rest van de wereld uit te zaaien...
Tijn
Contacteer:

de bovenste foto is de set die via reichhart te bestellen is voor een eurotje of 2000 exclusief de spoiler, 2327 inclusief de spoiler. Deze set is niet gelimiteerd.

De GT5 R heeft dus andere siteskirts en een andere achterbumper en reichhart zegt dan ook:
Seitenschweller, Kotflügelverbreiterungen und Heckstoßfänger mit Aluminium-Diffusor Carisma R5GT-R
let op, dit is dus zonder de voorbumper .... deze is namenlijk gelijk aan de nomale voorbumper.
there is no spoon.
bruno @af
Contacteer:

Tijn schreef:de voorbumper .... deze is namenlijk gelijk aan de nomale voorbumper.
Eigenlijk heb ik (met m'n alziende oog :wink: ) een opmerking daarop ! Er zit wel een merkelijk verschil tussen de 'standaard' voorbumper van carisma en de gt5-r versie . Kijk maar bij het zijaanzicht loopt de gewone bijna recht naar onder en de gt5-r loopt onder het wiel-center terug naar het wiel !

Pittig detail, maar wanneer je bij de gt5-r er de gewone carismabumper opzet krijg je niet echt het mooie aansluitende race-effect ... 8) :wink:
Tom
Moderator
Car: MB

goed opgemerkt, Is idd wel degelijk een verschil
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Anonymous

Beetje rommelen met polyester matjes :lol:
bruno @af
Contacteer:

dat rommelen met polyester is geen probleem, maar voor een 'carisma'-prijskaartje rommel ik liever niet meer :wink:
Anonymous

bruno @af schreef:dat rommelen met polyester is geen probleem, maar voor een 'carisma'-prijskaartje rommel ik liever niet meer :wink:
IDD :) wat maar een grapje, maar de achterskirts zijn ook nog origineel bij die van Reichhard :D de gehele optie valt dus af !

Als ik wat weet voor je hoor je het !
Abel
Über-Spammer

Abel
Über-Spammer

Tja daar valt idd geen speld tussen te krijgen.

Die bumper is bijna Exact gelijk. maar als ik die foto bekijk lijkt het haast alsof die bumper is aangepas aan de velgen met wielen.

Dus ben bijna geneigd om te zeggen dat het de normale bumper is met een paar polyester matjes. ;)
MartijnG
Über-Spammer
Car: Renault 5 GT Turbo

[quote="Abel]
[img]http://www.htmlhulp.nl/v02/admin/afbeel ... 375R05.jpg[/img][/quote]

Lijkt wel veel op mijn avatar !! :wink:
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
bruno @af
Contacteer:

Martijn G (Turbo) schreef: Lijkt wel veel op mijn avatar !! :wink:
Zou het niet omgedraaid zijn ??? :D
Plaats reactie