Bij Renault gaan de prijzen alleen in de plus RudoDennisT schreef:Die strips kosten iets van 65 euro geloof ik hoor! Per stuk!

Bij Renault gaan de prijzen alleen in de plus RudoDennisT schreef:Die strips kosten iets van 65 euro geloof ik hoor! Per stuk!
Dat is Nick toch?paratroeper schreef:Die advertentie van Willeon is een goeie kerel! Levert heelvele renault 5 spullentjes!
als het goed is is een groep a carburateur een aangepaste r11 turbo carburateur uit mijn hoofd. Die zijn iedergeval nooit fabrieks matig gemaakt en zijn dus altijd aahgepaste orginele. Ik heb op rtoc wel eens een schema gezien wat de precieze ombouw was, maar venturie maximaal vergroten naar 28.5 en de sproeiers aanpassen somt het wel op eigenlijk.Merijn schreef:En dan nog is het de vraag of het wel écht zoveel oplevert! Een originele group A carburateur, zoals die op de race/rally auto's is gebruikt, is wel iets anders dan een aangepaste standaard carburateur, heb ik begrepen.
Hoeveel druk ga je draaien? Da's ook wel van belang om te weten, alvorens je je carb gaat aanpassen.