Abel schreef:het moet een lek onder de gasklep zijn, anders valt hij op dat moment niet uit. dus zorgvuldig zoeken eventueel met remreiniger spuiten, als hij dat naar binnen zuigt valt de motor uit. Het kan zijn: slang naar de rembekrachtiger, rembekrachtiger zelf, spruitstuk pakking, carburateur pakking, slangetje naar de ontsteking/dumpvalve of de uitlaatgas recirculatie
Oke ik kan de slang naar de rembekrachter nog proberen. Heb het trucje met remreiniger ook al geprobeerd, had geen invloed.
Alleen vraag ik me nu af of ik de uitlaatgasrecirculatie goed op aangesloten.
Ik heb alle slangen (kleppendeksel, vanuit het onderblok, en vanaf het inlaatspruitstuk met elkaar verbonden en hier ook een klein filtertje op aangesloten). Uiteraard zit in de slang vanaf het inlaatspruitstuk een soort van asje die deze slang vernauwd. Heb ik dit goed aangesloten?
Nu heb ik een andere storing, de motor schommelt steeds in zijn toeren en als ik rij houdt hij in en lijkt het alsof ik geen benzine krijg. Komt iemand dit bekend voor?
Heb al een nieuw revisieset voor mijn carberateur besteld, denk dat dat wel wonderen doet.