
Wat een achteruitgang,../
Ik neem aan dat laatste. Achterin zou vreemd zijn om in te pakken.antoine schreef:Wat wordt er bedoelt met het inpakken van de rolkooi? Is dit de gehele kooi of alleen de delen die je kan raken als bestuurder/bijrijder?
Tsja, wat heet inpakken? een beetje cv buis isolatie?antoine schreef:Dat was toch al verplicht bij de meeste circuits? Dit is bij mij iig het eerste wat ik ga doen aan de Clio zodra de kooi gecoat is.
Op Trackdays gelden andere regels. Daar hoef je niet eens een kenteken te hebben. Volwaardige race auto's kunnen daar gewoon hun gang gaan.Banjo RS schreef:Enerzijds flauw,anderzijds kan ik het ook wel beetje begrijpen.....!
Ben wel benieuwd of deze regels ook echt gaan gelden tijdens een besloten trackday wanneer de Ring dus is afgesloten voor touristen?
2013:
Aantal Prijs
1 ronde: 26,- €
4 ronden: 95,- € incl. 1 ring°werk ticket 10 % korting op onboard cameras
9 ronden: 198,- € incl. 1 ring°werk ticket 10 % korting op onboard cameras
25 ronden: 490,- € incl. 1 ring°werk ticket 10 % korting op onboard cameras
Jaarkaart: 1.445,- € incl. 2 ring°werk tickets 10 % korting op onboard cameras
[img]http://i188.photobucket.com/albums/z183/Ketyap/Ringen/einzelteilegereinigt9jinv_zpsa1582498.jpg[/img]Max power is 269HP at 7430 rev
Max torque 323 Nm at 4807 rev
http://www.youtube.com/watch?v=JFVhaQ97U50martll schreef:
Hier ook te zien op 1:00