Fastchip schreef:- Remap bij Jeroen van Unlimited Tuning gedaan met als resultaat 293,7 PK in de motor en aan de wielen is dat volgens hem omgerekend 267,8 PK. En een mooie Koppel van 420nm
"btw foutje gemaakt het is 375nm koppel niet goed gekeken
En hoe is het afgelopen nu bleek dat je geen 420 Nm had maar 375 Nm ? 375 Nm is overigens een goede waarde (aan de wielen)
Goedenavond,
Ben een beetje afwezig en enorm druk geweest dus zodoende dat ik nog geen feedback heb kunnen geven.
Uhm na best veel mails over en weer gemaild te hebben met unlimited alleen dat ze zeggen dat ze het zelf ook opvallend vinden dat verschil. Nog altijd ben ik meer ervan overtuigd dat de rollenbank van Henk Ringsleutel geloofwaardiger is dan die van unlimited. Des al niettemin is mijn megane niet slecht afgesteld want de auto rijd op zich goed en koppel winst is absoluut merkbaar. Al hoe wel ik ontevreden was over de uitslag en niet overtuigd was en ze hiermee heb geconfronteerd. Ben ik eigenlijk niet heel veel wijzer geworden op de lange termijn.
Verder is er besproken want mijn wensen verder zijn, en hebben ze voorgesteld mijn wederom te ontvangen om de auto opnieuw af te stellen wanneer ik me 95mm intercooler en 630cc injectoren heb gemonteerd.
Aangezien de custom afstelling best prijzig is en ik deze vergoed krijg heb ik besloten hiervoor te gaan. Dit omdat ik momenteel niet de financiën heb om bijvoorbeeld naar Henk van fastchip te gaan.
Verder heb ik een storende onbalans in mijn auto wat me ontzettend stoort. Heb geconstateerd dat me tussenlager stuk van was me aandrijfas. Dit uiteraard meteen gerepareerd maar nog steeds voel ik een storende onbalans in mijn auto

Heb een vermoeden dat het in me aandrijfassen zit.
Dus momenteel hoop ik dit probleem op te kunnen lossen. En dan ga ik verder orienteren wat ik nog kan upgraden aan me megane rs mits alles mee zit en toe laat.
Bijvoorbeeld:
- Versterkte koppeling
- Grotere Turbo
Mvg,
Benjamin