ArdennenWeekend 2013 "the after chat"
-
- Car: R5 GT Turbo PH1
- Contacteer:
Maar daarna met 90 over de 61 richting huis om gestotter te voorkomen, daar word je wel slaperig van 

Dat is mijn dagelijkse Clio Dci 

Volgensmij ging dat ding nog best wel af op de ring, of niet?tutuur schreef:Dat is mijn dagelijkse Clio Dci
Reed er niet heel lang na jou op (vanwege die baansluiting) maar heb je helaas niet meer gezien.. had het best willen vergelijken..
1e ronde
<iframe width="420" height="315" src="//www.youtube.com/embed/AH6mx7J4ElY" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>
2e ronde
<iframe width="420" height="315" src="//www.youtube.com/embed/0ht00Lt25gw" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>
1.dolf jans schreef:leuk gasten.![]()
Jammergenoeg zijn de filmpjes niet zichtbaar....![]()
Wat is er gedaan aan onderstelcomponenten en banden?
2.
Nu wel?
MOD
Linkjes naar YouTube gewijzigd, zodat het filmpje direct te zien is in de post. Klik Edit om te zien hoe dit gedaan is. 
Modded by Merijn
Dit is mijn filmpje:
Bij mij alleen een vmaxx schroefsetje en oz ultraleggera's met versleten p zero's.
Bij mij alleen een vmaxx schroefsetje en oz ultraleggera's met versleten p zero's.
Gaaf zo'n verslag van al die retesnellerakkers die je om de spiegels vliegen. CLS clubdag of zoiets?
Je Clio en jij kunnen natuurlijk veeeeeel sneller maar die Vmaxxjes belemmeren dat, dat zie je zo !
Je Clio en jij kunnen natuurlijk veeeeeel sneller maar die Vmaxxjes belemmeren dat, dat zie je zo !

clio 2 phase 2 1.6 16v dynamique 'H&R'

Maargoed, ze vallen mij eerlijk gezegd helemaal niet tegen. Het grootste probleem op de ring is het tekort aan vermogen!
@ JD
Om het verschil te zien moet je maar eens kijken naar het filmpje, zal hem vooral in de lijnen zitten denk ik.
Sarcastisch laat ik aan anderen over tutuur
Naar aanleiding van 'sommige' reacties de afgelopen jaren ga je dat wel verwachten, da's waar. Maar het is een nieuw forum en alleen nog maar positieve berichten toch?

clio 2 phase 2 1.6 16v dynamique 'H&R'
jazeker, en was geen clubdag oid hoor. dit is gewoon een doorsnee touristenfahrten op de ring
H&r monotube is beter zeker?

H&r monotube is beter zeker?
Uit nieuwsgierigheid, is er ooit nog een eindberekening geweest?
En daarna is het staatsgeheim?
Voorgaande jaren ben ik er bij geweest, dit jaar kwam het slecht uit...
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
He Arthur, aan het weekend zelf hebben we wat geld over gehouden, als je het specifieker wilt weten. Aan RTC leden hebben we niet verdient en ook niets verloren, het feit dat wij geld hebben overgehouden komt door het grote aantal niet RTC leden wat is meegeweest. 

Waarom?? Gewoon omdat het kan!

Hehe, beginnen we nu al....
Maar dan reserveer ik ook graag een plek in een caravan

Megane R26 -> Megane 4 RS
idd GJ niet normaal!Roy schreef:GJ schreef:Hehe, beginnen we nu al....
Als je dit keer maar van het andere meubilair afblijft. ..
-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Denk dat ze van dat geld een nieuwe caravan hebben neergezet 

'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
-
- Über-Spammer
Met gewapend glas 

'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
-
- Über-Spammer
Ik sla een jaartje over denk ik...