wie heeft voor mij de bestelnummers van de achterasbouten inc. moeten enz van een GTT
Tevens zelfde vraag voor de voorkant, alles waarmee het subframe vast zit aan de carrosorie.
heb hier de tafel vol liggen met bouten enz en ik weet niet welke ik moet hebben.
normaal zou ik kijken op www.5gt.nl maar die site lijkt er uit te liggen.
alvast Bedankt.
En nee ik heb geen dialogys dus kan het niet zelf naijken.
Voorste bout : 77 03 101 045
ring : 77 03 055 013
ring M10 : 77 03 053 043
Laatst gewijzigd door Arco op zo 23 mar 2014 19:08, 1 keer totaal gewijzigd.
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
MartijnG schreef:Achteras bouten zouden twee aparte nummers moeten zijn, zijn twee verschillende lengtes als ik me nog goed kan herinneren?
Yup. Helemaal over het hoofd gezien. Heb 'm erbij gezet.
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
- wat is de schroefdraadmaat van de banjobout voor de olietoevoerleiding naar de turbo ?
- wat is de schroefdraadmaat van de slang op de terugslagklep (of de uitgang van deze klep) van de olietoevoerleiding naar de turbo ?
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Zijn er nog alternatieven leverbaar voor de dorpels van de Gtt naast dorpels van de dealer?
Of kan ik beter de bovenste rand met de 'nokjes' voor de skirts laten zitten en alleen het onderste deel vervangen.
Een adres waar ik dorpels kan scoren is ook welkom.
Alpine schreef:Zijn er nog alternatieven leverbaar voor de dorpels van de Gtt naast dorpels van de dealer?
Of kan ik beter de bovenste rand met de 'nokjes' voor de skirts laten zitten en alleen het onderste deel vervangen.
Een adres waar ik dorpels kan scoren is ook welkom.
Je zou ook kleine schroefjes kunnen gebruiken ipv die nokjes. Daarmee heb ik de klemmetjes vast gezet nadat mn dorpels zijn vervangen (een paar jaar terug). Voordeel is dan dat je ze goed kan afstellen.
Zoals gezegd kun je deze dingen gewoon met een lasapparaat erop lassen. Zonder te boren. Alleen effe aftekenen. De kerel die mijn auto gelast heeft had ze gewoon liggen.
Wie weet wat het juiste nr is van het hitteschild voor een ph2?
In de database staat het nr van het hitteschild van de startmotor bij die van de turbo/spruitstuk.
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Dan is ie niet veel duurder geworden in die 7 jaar
edit
Was zelfs 76.83 ex btw in 2007
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Wat is wijsheid m.b.t. vervangen hoofdremcilinder ?
Gewoon de standaard 19.0mm monteren of gaan voor een grotere van een Clio 1.8 16V met 20.6mm ??
Ik heb er al Clio-remmerij onder zitten, maar daarvan zijn de klauwen hetzelfde als van een 5.
Met een Clio hoofdremcilinder wordt het respons een stuk beter ?
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Op mijn R19 had ik toen dezelfde remklauwen als Arco en in combinatie met een 19mm HRC was de respons matig. Een 20.6 HRC maakte alles weer goed. Ik zou zeggen ga voor een 20.6mm
Welke lengte hebben de tapeindjes waarmee de elbow vast zit?
Dacht een gare pakking te hebben maar na demontage blijkt dat de elbow nog met 2 boutjes vast zit,rest van de tapeindjes is afgebroken.
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
mark 5t schreef:yep ff eentje van martijn kool halen.
zeker mooie upgrade
jacques schreef:Op mijn R19 had ik toen dezelfde remklauwen als Arco en in combinatie met een 19mm HRC was de respons matig. Een 20.6 HRC maakte alles weer goed. Ik zou zeggen ga voor een 20.6mm
Heb waarschijnlijk een andere nodig en een nieuwe remdrukverdeler op de achteras ...
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Vandaag of morgen nog maar eens proberen te ontluchten... Of er zit heel veel lucht in of de HRC is naar z'n grootje getrapt.
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"