
Willem-Jan's Renault 25 V6 Turbo Baccara
-
- Berichten: 1383
- Lid geworden op: wo 25 apr 2007 11:37
- Car: Clio V6, 5 AlpineT
- Locatie: Brouwershaven
- Contacteer:
Bling bling 

Clio V6 -- 5 Alpine Turbo -- Clio II RS -- 4CV Grand Luxe -- 5 TR -- Clio II Ragnotti dCi "daily" -- Megané III estate dCi
-- ClioV6register.nl--
-- ClioV6register.nl--
- Willem-Jan
- Bestuurslid
- Berichten: 5611
- Lid geworden op: za 1 jul 2006 15:42
- Car: Megane RS Grand Tour
- Locatie: Opeinde
En nu met boutjes
Morgen gaan ze onder de 25
[img]http://img12.imageshack.us/img12/2476/4wu8.jpg[/img]


[img]http://img12.imageshack.us/img12/2476/4wu8.jpg[/img]
Nice nice..hopen dat je er geen ballon band erop gooit,want dat is zonde van de look...maarja jullie renault mannen kennende 

-
- Berichten: 2992
- Lid geworden op: za 16 jul 2005 15:49
- Locatie: Staphorst
- Contacteer:
205/55R16 Rene....dat zat er ook onder alleen zijn de velgen nu iets breder als origineel
Renault 19 1.8 16V Cabrio
- Willem-Jan
- Bestuurslid
- Berichten: 5611
- Lid geworden op: za 1 jul 2006 15:42
- Car: Megane RS Grand Tour
- Locatie: Opeinde
Ik wil inderdaad de originele look behouden bij deze auto. De velgen zijn dus alleen wat breder.R.C.G60 schreef:Nice nice..hopen dat je er geen ballon band erop gooit,want dat is zonde van de look...maarja jullie renault mannen kennende
Omlaag met dikke wielen kan bij andere auto's wel

- Willem-Jan
- Bestuurslid
- Berichten: 5611
- Lid geworden op: za 1 jul 2006 15:42
- Car: Megane RS Grand Tour
- Locatie: Opeinde
Vanavond even naar Van Nierop Banden geweest om de BBS-en te monteren.
Het resultaat is precies wat ik ervan verwacht had. Dikker dan origineel, maar wel zo dat je het niet ziet als je het niet weet.
[img]http://img19.imageshack.us/img19/7914/agog.jpg[/img]
Het resultaat is precies wat ik ervan verwacht had. Dikker dan origineel, maar wel zo dat je het niet ziet als je het niet weet.
[img]http://img19.imageshack.us/img19/7914/agog.jpg[/img]
-
- Berichten: 6440
- Lid geworden op: wo 1 jun 2005 13:44
- Locatie: Nijverdal
dikke bak zo! mooi!
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
Heel mooi wj!
lasmachine/onderdelen/lasdraad/advies nodig?
http://www.barmartechniek.nl
http://www.barmartechniek.nl
-
- Über-Spammer
- Berichten: 10004
- Lid geworden op: ma 18 feb 2002 0:00
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Vlaardingen
Nu nog een paar centimeter zakken
Mooi resultaat

Mooi resultaat

'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
-
- Moderator
- Berichten: 14793
- Lid geworden op: di 19 mar 2002 0:00
- Car: Megane
Netjes hoor 

-
- Berichten: 1676
- Lid geworden op: ma 21 mei 2007 18:34
Mooi, staan er echt netjes onder !
Die net even wat bredere rand achter staat hem goed !

Staat d'r hartstikke mooi WJ, oogt goed icm de andere chromen accenten op de auto 

Ik vergis me nooit, behalve gisteren, toen dacht ik dat ik me vergiste.. maar dat was niet zo...
-
- Berichten: 7023
- Lid geworden op: ma 9 jul 2007 18:40
- Locatie: Ruinerwold
Erg fraai!
Ietsie plattere band was niet mogelijk?

Ietsie plattere band was niet mogelijk?
- Willem-Jan
- Bestuurslid
- Berichten: 5611
- Lid geworden op: za 1 jul 2006 15:42
- Car: Megane RS Grand Tour
- Locatie: Opeinde
Tuurlijk, er kan best een 165 bandje omheen maar als je platter gaat dan nu dan is het wiel veel te klein voor de wielkast.Willeon de Zoete schreef:Erg fraai!
![]()
Ietsie plattere band was niet mogelijk?
Je moet het in het echt zien, zo'n foto vertekent altijd wat.
-
- Berichten: 7023
- Lid geworden op: ma 9 jul 2007 18:40
- Locatie: Ruinerwold
Willem-Jan schreef:Tuurlijk, er kan best een 165 bandje omheen maar als je platter gaat dan nu dan is het wiel veel te klein voor de wielkast.Willeon de Zoete schreef:Erg fraai!
![]()
Ietsie plattere band was niet mogelijk?
Je moet het in het echt zien, zo'n foto vertekent altijd wat.

- Willem-Jan
- Bestuurslid
- Berichten: 5611
- Lid geworden op: za 1 jul 2006 15:42
- Car: Megane RS Grand Tour
- Locatie: Opeinde
Tot nu toe heerlijk elke week even kunnen rijden in de 25
Helaas is er 2 weken geleden een probleempje opgedoken.
Vanaf ongeveer 3500 toeren en met flink gas op de plank begint hij in te houden en een beetje te 'bokken'. Hij wil dan niet goed meer toeren maken.
Verder loopt de motor heel goed. Wel is het zo dat hij nu meer benzine verbruikt. Als ik normaal bv. 50 reed en zo weinig gas geef dat de auto vertraagd, dan was het verbruik maar 6l/100 km of zo. Nu komt het verbruik niet onder de 11l/100 km, wat ik ook doe.
Ik denk zelf dat er ergens een vaccuumslang lek is of, maar misschien moet ik het wel heel ergens anders zoeken. Iemand tips?

Vanaf ongeveer 3500 toeren en met flink gas op de plank begint hij in te houden en een beetje te 'bokken'. Hij wil dan niet goed meer toeren maken.
Verder loopt de motor heel goed. Wel is het zo dat hij nu meer benzine verbruikt. Als ik normaal bv. 50 reed en zo weinig gas geef dat de auto vertraagd, dan was het verbruik maar 6l/100 km of zo. Nu komt het verbruik niet onder de 11l/100 km, wat ik ook doe.
Ik denk zelf dat er ergens een vaccuumslang lek is of, maar misschien moet ik het wel heel ergens anders zoeken. Iemand tips?
lambdasonde? of heeft zon ding carbs?
lasmachine/onderdelen/lasdraad/advies nodig?
http://www.barmartechniek.nl
http://www.barmartechniek.nl
-
- Über-Spammer
- Berichten: 10004
- Lid geworden op: ma 18 feb 2002 0:00
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Vlaardingen
Is het alleen met gas (bijna) op de bodem? Als je langzaam versneld met half gas, heb je dan geen problemen?
Meestal gaat de ECU bij een bepaalde gasstand over naar open loop (dus geen correctie door lambdasonde). Dus misschien kan ie het corrigeren voor deellast alleen bij vollast gooit hij er veel te veel in als ik je verbruik zo hoor.
Eigenlijk werkt de lambdasensor goed als de motor verder onder deellast goed functioneert, alleen lijkt hij dus wel veel te veel in te spuiten? Vacuumslang naar je brandstofdrukregelaar (is turodrukafhankelijk natuurlijk)? Weet niet hoe hij verder zn inspuiting bepaald. Luchtmassameter of gaskleppositie. Die sensoren zou je ook nog eens kunnen checken.
Meestal gaat de ECU bij een bepaalde gasstand over naar open loop (dus geen correctie door lambdasonde). Dus misschien kan ie het corrigeren voor deellast alleen bij vollast gooit hij er veel te veel in als ik je verbruik zo hoor.
Eigenlijk werkt de lambdasensor goed als de motor verder onder deellast goed functioneert, alleen lijkt hij dus wel veel te veel in te spuiten? Vacuumslang naar je brandstofdrukregelaar (is turodrukafhankelijk natuurlijk)? Weet niet hoe hij verder zn inspuiting bepaald. Luchtmassameter of gaskleppositie. Die sensoren zou je ook nog eens kunnen checken.
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
Ik heb ook zo'n propleem met de R19 16V gehad. Dat lag aan de KVT sensor en de lambdasonde. De koelvloeistoftemp.sensor kun je zelf nameten met je ohm meter. De weerstandswaarden bij de diverse temperaturen staan in je werkplaatshandboek. (Er zitten er 2 op je blok. Een voor de ECU en een voor je temp.meter op je dashbord)
R19 16V cabrio met F7R 710 motor en JC5 053 bak