5 TR-T [400K!!!]
Shockspray op de afgebroken tapeinden, bevriest dan, dan proberen de pomp eraf te halen
Groet, Bas Jan.
'96 Clio I PH II, 1.2 mexx - '91 Clio I PH I, 1.8-16V - '95 Clio I PH II, 16V Ombouw project - '92 R19 16V PH II, Daily - '04 E87 BMW 118D
'96 Clio I PH II, 1.2 mexx - '91 Clio I PH I, 1.8-16V - '95 Clio I PH II, 16V Ombouw project - '92 R19 16V PH II, Daily - '04 E87 BMW 118D
-
- Berichten: 2305
- Lid geworden op: ma 4 feb 2002 0:00
- Car: 5 GT Turbo
- Locatie: Rotterdam
- Contacteer:
Bedankt allemaal voor het meedenken.
Maar voorlopig zit ik dus nog niet op de bank met een fles pils...
Ben nog geen ene moer opgeschoten.... (letterlijk)
Na een paar uur timmeren/slaan/rammen/duwen/trekken/wrikken ben ik gesloopt, maar zit de waterpomp nogsteeds waar die daarvoor ook zat...
Onbegrijpelijk hoe vast dat ding zit.
Helaas zitten de 5 afgebroken bouten precies allemaal aan de achterkant (op de afbeelding links) en heb ik alleen de voorste twee (op de afbeelding rechts. Die achter de pulley en degene daar links van) er helemaal uit gekregen.
[img]http://www.mijnautoonderdelen.nl/image. ... 086206.jpg[/img]
Hierdoor blijft hij aan de achterkant (linkerkant) nog vast zitten en je kan op die zijde ook nauwelijks kracht zetten/slaan/trekken/duwen/etc...
Heb geprobeerd er een schroevendraaier tussen te slaan, maar dat haalt ook weinig uit. Plus ik ben bang dat ik daarmee alleen maar mn kop beschadig.
Wat kan ik nog proberen?
- Warm stoken?
- Bevriezen? (Shock spray?!)
- Waterpomp in stukken slaan? (heb ik al bijna zin in....
)
Maar voorlopig zit ik dus nog niet op de bank met een fles pils...

Ben nog geen ene moer opgeschoten.... (letterlijk)

Na een paar uur timmeren/slaan/rammen/duwen/trekken/wrikken ben ik gesloopt, maar zit de waterpomp nogsteeds waar die daarvoor ook zat...

Onbegrijpelijk hoe vast dat ding zit.
Helaas zitten de 5 afgebroken bouten precies allemaal aan de achterkant (op de afbeelding links) en heb ik alleen de voorste twee (op de afbeelding rechts. Die achter de pulley en degene daar links van) er helemaal uit gekregen.
[img]http://www.mijnautoonderdelen.nl/image. ... 086206.jpg[/img]
Hierdoor blijft hij aan de achterkant (linkerkant) nog vast zitten en je kan op die zijde ook nauwelijks kracht zetten/slaan/trekken/duwen/etc...
Heb geprobeerd er een schroevendraaier tussen te slaan, maar dat haalt ook weinig uit. Plus ik ben bang dat ik daarmee alleen maar mn kop beschadig.
Wat kan ik nog proberen?
- Warm stoken?
- Bevriezen? (Shock spray?!)
- Waterpomp in stukken slaan? (heb ik al bijna zin in....

Dat in stukken slaan zou ik zeker doen, gewoon lekker zijdelings tegen dat loopwiel, dan sla je of dat wiel eraf of de pomp komt los, hopelijk het eerste en anders heb je de pomp toch stevig pijn gedaan 
Als de boel nog gewoon werkt kun je 'm ook nog ff warmrijden (gewoon 1 boutje erin ter borging) ipv warmstoken, ff een bak eronder voor de koelvloeistof die meekomt als ie losgaat.

Als de boel nog gewoon werkt kun je 'm ook nog ff warmrijden (gewoon 1 boutje erin ter borging) ipv warmstoken, ff een bak eronder voor de koelvloeistof die meekomt als ie losgaat.
nogmaals gewoon naar garage brengen?
voor een beetje goeie garage is dit een peuleschil.
voor een beetje goeie garage is dit een peuleschil.
lasmachine/onderdelen/lasdraad/advies nodig?
http://www.barmartechniek.nl
http://www.barmartechniek.nl
-
- Berichten: 2305
- Lid geworden op: ma 4 feb 2002 0:00
- Car: 5 GT Turbo
- Locatie: Rotterdam
- Contacteer:
Baal er echt wel een beetje van hoor gasten...
Kan geeneens een lullig waterpompje vervangen...
Hoe pakt een garage dit dan aan, Mark?
Ik zou dat ding er toch op zn minst zelf ook gewoon af moeten kunnen krijgen?
Of heeft een garage hier één of andere handige tool voor?
Kan geeneens een lullig waterpompje vervangen...

Hoe pakt een garage dit dan aan, Mark?
Ik zou dat ding er toch op zn minst zelf ook gewoon af moeten kunnen krijgen?
Of heeft een garage hier één of andere handige tool voor?
-
- Berichten: 6133
- Lid geworden op: do 10 jan 2002 0:00
- Locatie: Heiloo
- Contacteer:
Kom maar langs met dat ding ...
Ik ben niet gek, ik ben een VLIEGTUIG 3x5at ,R12 Break
-
- Berichten: 2305
- Lid geworden op: ma 4 feb 2002 0:00
- Car: 5 GT Turbo
- Locatie: Rotterdam
- Contacteer:
Vandaag.... Krijn vs Waterpomp: round 3....
Motor laten lopen.
Alles lekker warm.
Handschoenen aan en sjorren maar.
Niks.
Toen was ik het zat.
Grotere hamer gekocht (deed het eerst nog netjes met een kunststof hamer...).
Do or die!
Effe lekker staan rammen (met beleid natuurlijk...
) ...hier en daar een stukje waterpomp dat rondvloog...
En na een half uur zat er EINDELIJK meer beweging in!....
Nog zeker een kwartier staan wrikken en rammen voordat hij eindelijk helemaal los kwam!
De stukjes draadeind kwamen er daarna godzijdank vrij eenvoudig uit met behulp van een paar moertjes en een griptang (hadden natuurlijk ook al flink op hun flikker gekregen...
).
Nieuwe pomp erop. Effe uitzoeken welke lengte bout ook alweer waar ging...
Et voila.
Heb ik alleen nog 1 dingetje.
Dat is dat uitsteekseltje dat op de waterpomp zit en er volgens mij voor zorgt dat de v-snaar er niet af kan lopen ofzo. Of misschien spant hij hem zelfs nog wel iets....(???)
[img]https://lh5.googleusercontent.com/-Wwal ... AG0257.jpg[/img]
Ik dacht dat die aan de onderzijde van de waterpomp zat (positie 1 op de afbeelding), maar als ik hem daar monteer dan heeft hij helemaal geen nut.
Nu lijkt hij op een andere plek wel mooi te passen (positie 2), maar hoort hij daar ook is mijn vraag...
Ik kan helaas net geen goede foto vinden waar het duidelijk op te zien is.
[img]https://lh5.googleusercontent.com/-M65B ... mp_pos.jpg[/img]
Motor laten lopen.
Alles lekker warm.
Handschoenen aan en sjorren maar.
Niks.
Toen was ik het zat.
Grotere hamer gekocht (deed het eerst nog netjes met een kunststof hamer...).
Do or die!
Effe lekker staan rammen (met beleid natuurlijk...

En na een half uur zat er EINDELIJK meer beweging in!....
Nog zeker een kwartier staan wrikken en rammen voordat hij eindelijk helemaal los kwam!

De stukjes draadeind kwamen er daarna godzijdank vrij eenvoudig uit met behulp van een paar moertjes en een griptang (hadden natuurlijk ook al flink op hun flikker gekregen...

Nieuwe pomp erop. Effe uitzoeken welke lengte bout ook alweer waar ging...

Et voila.

Heb ik alleen nog 1 dingetje.
Dat is dat uitsteekseltje dat op de waterpomp zit en er volgens mij voor zorgt dat de v-snaar er niet af kan lopen ofzo. Of misschien spant hij hem zelfs nog wel iets....(???)
[img]https://lh5.googleusercontent.com/-Wwal ... AG0257.jpg[/img]
Ik dacht dat die aan de onderzijde van de waterpomp zat (positie 1 op de afbeelding), maar als ik hem daar monteer dan heeft hij helemaal geen nut.
Nu lijkt hij op een andere plek wel mooi te passen (positie 2), maar hoort hij daar ook is mijn vraag...
Ik kan helaas net geen goede foto vinden waar het duidelijk op te zien is.
[img]https://lh5.googleusercontent.com/-M65B ... mp_pos.jpg[/img]
-
- Berichten: 2305
- Lid geworden op: ma 4 feb 2002 0:00
- Car: 5 GT Turbo
- Locatie: Rotterdam
- Contacteer:
ok, laat die laatste vraag maar zitten...
Hij zit op positie 2 op de afbeelding en daar hoort hij volgens mij ook.
Zie op de oude pomp nog lichtelijk hoe hij heeft gezeten aan de hand van verkleuring/vuil.
Net alles ontlucht.
Lijkt helemaal goed te werken. Zie in ieder geval koelvloeistof in het reservoir terug gepompt worden.
Geen lekkages meer zo te zien...Of......???
...het kan natuurlijk ook niet een helemaal happy ending zijn....
Het ontluchtingsnippeltje op de slang met de thermostaat erin sluit niet meer....
Het schroefdraad "pakt" gewoon niet meer. Je kan hem er helemaal indrukken en zo weer uithalen....
En daar lekt hij dus ook een beetje....
Iemand nog een mooie oplossing voor?
Of betekend dit dat ik voor een volledige nieuwe slang zal moeten gaan?!
Vind het heel effies mooi voor vandaag...
Ben gesloopt maar redelijk voldaan.
Eindelijk tijd om op de bank te gaan zitten met een kouwe pils...
Hij zit op positie 2 op de afbeelding en daar hoort hij volgens mij ook.
Zie op de oude pomp nog lichtelijk hoe hij heeft gezeten aan de hand van verkleuring/vuil.
Net alles ontlucht.
Lijkt helemaal goed te werken. Zie in ieder geval koelvloeistof in het reservoir terug gepompt worden.
Geen lekkages meer zo te zien...Of......???

...het kan natuurlijk ook niet een helemaal happy ending zijn....

Het ontluchtingsnippeltje op de slang met de thermostaat erin sluit niet meer....

Het schroefdraad "pakt" gewoon niet meer. Je kan hem er helemaal indrukken en zo weer uithalen....
En daar lekt hij dus ook een beetje....
Iemand nog een mooie oplossing voor?
Of betekend dit dat ik voor een volledige nieuwe slang zal moeten gaan?!
Vind het heel effies mooi voor vandaag...
Ben gesloopt maar redelijk voldaan.
Eindelijk tijd om op de bank te gaan zitten met een kouwe pils...

-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
hoort op nummer 2. Je bent 1 van de weinigen die 'm nog heeft denk ik. (heb er ooit 1 gekocht voor te duur). Zorgt ervoor dat tijdens goed gasgeven de riem er niet vanaf kan springen. Is ooit alleen geleverd op 1ste phase 1.
je hebt dus het moertje losgedraaid uit het rubber waarschijnlijk...
2 componentenlijm gebruiken om dat dunne moertje op z'n plek te houden/lijmen in de slang zelf en een metalen boutje gebruiken ipv dat oud plastic ding wat al aardig dolgedraaid is.
je hebt dus het moertje losgedraaid uit het rubber waarschijnlijk...
2 componentenlijm gebruiken om dat dunne moertje op z'n plek te houden/lijmen in de slang zelf en een metalen boutje gebruiken ipv dat oud plastic ding wat al aardig dolgedraaid is.
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
@Krijn, echt mooi dat het uiteindelijk zo goed ging.Roy schreef:Goed bezig Krijn.
Het kapotte schroefje is een lastige. Ik zou er rekening mee houden dat heel de kop vervangen moeten worden..

@Roy p.nis

-
- Berichten: 2305
- Lid geworden op: ma 4 feb 2002 0:00
- Car: 5 GT Turbo
- Locatie: Rotterdam
- Contacteer:
Zitten inderdaad al siliconen slangen op. Zijn dus ook nog niet vreselijk oud.
Zijn dus ook metalen nippels.
Ik kijk wel even of ik het kan oplossen met iets van tape ofzo.
En anders toch maar een nieuwe slang. Ook geen drama.
Mocht ik er niet uitkomen dan kan ik altijd nog de kop vervangen........
Zijn dus ook metalen nippels.
Ik kijk wel even of ik het kan oplossen met iets van tape ofzo.
En anders toch maar een nieuwe slang. Ook geen drama.
Mocht ik er niet uitkomen dan kan ik altijd nog de kop vervangen........

-
- Über-Spammer
- Berichten: 10004
- Lid geworden op: ma 18 feb 2002 0:00
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Vlaardingen
Vindt die maar eens los, zo'n slang...zit je meteen weer aan set vast van een paar honderd euro 

'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
-
- Berichten: 2305
- Lid geworden op: ma 4 feb 2002 0:00
- Car: 5 GT Turbo
- Locatie: Rotterdam
- Contacteer:
Oh ja...die dingen gaan per set....dat is waar ook....crap.
Hopelijk werkt een stukkie loodgieterstape voorlopig even voldoende....
Edit:
Zie dat CGB hem wel los verkoopt trouwens. (maar helaas alleen in blauw...)
http://www.cgbmotorsport.net/hose-silic ... 1222-p.asp

Hopelijk werkt een stukkie loodgieterstape voorlopig even voldoende....
Edit:
Zie dat CGB hem wel los verkoopt trouwens. (maar helaas alleen in blauw...)
http://www.cgbmotorsport.net/hose-silic ... 1222-p.asp
-
- Über-Spammer
- Berichten: 14156
- Lid geworden op: do 5 apr 2001 0:00
- Locatie: Oudewater
- Contacteer:
Rood loodgieters tape eromheen 

-
- Über-Spammer
- Berichten: 14156
- Lid geworden op: do 5 apr 2001 0:00
- Locatie: Oudewater
- Contacteer:
Rood loodgieters tape eromheen 

-
- Über-Spammer
- Berichten: 10004
- Lid geworden op: ma 18 feb 2002 0:00
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Vlaardingen
Hmm valt mee:
http://www.axauto-parts.com/mecanique/s ... -9588.html
http://www.axauto-parts.com/mecanique/s ... o-730.html
Alhoewel op mijn set ook daar de ontluchtingsventiel lek van was
Maar dat kwam door rubber afdichtingsringetje wat niet goed aansluit...beetje kit doet wonderen 
http://www.axauto-parts.com/mecanique/s ... -9588.html
http://www.axauto-parts.com/mecanique/s ... o-730.html
Alhoewel op mijn set ook daar de ontluchtingsventiel lek van was


'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
Hehe ouwe miepert die Krijn, maar je ziet met een beetje geweld los je alles op
Zoals Menno ooit zo mooi als signature had:
'Don't force it son, just use a bigger hammer'
Nou geniet van die pils, die nippel ga je ook provisorisch wel gefixed krijgen

Zoals Menno ooit zo mooi als signature had:
'Don't force it son, just use a bigger hammer'
Nou geniet van die pils, die nippel ga je ook provisorisch wel gefixed krijgen

-
- Berichten: 2305
- Lid geworden op: ma 4 feb 2002 0:00
- Car: 5 GT Turbo
- Locatie: Rotterdam
- Contacteer:

Ik zei het op een gegeven moment ook tegen mezelf toen die plastic hamertjes niets uithaalden...
We're gonna need a bigger hammer!

Stukkie tape doet het voorlopig nog prima in die ontluchtingsnippel.
Sindsdien geen druppel kvs meer kwijtgeraakt.
-
- Berichten: 2305
- Lid geworden op: ma 4 feb 2002 0:00
- Car: 5 GT Turbo
- Locatie: Rotterdam
- Contacteer:
ennnnn weer terug naar de HRC...
Krijg net bericht dat degene die ik besteld had wordt omgeruild voor deze:
http://www.mijnautoonderdelen.nl/auto-o ... ec/H613130
Is er dus eentje voor een Peugeot 405.
Neem aan dat dat geen probleem is?
Ik ga er maar van uit dat die gasten weten wat ze doen...
Krijg net bericht dat degene die ik besteld had wordt omgeruild voor deze:
http://www.mijnautoonderdelen.nl/auto-o ... ec/H613130
Is er dus eentje voor een Peugeot 405.
Neem aan dat dat geen probleem is?
Ik ga er maar van uit dat die gasten weten wat ze doen...
-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
Als je een HRC van een Clio 1.8 16V had besteld, hadden ze ook deze http://www.mijnautoonderdelen.nl/auto-o ... trw/PMF148 kunnen leveren ...spir@l schreef:ennnnn weer terug naar de HRC...
Krijg net bericht dat degene die ik besteld had wordt omgeruild voor deze:
http://www.mijnautoonderdelen.nl/auto-o ... ec/H613130
Is er dus eentje voor een Peugeot 405.
Neem aan dat dat geen probleem is?
Ik ga er maar van uit dat die gasten weten wat ze doen...
Tis en beetje drama met hun de laatste tijd. Onderdelen die niet geleverd kunnen worden / besteld kunnen worden en zodoende dus wat anders geleverd krijgt (terwijl op de site staat dat het wel voorradig is


Bel je op, krijg je te horen dat er voorraadverschil is... Raar, want fysiek hebben ze geen voorraad daar en dat heb ik nu al 3x te horen gekregen voor verschillende onderdelen. En alsnog het juiste bestellen doen ze niet.
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
-
- Berichten: 2305
- Lid geworden op: ma 4 feb 2002 0:00
- Car: 5 GT Turbo
- Locatie: Rotterdam
- Contacteer:
Heb ze ook gemaild met de vraag waarom ik niet een andere heb gekregen voor de 16v clio.
Maar goed...deze zou het volgens de specificaties ook moeten doen denk ik.
En hij was nog iets cheaper dan degene die ik in eerste instantie had genomen...dus ik vind het prima.
Ik heb eigenlijk nooit eerder problemen met mijnautoonderdelen.nl gehad. Eerste keer dat ik hier tegen aan loop.
Misschien volgende keer toch weer Mister Auto proberen... (Alhoewel ik daar ook genoeg slechte verhalen over heb gehoord/gelezen....)
Maar goed...deze zou het volgens de specificaties ook moeten doen denk ik.
En hij was nog iets cheaper dan degene die ik in eerste instantie had genomen...dus ik vind het prima.
Ik heb eigenlijk nooit eerder problemen met mijnautoonderdelen.nl gehad. Eerste keer dat ik hier tegen aan loop.
Misschien volgende keer toch weer Mister Auto proberen... (Alhoewel ik daar ook genoeg slechte verhalen over heb gehoord/gelezen....)
-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
ook daar kan ik over meepraten ... Je moet soms geduld hebben met de levering van hun (vanuit Frankrijk en lange overslagtijd in Belgie) en dus geen haast hebbenspir@l schreef:Heb ze ook gemaild met de vraag waarom ik niet een andere heb gekregen voor de 16v clio.
Maar goed...deze zou het volgens de specificaties ook moeten doen denk ik.
En hij was nog iets cheaper dan degene die ik in eerste instantie had genomen...dus ik vind het prima.
Ik heb eigenlijk nooit eerder problemen met mijnautoonderdelen.nl gehad. Eerste keer dat ik hier tegen aan loop.
Misschien volgende keer toch weer Mister Auto proberen... (Alhoewel ik daar ook genoeg slechte verhalen over heb gehoord/gelezen....)

5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Dat is de prijs die je moet betalen als je goedkopere onderdelen zoekt... Als je naar de lokale automaterialenhandel gaat heb je het vaak de volgende dag in huis, als ze het niet gewoon op voorraad hebben. Dat is mij in veel gevallen wel wat waard. 
Anyway, succes ermee, Krijn!

Anyway, succes ermee, Krijn!
-
- Berichten: 2305
- Lid geworden op: ma 4 feb 2002 0:00
- Car: 5 GT Turbo
- Locatie: Rotterdam
- Contacteer:
Ho ho ho...
Even voor de goede orde...
Ik ben dus niet per se op zoek naar de cheapste onderdelen!
Had nu ook in eerste instantie gewoon een exemplaar van Bosch genomen.
Heb verder altijd erg goede (en snelle) ervaring gehad met deze site en ik vind het gewoon erg fijn dat ik vanachter mn pc/telefoon effe snel wat onderdelen kan bestellen zonder de deur uit te moeten.
Mister Auto heb ik verder ook alleen maar goede ervaring mee, maar ik hoor die verhalen veel, Arco...
Wilde mn geluk dus ook niet verder testen.
Mijnautoonderdelen heeft me tot nu toe nog nooit in de steek gelaten.
Helaas nu dus toch (een beetje). Komt nu donderdag pas binnen ipv morgen.
Maar als het allemaal past/werkt dan vind ik het allemaal prima.
Even voor de goede orde...
Ik ben dus niet per se op zoek naar de cheapste onderdelen!
Had nu ook in eerste instantie gewoon een exemplaar van Bosch genomen.
Heb verder altijd erg goede (en snelle) ervaring gehad met deze site en ik vind het gewoon erg fijn dat ik vanachter mn pc/telefoon effe snel wat onderdelen kan bestellen zonder de deur uit te moeten.
Mister Auto heb ik verder ook alleen maar goede ervaring mee, maar ik hoor die verhalen veel, Arco...
Wilde mn geluk dus ook niet verder testen.
Mijnautoonderdelen heeft me tot nu toe nog nooit in de steek gelaten.
Helaas nu dus toch (een beetje). Komt nu donderdag pas binnen ipv morgen.
Maar als het allemaal past/werkt dan vind ik het allemaal prima.