Gezien ik geen merkteken op de lagerkappen kan ontdekken, zou het dus theoretisch op 2 manieren kunnen. Maar het is duidelijk, één links en één rechts

Morgen maar eens monteren die hap

Oei das niet goed....Lex schreef:Waarschijnlijk net zo goed als jouw GT Turbo HaassieJochem de Haas schreef:Netjes...
Doet ie t al
Op de zuiger staat een vliegwiel met een krukas afgebeeld. Als ik dat zo zie zou de rechterkant van de zuiger naar het vliegwiel moeten wijzen.MartijnG schreef: [img]http://www.cgbmotorsport.net/ekmps/shop ... cf1658.jpg[/img]
'Willeon de Zoete schreef:Ten eerste gebrek aan kennis, maar ik leer snel....Dus dat is te overkomen.
Maar het voornaamste.... TIJD!
Als ik voldoende tijd had, was ik een paar keer in de week wel lekker aan het sleutelen. En dan zou ik de kennis ook vanzelf wel krijgen met behulp van dit forum.
Maar met 3 kids en zo goed als fulltime werken schiet de hobby/het sleutelen er momenteel helemaal bij in...
Ik interpreteerde het meer als de voorzijd evan de motor, maar je hebt gelijk dat je het ook als vliegwiel kan zien. Vandaar de verwarring...jacques schreef: Op de zuiger staat een vliegwiel met een krukas afgebeeld. Als ik dat zo zie zou de rechterkant van de zuiger naar het vliegwiel moeten wijzen.
De wat?MartijnG schreef:Denk dat het vooral gaat om de desaxatie van de zuiger, vandaar dat ik ze graag goed monteer
Let goed op jouw plaatje, die is anders dan bij Merijn!!!MartijnG schreef:Je weet toch wel wat desaxatie is Tutuur?(geen idee of/hoeveel deze zuigers dat hebben hoor)
OK, dus dan moet ik de zuigers om gaan draaienDus ik mag aannemen dat de zuigers bij Merijn verkeerd om zitten?