ik zit er dus aan te denken die weer eens te gaan monteren.
(moet ik wel eerst een bak maken en zwaardere drukgroep monteren o ja en nieuwe turbo monteren) maw wordt weer niks bij mij
Dan zijn de bougies voor "la poubelle". Met een nieuwe set zal het weer een aantal km's goed gaan tot ze ook verzadigd zijn tenzij je de huidige settings gaat aanpassen. Steeds kouder gaan is echt geen oplossing.
Toch gaat er 1 ding mijn pet te boven, je bent nu al zo lang met afstelwerk bezig en toch gaat het nog steeds mis met de mappings. Ik begreep ook dat je bij pro's geweest bent en toch nog steeds problemen ?
maakt niet uit wat je zegt, ben toch schijt eigenwijs !
Deze zijn net nieuw...bougies
Ja dat klopt, voor een intake gesprek....
45 euro per man per uur oftewel 90 e en dan tussen de 10 & 20 uur afstellen....op de weg.....niet op een bank.
Werd een beetje prijzig.
Maar goed....dit is ook niets..
Dat heb ik je 2x gevraagd en je ent er 2x geen antwoord op gegeven.
Als het goed is staat er voor het merk/type nr dis bobine een min en max dwell-setting voorgeschreven.
tutuur schreef:Dat heb ik je 2x gevraagd en je ent er 2x geen antwoord op gegeven.
Als het goed is staat er voor het merk/type nr dis bobine een min en max dwell-setting voorgeschreven.
weet ik dat je het gevraagd hebt maar staat niets op de bobine......volgens de webshop DWELL tijd van deze bobine is zeer kort. 2.1ms
settings zijn door jeroen (bs) erin gezet ze zijn ook het zelfde als met dat andere blok en die had er geen last van
ook een beru bobine geprobeerd maar ook dit geen verbetering.
Laatst gewijzigd door Joost van der Hammen op di 6 nov 2012 17:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Renault 5 gt turbo 1985. Renault 5RS 2.0l 16V turbo 1985. Clio mk2 RS172
Tja, kan mengsel zijn, of ontsteking die het niet trekt, bij hoge vuldruk, en niet zo n lekker mengsel.
Bobines wat langer laden kan geen kwaad; kijk of het wat brengt. Simpel experimentje om ontstekingsproblemen uit te sluiten is elektrode-afstand ff wat krapper zetten.
Voor dat mengsel even wat met je accelleratieverrijking spelen.
vanavond wat info ingewonnen bij Menno (nogmaals bedankt) maar helaas nog zonder resultaat.
We hebben de afstand van de elektrode na gemeten staat op 0,7 mm dus zo laten staan en de weerstandjes vervangen door een lage waarde zodat de inkomende spanning naar de bobine omhoog gaat waardoor de vonk (uitgaande spanning hooger word) sterker word. maar helaas geen verbetering. Nu zou het ook nog kunnen dat die toch nog te rijk loopt op druk dus vandaar de AFR tabel zo als die nu is ingesteld. (had geen laptop bij om het gelijk te proberen) teven de ontstekingstabel dus hoor graag de opmerkingen of aanpassingen via de PM.
Ik zou toch die VE tabel even een stukje omlaag trekken, in het gebied waar ie zo begint te horten en stoten. In van die wisselende belastingen loopt ie veel meer op de VE tabel dan op de target-lambda waarde / lambdaregeing.
Stuur anders ff een keer je hele calibratie, kijk ik ff.
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"