ACT: Nürburgring

Alle zaken gerelateerd aan de Nurburgring
Plaats reactie
BennRS
Car: Mégane II RS F1-team

Vanmorgen en vanmiddag even geweest. Het was relatief rustig op de baan. Heb een eerste rondje met de RS gedaan.
AnthonyR
Moderator
Contacteer:

(Y) Mooi circuit :) Was vrijdag erg rustig tegen etenstijd. :p
m1n1 (Jasper)
Car: R5 GT Turbo PH1
Contacteer:

Misschien ga ik morgen nog ff snel kijken en een paar rondjes doen ,zijn er nog meer mensen die die kant op gaan?
Tim
Car: E36 M3

Het weekend van 4 en 5 juli gaan we weer met een groepje naar de Ring. Nog meer mensen die aan willen haken?
Zaterdag eerst even mountainbiken voor de sportievelingen, daarna hopelijk nog even ringen en een gezellige avond hebben, zondag lekker rijden!
m1n1 (Jasper)
Contacteer:

Ik wil wel aanhaken bij de niet sportievelingen ;-)
Was lekker rustig trouwens gisteren!
Tim

Goed bezig Jasper!
Veel gereden gisteren?
Steven
Car: M536

Ik weet niet of het deeplinken zo werkt:

[img]https://scontent-ams2-1.xx.fbcdn.net/hp ... 8252_o.jpg[/img]

Anders moet je hier maar ff klikken:
https://scontent-ams2-1.xx.fbcdn.net/hp ... 8252_o.jpg

Staat op Facebook, maar Jasper kennende heeft ie dat niet :lol:
Als je het origineel wil, kan ik wel ff vragen voor je?
Victor-J

Gaaf man! Balen dat ik gister niet ben geweest haha, vond het net een te kort dagje met een openingstijd van 13:00-17:00.

Misschien ben ik er ook wel voor in! Haak ik ook in na het sportieve onderdeel denk ik ja. Als jullie trouwens behoefte hebben aan een nieuweling natuurlijk ;)
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Met z'n manen in de wind... Mooie foto, Jasper! (Y)

Ik kan dat weekend helaas niet. :(
m1n1 (Jasper)
Contacteer:

Maar twee rondjes gereden, moest weer optijd thuis zijn voor een BBQ :D
Maar iig lekker weer en de toeristische route heen en terug genomen.

Het diepe linken en ook de facebook link voor facebooklozen werkt prima Steven!
Victor-J

Ik ben er vandaag met een Focus ST Station te vinden!
LexRS
Car: Megane RS

iemand van hier die de 21ste toevallig gaat?
Ronald1916V
Car: Renault 19 2.0 16V

Tim schreef:Het weekend van 4 en 5 juli gaan we weer met een groepje naar de Ring. Nog meer mensen die aan willen haken?
Zaterdag eerst even mountainbiken voor de sportievelingen, daarna hopelijk nog even ringen en een gezellige avond hebben, zondag lekker rijden!
Ben er bij! Wie gaan er nog meer ? :)
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Tim schreef:?
Zaterdag eerst even mountainbiken voor de sportievelingen
Waar beginnen jullie? En fietsen jullie dan de hele ring rond?! Heb het al een tijdje in m'n hoofd zitten. (Y)
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
Steven

We zijn een keertje begonnen bij am Tiergarten, maar het leukste is beginnen beneden in Adenau bij de LIDL.
Dan rijd je langs bergwerk - kesselchen - klostertal en dan tegen de steilstrecke omhoog (je komt dus niet langs de grote caroussel). Is aardig stuk omhoog, vraag Merijn maar hehe

Rondje zijn we vaak wel een uurtje of 3 mee zoet, in toeristentempo :D
Tim

Tevens beginnen we tegenwoordig beneden bij de LIDL omdat je dan het ergste stuk eerst hebt, het laatste stuk is dan weer afdalen en dan ben je net even wat minder gaar dan dat je boven begint :D
Wat mij betreft maken we er een regelmatige trip van in deze combi.

Kom je ook mee Chris? Victor heeft zich inmiddels ook aangemeld, welliswaar haakt ie aan na het mountainbiken maar toch :)
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Ik kan die data helaas niet, maar ik tref jullie binnenkort vast wel weer ergens.

Voor mijn beeldvorming, parkeerplaats Lidl verlaten, rechts - rechts?!
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
Victor-J

Tim schreef:Tevens beginnen we tegenwoordig beneden bij de LIDL omdat je dan het ergste stuk eerst hebt, het laatste stuk is dan weer afdalen en dan ben je net even wat minder gaar dan dat je boven begint :D
Wat mij betreft maken we er een regelmatige trip van in deze combi.

Kom je ook mee Chris? Victor heeft zich inmiddels ook aangemeld, welliswaar haakt ie aan na het mountainbiken maar toch :)
Moet helaas eerst werken tot 13:00, daarna kom ik gelijk die kant op gereden! Enige zorg is nog of ik de Clio dan weer terug heb, maar dat zie ik dan wel weer.
Tim

Chris schreef:Ik kan die data helaas niet, maar ik tref jullie binnenkort vast wel weer ergens.

Voor mijn beeldvorming, parkeerplaats Lidl verlaten, rechts - rechts?!
Ja. Weet je hoe je bij Bergwerk komt? Vanaf het tankstation is deze beschrijving zeg maar. Je gaat na de Aldi rechtsaf de weg richting Hohe Acht in. Vervolgens krijg je eerst een parkeerplaatsje aan je rechterhand. Daarna komt er een echte afslag in de vorm van een smal asfaltweggetje richting Bergwerk. Die neem je. Je fietst dan aan Bergwerk en een trafo huisje voorbij, Daarna krijg je aan je rechterkant een zandpad, welke je ingaat. Je kunt dan beginnen aan de klim door het kloostertal, richting Hohe Acht.
tutuur
Clubsponsor

Lijkt mij ook wel gaaf om een keer te doen (Y)
MartijnG
Über-Spammer
Car: Renault 5 GT Turbo

Ik heb dat mountainbike tochtje ook al een tijdje op mijn radar staan, misschien moet ik dat maar gewoon eens gaan rijden. Hoe profi zijn jullie om even een niveau inschatting te kunnen maken? :p Kan best een potje mountainbiken, maar er is een verschil tussen recreatief en superfanatiek :p
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Hahah... Stel je er niet teveel van voor! Gewoon recreatief dus. :D
Steven

Vooral als Merijn mee is, die vlak voor de steilstrecke begon te huilen dat hij 'terug' wilde fietsen naar het hotel.
2-3 uur over 20 km zegt ook wel genoeg toch? Af en toe ook even leuk kijkplekkie langs de baan nemen.

Moet wel zeggen dat ik wel weer wat vaker op het fietsie stap tegenwoordig, maar conditie wil ik het nog niet noemen :D
Ronald1916V
Car: Renault 19 2.0 16V

MartijnG schreef:Ik heb dat mountainbike tochtje ook al een tijdje op mijn radar staan, misschien moet ik dat maar gewoon eens gaan rijden. Hoe profi zijn jullie om even een niveau inschatting te kunnen maken? :p Kan best een potje mountainbiken, maar er is een verschil tussen recreatief en superfanatiek :p
Profi ? Nah, verwacht van mij sowieso niet zo veel. Ik wil eerst even een oefenrondje doen op het parkeerterrein bij de Lidl daar, ik heb al een jaar of 3 niet meer op een fiets gezeten. :p
Tim

Een paar van ons hebben profi spul, dat dan weer wel :P
MartijnG
Über-Spammer

Sja, profi spul zonder profi rijder heeft nog steeds niet veel nut :p

Maar het klinkt alsof ik best mee kan komen dan :smile: Lijkt me wel een keer lachen om de MTB achterop de gasboot te knopen (Y) Maar jullie gaan dit weekend dus al begrijp ik?
EDIT: Ow, lees 4/5 juli...zal ff kijken of het dan gaat lukken. Waar overnachten jullie normaal? Zur Burg of camping?
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
Tim

True, maar ja, dan kan het in elk geval niet meer aan het materiaal liggen. We gaan d'r tegenwoordig niet meer bij liggen dus zo profi zijn we al ;)

4/5 juli inderdaad. Ik ga nog even achter een hotel aan, we zitten al niet erg ruim meer voor dat weekend dus veel zal al vol zitten. Ik ga even voor het Onroad cafe kijken, daar zal vast nog wel ruimte zijn. Hebben we de vorige keer ook gezeten, beviel eigenlijk prima en was goed geprijsd. Al is het wel een typisch hotel maar toch :D

Als je snel bent kan je je nog aanmelden, dan boek ik jou dr gewoon bij.

Jasper, kwam jij nou na het mountainbiken aan en wil je ook de hotelovernachting? We zitten nu op 6 man zeker, zou mooi zijn als we jullie 2 en nog meer kunnen verwelkomen! :)
Niels V Dijk
Car: Clio III RS Lux 2008

Steven

Gaat niet goed hoor zo....
Martijn
Über-Spammer
Contacteer:

Goeie ideeën met dat fietsen erbij. Dat weekend lukt mij niet, zit ik ergens in de Alpen met de 21. Volgende keer, graag (Y)
5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
Tim

Jammer Martijn, de volgende moeten we even plannen dat we met een groter groepje kunnen!

Voor de mannen die mee gaan, ik heb geboekt bij ome Arie in het Ringpension in Adenau. Een prima gelegenheid waar een deel van ons al vaker geweest is. Goede service, prima ontbijt, niet duur en aardige mensen :)
MartijnG
Über-Spammer

Volgende keer met een mooi groepje lijkt me wel tof ja (Y) Nu gaat het even niet lukken in dat eerste weekend van juli :X
m1n1 (Jasper)
Contacteer:

Zo weer terug aan het werk na een gezellig weekendje met wat gesloten deuren, vliegende kappen,
walrussen in het zwembad, Blaas en pis controle, Taxi voor Amerika plus de rest wat ik vergeet.
Was weer een probleemloos ring weekendje :D
Zal binnenkort nog wat filmpjes uploaden (als ze gelukt zijn).
Victor-J

Was een zeer geslaagd weekend inderdaad! Typerend voor een Ringweekend dat er eigenlijk zoveel dingen gebeuren haha. Maakt altijd wel wat mee :D

Gave 5 heb je hoor Jasper! Jammer dat ik misselijk en last van mn buik kreeg, anders had ik sowieso nog even een rondje meegereden met iemand die er al vaker gereden heeft.
Plaats reactie