ACT: Nürburgring
-
- Moderator
- Car: Megane
-
- Car: R5 GT Turbo PH1
- Contacteer:
Misschien ga ik morgen nog ff snel kijken en een paar rondjes doen ,zijn er nog meer mensen die die kant op gaan?
Het weekend van 4 en 5 juli gaan we weer met een groepje naar de Ring. Nog meer mensen die aan willen haken?
Zaterdag eerst even mountainbiken voor de sportievelingen, daarna hopelijk nog even ringen en een gezellige avond hebben, zondag lekker rijden!
Zaterdag eerst even mountainbiken voor de sportievelingen, daarna hopelijk nog even ringen en een gezellige avond hebben, zondag lekker rijden!
-
- Contacteer:
Ik wil wel aanhaken bij de niet sportievelingen 
Was lekker rustig trouwens gisteren!

Was lekker rustig trouwens gisteren!
Ik weet niet of het deeplinken zo werkt:
[img]https://scontent-ams2-1.xx.fbcdn.net/hp ... 8252_o.jpg[/img]
Anders moet je hier maar ff klikken:
https://scontent-ams2-1.xx.fbcdn.net/hp ... 8252_o.jpg
Staat op Facebook, maar Jasper kennende heeft ie dat niet
Als je het origineel wil, kan ik wel ff vragen voor je?
[img]https://scontent-ams2-1.xx.fbcdn.net/hp ... 8252_o.jpg[/img]
Anders moet je hier maar ff klikken:
https://scontent-ams2-1.xx.fbcdn.net/hp ... 8252_o.jpg
Staat op Facebook, maar Jasper kennende heeft ie dat niet

Als je het origineel wil, kan ik wel ff vragen voor je?
Gaaf man! Balen dat ik gister niet ben geweest haha, vond het net een te kort dagje met een openingstijd van 13:00-17:00.
Misschien ben ik er ook wel voor in! Haak ik ook in na het sportieve onderdeel denk ik ja. Als jullie trouwens behoefte hebben aan een nieuweling natuurlijk
Misschien ben ik er ook wel voor in! Haak ik ook in na het sportieve onderdeel denk ik ja. Als jullie trouwens behoefte hebben aan een nieuweling natuurlijk

-
- Contacteer:
Maar twee rondjes gereden, moest weer optijd thuis zijn voor een BBQ 
Maar iig lekker weer en de toeristische route heen en terug genomen.
Het diepe linken en ook de facebook link voor facebooklozen werkt prima Steven!

Maar iig lekker weer en de toeristische route heen en terug genomen.
Het diepe linken en ook de facebook link voor facebooklozen werkt prima Steven!
-
- Car: Renault 19 2.0 16V
Ben er bij! Wie gaan er nog meer ?Tim schreef:Het weekend van 4 en 5 juli gaan we weer met een groepje naar de Ring. Nog meer mensen die aan willen haken?

Waar beginnen jullie? En fietsen jullie dan de hele ring rond?! Heb het al een tijdje in m'n hoofd zitten.Tim schreef:?
Zaterdag eerst even mountainbiken voor de sportievelingen

Renault 5 GT turbo Bleu Sport
We zijn een keertje begonnen bij am Tiergarten, maar het leukste is beginnen beneden in Adenau bij de LIDL.
Dan rijd je langs bergwerk - kesselchen - klostertal en dan tegen de steilstrecke omhoog (je komt dus niet langs de grote caroussel). Is aardig stuk omhoog, vraag Merijn maar hehe
Rondje zijn we vaak wel een uurtje of 3 mee zoet, in toeristentempo
Dan rijd je langs bergwerk - kesselchen - klostertal en dan tegen de steilstrecke omhoog (je komt dus niet langs de grote caroussel). Is aardig stuk omhoog, vraag Merijn maar hehe
Rondje zijn we vaak wel een uurtje of 3 mee zoet, in toeristentempo

Tevens beginnen we tegenwoordig beneden bij de LIDL omdat je dan het ergste stuk eerst hebt, het laatste stuk is dan weer afdalen en dan ben je net even wat minder gaar dan dat je boven begint 
Wat mij betreft maken we er een regelmatige trip van in deze combi.
Kom je ook mee Chris? Victor heeft zich inmiddels ook aangemeld, welliswaar haakt ie aan na het mountainbiken maar toch

Kom je ook mee Chris? Victor heeft zich inmiddels ook aangemeld, welliswaar haakt ie aan na het mountainbiken maar toch

Moet helaas eerst werken tot 13:00, daarna kom ik gelijk die kant op gereden! Enige zorg is nog of ik de Clio dan weer terug heb, maar dat zie ik dan wel weer.Tim schreef:Tevens beginnen we tegenwoordig beneden bij de LIDL omdat je dan het ergste stuk eerst hebt, het laatste stuk is dan weer afdalen en dan ben je net even wat minder gaar dan dat je boven begint
Ja. Weet je hoe je bij Bergwerk komt? Vanaf het tankstation is deze beschrijving zeg maar. Je gaat na de Aldi rechtsaf de weg richting Hohe Acht in. Vervolgens krijg je eerst een parkeerplaatsje aan je rechterhand. Daarna komt er een echte afslag in de vorm van een smal asfaltweggetje richting Bergwerk. Die neem je. Je fietst dan aan Bergwerk en een trafo huisje voorbij, Daarna krijg je aan je rechterkant een zandpad, welke je ingaat. Je kunt dan beginnen aan de klim door het kloostertal, richting Hohe Acht.Chris schreef:Ik kan die data helaas niet, maar ik tref jullie binnenkort vast wel weer ergens.
Voor mijn beeldvorming, parkeerplaats Lidl verlaten, rechts - rechts?!
Lijkt mij ook wel gaaf om een keer te doen 

-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Ik heb dat mountainbike tochtje ook al een tijdje op mijn radar staan, misschien moet ik dat maar gewoon eens gaan rijden. Hoe profi zijn jullie om even een niveau inschatting te kunnen maken?
Kan best een potje mountainbiken, maar er is een verschil tussen recreatief en superfanatiek 

'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
Vooral als Merijn mee is, die vlak voor de steilstrecke begon te huilen dat hij 'terug' wilde fietsen naar het hotel.
2-3 uur over 20 km zegt ook wel genoeg toch? Af en toe ook even leuk kijkplekkie langs de baan nemen.
Moet wel zeggen dat ik wel weer wat vaker op het fietsie stap tegenwoordig, maar conditie wil ik het nog niet noemen
2-3 uur over 20 km zegt ook wel genoeg toch? Af en toe ook even leuk kijkplekkie langs de baan nemen.
Moet wel zeggen dat ik wel weer wat vaker op het fietsie stap tegenwoordig, maar conditie wil ik het nog niet noemen

-
- Car: Renault 19 2.0 16V
Profi ? Nah, verwacht van mij sowieso niet zo veel. Ik wil eerst even een oefenrondje doen op het parkeerterrein bij de Lidl daar, ik heb al een jaar of 3 niet meer op een fiets gezeten.MartijnG schreef:Ik heb dat mountainbike tochtje ook al een tijdje op mijn radar staan, misschien moet ik dat maar gewoon eens gaan rijden. Hoe profi zijn jullie om even een niveau inschatting te kunnen maken?Kan best een potje mountainbiken, maar er is een verschil tussen recreatief en superfanatiek

-
- Über-Spammer
Sja, profi spul zonder profi rijder heeft nog steeds niet veel nut
Maar het klinkt alsof ik best mee kan komen dan
Lijkt me wel een keer lachen om de MTB achterop de gasboot te knopen
Maar jullie gaan dit weekend dus al begrijp ik?
EDIT: Ow, lees 4/5 juli...zal ff kijken of het dan gaat lukken. Waar overnachten jullie normaal? Zur Burg of camping?

Maar het klinkt alsof ik best mee kan komen dan

EDIT: Ow, lees 4/5 juli...zal ff kijken of het dan gaat lukken. Waar overnachten jullie normaal? Zur Burg of camping?
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
True, maar ja, dan kan het in elk geval niet meer aan het materiaal liggen. We gaan d'r tegenwoordig niet meer bij liggen dus zo profi zijn we al 
4/5 juli inderdaad. Ik ga nog even achter een hotel aan, we zitten al niet erg ruim meer voor dat weekend dus veel zal al vol zitten. Ik ga even voor het Onroad cafe kijken, daar zal vast nog wel ruimte zijn. Hebben we de vorige keer ook gezeten, beviel eigenlijk prima en was goed geprijsd. Al is het wel een typisch hotel maar toch
Als je snel bent kan je je nog aanmelden, dan boek ik jou dr gewoon bij.
Jasper, kwam jij nou na het mountainbiken aan en wil je ook de hotelovernachting? We zitten nu op 6 man zeker, zou mooi zijn als we jullie 2 en nog meer kunnen verwelkomen!

4/5 juli inderdaad. Ik ga nog even achter een hotel aan, we zitten al niet erg ruim meer voor dat weekend dus veel zal al vol zitten. Ik ga even voor het Onroad cafe kijken, daar zal vast nog wel ruimte zijn. Hebben we de vorige keer ook gezeten, beviel eigenlijk prima en was goed geprijsd. Al is het wel een typisch hotel maar toch

Als je snel bent kan je je nog aanmelden, dan boek ik jou dr gewoon bij.
Jasper, kwam jij nou na het mountainbiken aan en wil je ook de hotelovernachting? We zitten nu op 6 man zeker, zou mooi zijn als we jullie 2 en nog meer kunnen verwelkomen!

-
- Car: Clio III RS Lux 2008
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Goeie ideeën met dat fietsen erbij. Dat weekend lukt mij niet, zit ik ergens in de Alpen met de 21. Volgende keer, graag 

5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
Jammer Martijn, de volgende moeten we even plannen dat we met een groter groepje kunnen!
Voor de mannen die mee gaan, ik heb geboekt bij ome Arie in het Ringpension in Adenau. Een prima gelegenheid waar een deel van ons al vaker geweest is. Goede service, prima ontbijt, niet duur en aardige mensen
Voor de mannen die mee gaan, ik heb geboekt bij ome Arie in het Ringpension in Adenau. Een prima gelegenheid waar een deel van ons al vaker geweest is. Goede service, prima ontbijt, niet duur en aardige mensen

-
- Über-Spammer
Volgende keer met een mooi groepje lijkt me wel tof ja
Nu gaat het even niet lukken in dat eerste weekend van juli 

-
- Contacteer:
Zo weer terug aan het werk na een gezellig weekendje met wat gesloten deuren, vliegende kappen,
walrussen in het zwembad, Blaas en pis controle, Taxi voor Amerika plus de rest wat ik vergeet.
Was weer een probleemloos ring weekendje
Zal binnenkort nog wat filmpjes uploaden (als ze gelukt zijn).
walrussen in het zwembad, Blaas en pis controle, Taxi voor Amerika plus de rest wat ik vergeet.
Was weer een probleemloos ring weekendje

Zal binnenkort nog wat filmpjes uploaden (als ze gelukt zijn).
Was een zeer geslaagd weekend inderdaad! Typerend voor een Ringweekend dat er eigenlijk zoveel dingen gebeuren haha. Maakt altijd wel wat mee
Gave 5 heb je hoor Jasper! Jammer dat ik misselijk en last van mn buik kreeg, anders had ik sowieso nog even een rondje meegereden met iemand die er al vaker gereden heeft.

Gave 5 heb je hoor Jasper! Jammer dat ik misselijk en last van mn buik kreeg, anders had ik sowieso nog even een rondje meegereden met iemand die er al vaker gereden heeft.