twee opties: Via Den bosch, of weg laten brengen door schoonpa. Gaat de laatste worden denk ik.
Dit is dus serieus de laatste keer dat ik vertrouw op de trein. (ook al kan NS er weinig aan doen

Netjes, Niets mis met EVA air. Geniet er van.Adinsx schreef: @Gerald
Eva Air, en dan Elite Class geboekt. Entertainmentscherm voor de neus, internettoegang, net wat meer ruimte etc.
Bedankt DaniëlDaniël W. schreef:Pin 13 en 14 doorverbinden ( groen met een zwarte massa) en aansluiten maar. .
Ja die ja
Ga ik doenJoost van der Hammen schreef:11 augustus nationale oldtimerfestival kan nog toegevoegd worden
Tv kijken via DSL is qua kwaliteit minder als via kabel. bandbreedte is gewoon een stuk smaller en de maximale snelheid van Dsl haal je nooit. ook al heb je een 20Mbit verbinding, dat kan namelijk niet eens en is maximaal 18Mbit en die zul je hoogs zelden halen(nooit), en over die zelfde lijn gaat dus ook Je TV, vanwege die lagere bandbreedte wordt de bitrate van HD materiaal erg geknepen en heb je wel de resolutie maar niet de juist kwaliteit. tele2 is hier het ergs mee.Haas schreef:Even een algemene vraag:
ik heb op dit moment een abo voor 25MB internet en digitale tv bij UPC. Ben hier op zich tevreden over, zij het dat de digitale tv-gids icm de opneemfunctie van de DVR niet altijd feilloos werkt en ik het wat prijzig vind (55eu per maand).
Afgelopen weekend rondgekeken naar alternatieven en daar kwam ik eigenlijk, mede dankzij de beperkte beschikbaarheid in deze wereldstad, al snel bij Telfort uit. Daar krijg ik voor min of meer hetzelfde pakket een betere prijs, namelijk 40eu per maand.
Nu hoor ik links en rechts niet al te beste verhalen over Telfort en dan met name over het TV deel; relatief veel storingen, blokkerig beeld, haperend geluid, enz.
Wat zijn jullie ervaringen?
UPC heeft me een 'aangepast' prijs-aanbod gedaan, waardoor ik alles bij elkaar opgeteld bij Telfort op jaarbasis 65eu goedkoper zou zijn.
Perfect beeld?? Heb je nog een kleine tv staan?Luco/Alpine-racer schreef:Wij hebben hier niks anders dan digitenne of schotel, en zelfs volgens de kpn geen digitenne, perfect beeld hoor, nadeel aantal zenders
137cm groot genoeg, gewoon haarscherp beeld hoor.Merijn schreef:Perfect beeld?? Heb je nog een kleine tv staan?Luco/Alpine-racer schreef:Wij hebben hier niks anders dan digitenne of schotel, en zelfs volgens de kpn geen digitenne, perfect beeld hoor, nadeel aantal zendersHet is echt niet om aan te zien, op moment dat je tv van 80 cm of groter hebt. En dan heb ik het nog niet eens gehad over het gebrek aan HD zender.
Als je dat eenmaal hebt, kun je maar moeilijk terug.