Gran Turismo 5 League 2013 - Race 3: TRIAL MOUNTAIN

Alles over de RTC GT5 League voor de PS3
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Ik heb nog even gekeken naar de eerste bocht en die penalty die jij kreeg was echt zwaar onterecht. Je gingen zij-aan-zij de bocht door, we raken elkaar echt minimaal en je krijgt een penalty. Echt zonde dat het spel zo slecht geschreven is... :(

Penalties gaan weer terug naar weak, in de hoop dit soort dingen in de toekomst te vermijden.
Allepinie
Car: Clio III RS

Ik had het ook met MartijnG. Hij kwam mij onderaan het rechte stuk binnendoor voorbij, ik hield mijn lijn en kruiste weer binnendoor. Op weg naar de S-bocht raakten we elkaar ontzettend licht, maar ik kreeg een 4 seconden straf (en Martijn volgens mij ook want hij viel ook wat terug). Had verder voor geen van ons beiden consequenties, volgens mij.

Dus penalty op weak is een goed idee. ;-)
Jochem de Haas
Über-Spammer
Contacteer:

Allepinie schreef:Laatste qualifiying lap, zeer dicht op de snelste tijd bij de laatste tussentijd... Kom het rechte stuk op, houd links aan voor de korste weg naar de finishlijn, staat er een gele Clio stil op het rechte stuk... :( Weg tweede tijd... :lol:

Maar goed, het het beste eruit gehaald tijdens de race. (Y)
Ik vrees dat ik dat geweest ben ....
Sorry ik was gecrasht en met paar sec op de teller voor dat de wedstrijd begon heb ik geen moeite meer gedaan omweg te rijden.
Zeker omdat ik op het rechte stuk stond vol in de kijker.....tenminste dat leek mij... :p
Allepinie

Volgens mij stond je in de schaduw van de pitmuur of zo, want ik zag je pas op het allerlaatste moment. Was een flinke klap. :lol: (Y)
Merijn
Über-Spammer

Foei Jochem... 10 punten in mindering op je totaal!!

:beer:

Niet om het 1 of ander, en we gaan er geen punt van maken, maar toch wil ik wel even onderstrepen dat men echt goed in hun spiegels en op het kaartje moet kijken. Als je niet in een snelle ronde zit, ga dan van de racelijn af en desnoods ga je effe stapvoets rijden om men er op een goede plek voorbij te laten, in plaats van de kans te lopen dat je midden in een bocht in de weg rijdt.

Hetzelfde geldt bij pit uit... Let daar op! (Y)
Jochem de Haas
Über-Spammer
Contacteer:

Merijn mafkees met je 10p aftrek.
ik snap eigenlijk niet dat ik niet doorzichtig was op dat moment t was net na een crash.
Roy
Moderator

Wat een kutrace,gister. 3 keer een penalty omdat iemand anders bij mij achterop rijdt. En een keer een tik op mijn achterwiel gekregen waardoor ik de muur inreed... :@
5 GT Turbo '88 GT5
MartijnG
Über-Spammer
Car: Renault 5 GT Turbo

Ik zou toch nog graag die race terugkijken zeg :smile: Niet iemand die nog eens kan proberen om dat onlinete krijgen? (Y)
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
Merijn
Über-Spammer

Het enige wat we kunnen proberen is de replay te exporteren en te uploaden. Je kunt 'm dan, als dat uberhaupt mogelijk is, importeren in GT5, waarna je 'm kunt bekijken.

Ik wil dat wel proberen te regelen, maar ik geloof dat Roderik er ook al mee bezig was.
Allepinie

Jochem de Haas schreef: ik snap eigenlijk niet dat ik niet doorzichtig was op dat moment t was net na een crash.
Nou je het zegt. Ik geloof dat je doorzichtig was, maar vlak voordat ik door je heen zou rijden, werd je weer solid...

Replay zou idd leuk zijn.
Merijn
Über-Spammer

Het schijnt te moeten kunnen, maar het ziet er niet heeeeel makkelijk uit. :P

Dit weekend effe proberen.

http://www.gtplanet.net/forum/showthread.php?t=176743
Roderik

Ik ga vanavond eens kijken of ik een replay op youtube kan gooien :beer:
Jochem de Haas
Über-Spammer
Contacteer:

Zal wel ff tijd kosten op te up loaden
Roderik

Mja, na er eens over gedacht te hebben ga ik hem niet uploaden op youtube.
Mensen die de herhaling willen hebben kan ik hem wel toemailen. (denk ik) ;-)
Droes Junior
Car: R5 Alpine Turbo

Ik weet eerlijk gezegd niet of ik tevreden moet zijn met mijn 3e plaats.
2e gekwalificeerd wat mij heel goed meeviel, pole position was sowieso ongrijpbaar voor mij.

Goede start, was iets sneller weg dan Roderik en had hem ook snel te pakken na een paar bochten. Ook jammer genoeg iets te snel een bocht ingedoken waardoor hij snel weer de 1e plaats innam.

Verder een gevecht gehad met Allepinie en Arco, paar tikjes horen erbij, geen problemen mee. Hierdoor op de 4e plaats terechtgekomen.
En dan ja.. reed heel kort achter Arco net voorbij finish, chicane in en daar ging het helemaal verkeerd! geslipt, het gras in, tollen, voor ik goed en wel terug op de baan was zag ik P7 staan en was wat voor mij betreft de race over.
Na serieus wat vloeken gedurende die ronde, terug mijn ritme gevonden.
En had na 2-3 ronden al snel P5 te pakken, net achter Merijn.
Kon hem wel niet voorbij, die vuile homo reed gwn dezelfde tijden als ik :beer:
Ronde 10 zag ik hem de pits induiken, wist niet wa doen, hem volgen of nog een ronde doorgaan.. optie 2 dus.. het zijn zelfs 2 ronden geworden wat dan later weer een ronde teveel bleek te zijn.
Bij het verlaten van de pits kon ik weer die homo zijn kont aanschouwen (L)
Arco was ook gecrashed, dus had P4 en Merijn P3.
Merijn vond het tijd voor een slippertje, zo gaat dat met dat soort volk, P3 makkelijk overgenomen.
Was toen al best tevreden met P3 :) tot ik merkte dat ik op Allepinie toch ook wel kon naderen. Maar ben er uiteindelijk niet meer voorbij geraakt en kwam een seconde ofzo te kort.

Jammer van mijn zware crash :-(

Ik kijk alvast NIET uit naar de volgende race, baan ligt me niet.. veels te snel, weinig techniek.
Ik weet nu al dat er zware crashes gaan gebeuren met deze snelheden met gevloek en verwijten als gevolg.... (0)
5 Alpine Turbo
Allepinie

Mooie beschouwing! :D
Merijn
Über-Spammer

Iedereen waarvan ik het email adres heb, heeft een mailtje van me gehad met een link waar de replays te downloaden zijn. De RAR files moeten worden uitgepakt naar een USB-stick, waar de map PS3\SAVEDATA is aangemaakt.

Volg daarna de onderstaande stappen en dan zou het moeten werken... Ik ben benieuwd of dat ook zo is, dus graag feedback. :)
Importing a replay to the PS3:
With the PS3 folder (and all of its contents) on a thumb drive, insert that drive in to either USB slot on your PS3. Go to the 'Game Save Data Utility (PS3)' folder, and scroll up to the USB icon. Hit X to open the USB drive, and you should see a GT5 replay file. Hit Triangle and select 'Copy'. It will prompt you that this file is from another user. Click Ok or Yes, and the file will copy in to your GT5 game save folder.

Enter the Game.

Importing the replay to GT5:
Once back at the GT Life page, open the replay folder, and scroll down to the bottom left corner. There you will find an 'Import Replay' button. Press that and your imported replays should appear for your viewing pleasure.
Roderik

Ik heb de herhaling zelf al Merijn.
Als je wilt dat ik het probeer dan hoor ik het wel. Testen of het daadwerkelijk werkt. (Y)
Merijn
Über-Spammer

Ik weet dat Droes het bestand heeft gedownload, dus ik ben benieuwd of het hem gelukt is. :)
Jochem de Haas
Über-Spammer
Contacteer:

T is voor mij abracadabra..
Merijn
Über-Spammer

Nee, joh... Het is simpel! :)

1. Download een replay in RAR-formaat van Dropbox
2. Steek een USB stick in je laptop
3. Creeer op de USB stick een map PS3
3. Creeer in de map PS3 een map SAVEDATA
4. Pak de RAR file uit in de map SAVEDATA
5. Prik de USB stick in je PS3
6. Ga naar Game Save Data Utility (PS3) en selecteer de USB drive
7. Zoek de replay-file, druk op driehoekje en selecteer Copy. De replay zal nu naar je PS3 worden gekopieerd
8. Start GT5 en ga naar GT Life, open de Replay Theatre.
9. Linksonder is een optie zichtbaar genaamd 'Import Replay'
10. Importeer nu de replay die daar zichtbaar is geworden.

Klaar... :)

(Ik heb dit zelf niet getest, maar dit zou het stappenplan moeten zijn)
Jochem de Haas
Über-Spammer
Contacteer:

:smile:
Ik zal eens kijken....of zelfs mij het lukt.
Ken niet veel meer als de pc aanzetten...
Jeff rsi

Wanneer is de volgende race?

Zal ik ook is een potje mee doen :D

Is meestal nogal lastig om een clean race te vinden.
Mensen die dus echt realistisch willen rijden...
R19 16V '91
Gesloten