ACT: 5 GT Turbo
-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
Sorry hoor, maar een kooi icm de standaard gordel, ben je levensmoe?
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:

Volgens mij moet het kunnen.
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Über-Spammer
- Berichten: 10004
- Lid geworden op: ma 18 feb 2002 0:00
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Vlaardingen
Zitten twee bevestigingspunten voor je normale gordel op de B-stijl toch? Geen idee of beide gaten in je paneel al open zijn? Bovenste gat is al in gebruik door je kooi zelf als het goed is.
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
Kooi zit vast op hetzelfde gat als de gordel origineel vast zit. Ik ben nog niet bij de auto wezen kijken of het lukt, maar misschien dat iemand het hier al weet.
Ik ben al even bezig met iemand uit ons zuidelijke buurland voor de gtt, helaas is de wetgeving daat wat strenger en zullen er een paar aanpassingen verricht moeten worden. Als iemand tips/ervaringen daarmee heeft hoor ik het graag!
Ik ben al even bezig met iemand uit ons zuidelijke buurland voor de gtt, helaas is de wetgeving daat wat strenger en zullen er een paar aanpassingen verricht moeten worden. Als iemand tips/ervaringen daarmee heeft hoor ik het graag!

-
- Über-Spammer
- Berichten: 10004
- Lid geworden op: ma 18 feb 2002 0:00
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Vlaardingen
Kooi eruit en vieren mooi prijsje aan mij verpatsen? 
Zonder gekheid, ik denk dat je het onderste gat van de B-stijl zou kunnen gebruiken. Ik zal straks eens kijken bij de GT.

Zonder gekheid, ik denk dat je het onderste gat van de B-stijl zou kunnen gebruiken. Ik zal straks eens kijken bij de GT.
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
-
- Berichten: 437
- Lid geworden op: vr 9 mar 2007 18:07
- Locatie: Groningen
Mijn kooi zit niet aan de B-stijl vast. Ik kan prima de normale gordel gebruiken...
Hoezo haat - liefde verhouding?!
-
- Berichten: 437
- Lid geworden op: vr 9 mar 2007 18:07
- Locatie: Groningen
Ok, dat kan ik me ook nog herinneren van de oude 5 van men broer trouwens...
Hoezo haat - liefde verhouding?!
-
- Über-Spammer
- Berichten: 10004
- Lid geworden op: ma 18 feb 2002 0:00
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Vlaardingen
Potver, vergeten te kijken vandaag
Was te druk met de Clio...

'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
Dat hebben alle 5-jes Abel
Ff uit m'n hoofd kon ik bij m'n witte 5 met OMP-kooi geen normale gordel gebruiken omdat er net geen ruimte was tussen kooi en B-stijl en sowieso staat het bevestigingsplaatje van de kooi aan de b-stijl de verkeerde kant op (opening naar achteren ipv naar voren)

Ff uit m'n hoofd kon ik bij m'n witte 5 met OMP-kooi geen normale gordel gebruiken omdat er net geen ruimte was tussen kooi en B-stijl en sowieso staat het bevestigingsplaatje van de kooi aan de b-stijl de verkeerde kant op (opening naar achteren ipv naar voren)
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Er staat een zilveren R11 GT turbo met Zender front! op de sloop bij Weteringbrugauto's. Kleur zilver. Auto gaat in onderdelen weg. Motor loopt nog goed.
Info
http://www.weteringbrugautos.nl/
Weteringbrug Auto's
Lisserweg 38
2156 LC Weteringbrug
Tel: 071-3312622
Jan Hendriks
Info
http://www.weteringbrugautos.nl/
Weteringbrug Auto's
Lisserweg 38
2156 LC Weteringbrug
Tel: 071-3312622
Jan Hendriks
R19 16V cabrio met F7R 710 motor en JC5 053 bak
jacques schreef:Er staat een zilveren R11 GT turbo met Zender front! op de sloop bij Weteringbrugauto's. Kleur zilver. Auto gaat in onderdelen weg. Motor loopt nog goed.
Info
http://www.weteringbrugautos.nl/
Weteringbrug Auto's
Lisserweg 38
2156 LC Weteringbrug
Tel: 071-3312622
Jan Hendriks
Check de onbekende Renault eens...

Renault 5 GT turbo Bleu Sport
Voor de facebook gebruikers:
https://www.facebook.com/groups/1460478627506638/
Gebruik de pagina als foto/filmpjes dump.
https://www.facebook.com/groups/1460478627506638/
Gebruik de pagina als foto/filmpjes dump.

Renault 5 GT turbo Bleu Sport
-
- Berichten: 790
- Lid geworden op: do 31 mei 2007 12:51
- Car: R5 GT Turbo PH1
- Locatie: 's-Hertogenbosch
- Contacteer:
Op facebook kan ik trouwens als niet gebruiker wel gewoon kijken...
Die foto bij dat Q8 tankstationnetje was geloof ik de eerste keer dat ik wat RTC leden in levende lijve tegen kwam
Ik sta helemaal links op de foto, nog op olifantenjacht hoogte.
Daarna is 't eigenlijk nooit meer goed gekomen
Die foto bij dat Q8 tankstationnetje was geloof ik de eerste keer dat ik wat RTC leden in levende lijve tegen kwam

Ik sta helemaal links op de foto, nog op olifantenjacht hoogte.
Daarna is 't eigenlijk nooit meer goed gekomen

Weet er iemand wat over het volgende toevallig...
F7P/F7R met airco pomp? Bestaat zoiets en zou dat in een 5/express passen?
F7P/F7R met airco pomp? Bestaat zoiets en zou dat in een 5/express passen?
::.. Renault 5 TL '86 C1E C1J B18FT ..::
Criticism comes easier than craftsmanship
Criticism comes easier than craftsmanship
- Willem-Jan
- Bestuurslid
- Berichten: 5611
- Lid geworden op: za 1 jul 2006 15:42
- Car: Megane RS Grand Tour
- Locatie: Opeinde
Er zijn Clio's 16V en 19's 16V geleverd met airco. Volgens mij alleen in het buitenland (Frankrijk en Spanje). Volgens mij heeft Martijn uit Groningen een 5-deurs 19 16V met airco.
-
- Berichten: 4641
- Lid geworden op: zo 29 okt 2006 14:06
- Car: R19.R
- Locatie: Assen
En de baccara uitvoeringen uiteraard (Die hadden zelfs elektrische ramen rondom), die ook gebruik maken van F motoren. Dus dat moet wel te klussen zijn in een 5/express.
Je moet het systeem wel ombouwen van R12/R22 naar iets recents of vullen met R49 wat een goed alternatief schijnt te zijn (hoef je niets om te bouwen).
Je moet het systeem wel ombouwen van R12/R22 naar iets recents of vullen met R49 wat een goed alternatief schijnt te zijn (hoef je niets om te bouwen).
-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
Volgens mij is een airco in laten bouwen goedkoper dan.
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Ah kijk daar kan ik wat mee...ging me er in ieder geval om dat er af fabriek airco wel werd geleverd op F-motoren. Maar als de (Clio) Baccara ook airco als optie had, ging dat toch om de F3P?
::.. Renault 5 TL '86 C1E C1J B18FT ..::
Criticism comes easier than craftsmanship
Criticism comes easier than craftsmanship
m1n1 (Jasper) schreef:Op facebook kan ik trouwens als niet gebruiker wel gewoon kijken...
Die foto bij dat Q8 tankstationnetje was geloof ik de eerste keer dat ik wat RTC leden in levende lijve tegen kwam
Ik sta helemaal links op de foto, nog op olifantenjacht hoogte.
Daarna is 't eigenlijk nooit meer goed gekomen
Ik dacht al dat jij het was. Goed dat je bent blijven hangen.

De pagina is "openbaar" dus zichtbaar voor iedereen.
https://www.facebook.com/groups/1460478627506638/
In één dag meer dan 140 leden!

Renault 5 GT turbo Bleu Sport
-
- Berichten: 1530
- Lid geworden op: di 6 dec 2005 10:40
- Locatie: r`dam
met een beetje geluk krijg je de airco van een f4r (clio rs, laguna , etc) dan ook wel passend , zijn tenslotte ook f blokken en een stuk recenterDaniël W. schreef:Ah kijk daar kan ik wat mee...ging me er in ieder geval om dat er af fabriek airco wel werd geleverd op F-motoren. Maar als de (Clio) Baccara ook airco als optie had, ging dat toch om de F3P?

-
- Berichten: 4641
- Lid geworden op: zo 29 okt 2006 14:06
- Car: R19.R
- Locatie: Assen
Clio Baccara is inderdaad F3P maar wat Steven zegt, ik zou opzoek gaan naar een airco van een F4R (willekeurige clio/megane/laguna/scenic), dan heb je tenminste ook nog een beetje recent systeem.
-
- Berichten: 2474
- Lid geworden op: ma 23 jun 2008 21:11
- Locatie: Bodegraven
- Contacteer:
Ff een vraagje passen clio 16V schokbrekers op een 5 gtt?
Renault 5 gt turbo 1985. Renault 5RS 2.0l 16V turbo 1985. Clio mk2 RS172
Ja, zijn alleen langer
-
- Über-Spammer
- Berichten: 14156
- Lid geworden op: do 5 apr 2001 0:00
- Locatie: Oudewater
- Contacteer:
Dus t klopt wat ik al zei...joost 

-
- Berichten: 2474
- Lid geworden op: ma 23 jun 2008 21:11
- Locatie: Bodegraven
- Contacteer:
Hoeveel langer? En qwa demping sterkte?
Renault 5 gt turbo 1985. Renault 5RS 2.0l 16V turbo 1985. Clio mk2 RS172
Demping geen flauw idee, 3-4cm langer ofzo
-
- Über-Spammer
- Berichten: 10004
- Lid geworden op: ma 18 feb 2002 0:00
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Vlaardingen
Iemand een idee of het binnenste voorruit rubber los leverbaar is bij de dealert? Heb hier geen Dialogys bij de hand...spuiter heeft al 2x het verkeerde rubber aangeleverd gekregen door zijn leverancier en de goede is niet leverbaar.
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
-
- Über-Spammer
- Berichten: 14156
- Lid geworden op: do 5 apr 2001 0:00
- Locatie: Oudewater
- Contacteer:
lastig...het beste is een compleet set te bestellen ..inclu raam.
Nu kost dat enkele rubber nagenoeg net zoveel....als t nog los leverbaar is.
Nu kost dat enkele rubber nagenoeg net zoveel....als t nog los leverbaar is.
-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
Welk rubber bedoel je ? Die gekartelde die je monteert over/op de ruitsponning? Dan heb ik nog wel een nieuwe voor je liggen... (zover ik weet)
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"