Als de phase 2 schroefset voor Tom voldoet, dan zou ik die gewoon kopen, in plaats van de gaan hobby'en met camber bouten.
Zelfde verhaal met die poten van een Golf 1. Da's gewoon beunwerk...

als je fusees van een TR monteerd heb je geen camberbouten nodig.Merijn schreef:Niks blabla... Het is niet voor niets zo gemaakt door Renault.
Als de phase 2 schroefset voor Tom voldoet, dan zou ik die gewoon kopen, in plaats van de gaan hobby'en met camber bouten.
Zelfde verhaal met die poten van een Golf 1. Da's gewoon beunwerk...
raak je op goeie sex ook uitgekeken?Mrtn schreef:Waarom zo laag? Die tijd is toch wel een beetje geweest?
Domste wat je kan doen .....tenzij zij rijk is en met je trouwt in gemeentschap van goederenAbel schreef:niet getrouwd zekerMerijn schreef:Wel met dezelfde vrouw...
Bestaat dat ja? Nooit eerder tegengekomenDennisT schreef:165/45/15 zelfs
Dat is ook zeker niet normaal! Ik rij op 195/40/16, 7,5J velgen en heb met -35 geen last van gehad en ook nu met mijn schroefset heb ik geen last van aanlopen. Wellicht gebruik je velgen met een verkeerde ET-waarde?DennisT schreef:Met -30 veren liep het bij ook al aan, en dat vind ik nog geen fatsoenlijke verlagingMerijn schreef:Fatsoenlijke verlaging?
195/50 gaat inderdaad niet werken. Die lopen altijd, ook zonder verlaging, aan aan de binnenscherm aan de voorzijde.MartijnG schreef:Bestaat dat ja? Nooit eerder tegengekomenDennisT schreef:165/45/15 zelfs![]()
Nouja, ik had toendertijd 6(,5)J stalen 16v Cupvelgen onder mn zwarte GTT met 195/50R15 en die liepen toen niet aan met -30. Ja oke, bij het insturen wel, maar nog niet in de wielkasten/verbreders.
Er staat een krik onder de draagarm die het volle gewicht draagt van de voorzijdeMerijn schreef:Die bovenste foto is niet echt representatief, omdat het wiel niet op de grond staat. Dat zakt nog aardig wat in...
Maar zo laag als de 2e foto zul je het nooit krijgen met een phase 2 set en phase 2 schotels. Ziet er vet uit!Maar of het nog lekker rijdt??
Precies, daarom kan het een iets vertekend beeld geven.Daniël W. schreef:Rol omtrek is ook iets anders dan 195/45/15, scheelt bijna 1,5cm in hoogte...dit staat wel vet! Maar ik kan me niet voorstellen dat t lekker rijdt
dat is natuurlijk niet representatief, aangezien het draagpunt van de krik en van het wiel niet op hetzelfde punt liggen.DennisT schreef: Er staat een krik onder de draagarm die het volle gewicht draagt van de voorzijde
Ik sluit me aan bij Jochem. Lager lijkt me niet nodig voor de wagen zelf, tenzij je een buikschraper wil zijn "omdat het kan"Jochem de Haas schreef:Ik zou er verder helemaal niets aan doen.
Nu hou je je rij kwaliteit.....
Ik sta met mijn gaz set helemaal phase 2 net zo hoog/laag.
Mee eens, het is ook ter indicatieHaas schreef:dat is natuurlijk niet representatief, aangezien het draagpunt van de krik en van het wiel niet op hetzelfde punt liggen.DennisT schreef: Er staat een krik onder de draagarm die het volle gewicht draagt van de voorzijde