Afsluitmeeting 4 november 2012 bij VKV Zaltbommel !
-
- Car: 19 16v PhII 2.0T
- Contacteer:
19 16v net gewassen en nog een vers laagje wax gegeven voor morgen
Enige minpunt wat ik net zag tijdens het wassen is dat 1 of andere onverlaat een kras van ongeveer 15 cm op m'n motorkap heeft gemaakt net boven rechter koplamp, onderste 2 a 3 cm zelfs door de kleur heen.

Je zou ze toch het liefst........ (vul zelf de rest van de scheldwoorden en verwensingen maar in)
Kortom dat word dus de motorkap opnieuw laten spuiten

Enige minpunt wat ik net zag tijdens het wassen is dat 1 of andere onverlaat een kras van ongeveer 15 cm op m'n motorkap heeft gemaakt net boven rechter koplamp, onderste 2 a 3 cm zelfs door de kleur heen.

Je zou ze toch het liefst........ (vul zelf de rest van de scheldwoorden en verwensingen maar in)

Anything worth doing is worth doing right!.
Wij gaan rond half 12 weg bij Esso Hoorn.Dolfijne5 schreef:@Jes-Men, normaal gesproken wel, maar ik ben vandaag vrij.....
@Tutuur en Jes-Men, we kunnen ook later gaan, en bij het groepje van Tutuur aansluiten...
-
- Car: Meerderen Renault's
jij ook al bij mij meerde kleine krassen op het achterschermEnige minpunt wat ik net zag tijdens het wassen is dat 1 of andere onverlaat een kras van ongeveer 15 cm op m'n motorkap heeft gemaakt net boven rechter koplamp, onderste 2 a 3 cm zelfs door de kleur heen.![]()
Je zou ze toch het liefst........ (vul zelf de rest van de scheldwoorden en verwensingen maar in)![]()

ik zie jullie wel in Zaltbommel.tutuur schreef:Wij gaan rond half 12 weg bij Esso Hoorn.Dolfijne5 schreef:@Jes-Men, normaal gesproken wel, maar ik ben vandaag vrij.....
@Tutuur en Jes-Men, we kunnen ook later gaan, en bij het groepje van Tutuur aansluiten...

Aan de mannen die vanuit hoorn vertrekken.
Ik zou graag met jullie oprijden maar dan wel met de alfa van mijn pa. Is dit een probleem?
Mijn Renault heeft een verkeerde schakelstang eronder liggen dus dat rijd op een lang stuk niet heel relaxt...
Ik zou graag met jullie oprijden maar dan wel met de alfa van mijn pa. Is dit een probleem?
Mijn Renault heeft een verkeerde schakelstang eronder liggen dus dat rijd op een lang stuk niet heel relaxt...
Haha maakt ons echt niet uit hoor!
Wij gaan om half 12 weg bij Hoorn, geen id waar je dan aan wilt sluiten?
Wij gaan om half 12 weg bij Hoorn, geen id waar je dan aan wilt sluiten?
- Rik Hamberg
- Car: Clio IV R.S. (JS)
Excuses aan de organisatie, had enorm graag willen komen, maar planningstechnisch met de kinderen, lukt het helaas niet.
Kleine Mike is net 5 weekjes oud en verdient mijn aandacht toch iets meer dan deze afsluitmeeting. Ik zorg er zeker voor dat ik de openingsmeeting erbij ben
.
Veel plezier allemaal!!
Kleine Mike is net 5 weekjes oud en verdient mijn aandacht toch iets meer dan deze afsluitmeeting. Ik zorg er zeker voor dat ik de openingsmeeting erbij ben

Veel plezier allemaal!!
Ik hoop dat het weer een beetje mee zit!
- Rik Hamberg
Het weer lijkt goed te zijn. Jammer dat ik er niet bij ben, het kriebelt wel.....
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
tot hoe laat duurt het, eerst F1 

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
was nog lekker druk om 16.15

-
- Moderator
- Car: Megane
Leuke meeting op een leuke plek. Is weer is wat anders. Tot 14:10 prima weer daarna helaas veel regen.
Leuke georganiseerd.
En bedankt voor de ruitensproei spul die kon ik goed gebruiken
Leuke georganiseerd.

En bedankt voor de ruitensproei spul die kon ik goed gebruiken

Ben ook nog even langs geweest en vond het een gezellige meeting! Hoop volgens jaar alleen met mijn Renault te kunnen komen!
Voor tutuur en de andere die vanuit hoorn vertrokken, excuus dat ik er niet was. Ben schaamteloos door mijn wekker heen gesnurkt....
Tot de volgende meeting!
Voor tutuur en de andere die vanuit hoorn vertrokken, excuus dat ik er niet was. Ben schaamteloos door mijn wekker heen gesnurkt....
Tot de volgende meeting!

- Rik Hamberg
Zag er leuk uit, mooie auto's zo te zien op de foto's. Is die racing blue Clio RS te koop?
-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Meeting is m.i. goed verlopen
Goede locatie met een goede opkomst. Helaas was het weer wat minder...
Volgende keer je winterbanden ff ergens anders oproken

Lekker op tijd weer jaLuco/Alpine-racer schreef:was nog lekker druk om 16.15![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Volgende keer je winterbanden ff ergens anders oproken

Laatst gewijzigd door MartijnG op zo 4 nov 2012 18:19, 1 keer totaal gewijzigd.
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
-
- Über-Spammer
Indd...jij en Haas zaten zeker F1 te kijken?

'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
Ik dacht er vanmiddag nog aan!Merijn schreef:Het tijdperk van de 5jes en de Cliootjes 16V is definitief voorbij...Of zou het het weer zijn wat ze binnen gehouden heeft?
Met +/- 5 GT's was vandaag echt een historisch dieptepunt!
En als er 5 Clio 16V/Williams zijn geweest dan is dit ook veel...
Maar inderdaad, aardig wat mensen waren met een daily...
Merijn, in onze tijd was de GT een daily...

Renault 5 GT turbo Bleu Sport
-
- Über-Spammer
Zo ... ook weer thuis na bijna 3 uurtjes tuffen
Alleen maar bakken met regen op de terugweg... niet normaal meer
Was al met al wel een aardige dag. Leuke locatie, niet zoveel opkomst (door het weer ??)
Wel leuk om altijd weer wat bekenden te zien & spreken
Tja, de nieuwe Clio's, Twingo's en Megane's hebben de overhand momenteel.

Was al met al wel een aardige dag. Leuke locatie, niet zoveel opkomst (door het weer ??)
Wel leuk om altijd weer wat bekenden te zien & spreken

Tja, de nieuwe Clio's, Twingo's en Megane's hebben de overhand momenteel.
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
[img]http://5.media.hyves-static.net/1522033 ... 33180.jpeg[/img]
Jochem had het ook naar zn zin zo te zien

Jochem had het ook naar zn zin zo te zien

Waarom?? Gewoon omdat het kan!
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Ja, kan ik ook niks aan doen met al dat vermogenMartijnG schreef:Meeting is m.i. goed verlopenGoede locatie met een goede opkomst. Helaas was het weer wat minder...
Lekker op tijd weer jaLuco/Alpine-racer schreef:was nog lekker druk om 16.15![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Volgende keer je winterbanden ff ergens anders oproken![]()
![]()

Zo, ook weer thuis na nog even een onderdelen rondje gedaan te hebben.
Was weer een super dag! Het weer wat minder inderdaad
Voor een vuurdoop heeft de 9 het prima gedaan, geen gekke dingen tegen gekomen onderweg.
Was mooi om met wat volk weer bij te praten en vooral met JK
Dankzij de super service mochten we zonder probleem JK z'n Twingo ook nog ff in de werkplaats zetten om hem goed te bekijken.
Ik vond de opkomst eerlijk gezegd niet tegen vallen voor een meeting in November.
Was weer een super dag! Het weer wat minder inderdaad

Voor een vuurdoop heeft de 9 het prima gedaan, geen gekke dingen tegen gekomen onderweg.
Was mooi om met wat volk weer bij te praten en vooral met JK

Dankzij de super service mochten we zonder probleem JK z'n Twingo ook nog ff in de werkplaats zetten om hem goed te bekijken.
Ik vond de opkomst eerlijk gezegd niet tegen vallen voor een meeting in November.