Minkerts Megane RS:Slecht nieuws...
-
Ik heb ze van marktplaats. Volgens mij zijn ze 8cm. Zijn wel mooie stickers, alleen de letters plak je op zeg maar. En voor €5,- ook netjes geprijsd 

Nou de remklauwen zijn mooi rood geworden!!
Al was het wel een hells karwij om de klauwen schoon te krijgen, en ik wilde wel een goed resultaat dus heb alles op een vrije vrijdag middag maar van de auto afgehaald en op de werkbank gedaan
Hier de fotos
![Afbeelding]()
Links de bijna schone klauw rechts de smerige
![Afbeelding]()
De 1e laag
![Afbeelding]()
Spuitcabine
![Afbeelding]()
Resultaat: Voor
![Afbeelding]()
Resultaat: Achter
![Afbeelding]()
De kleur lijkt anders maar is wel hetzelfde!!
Ik vind het erg goed gelukt, staat m ook erg goed
![Afbeelding]()
De Brembo stickers zijn onderweg en als die erop zitten wil ik er nog een blanke lak laag overheen spuiten...

Hier de fotos

Links de bijna schone klauw rechts de smerige
De 1e laag
Spuitcabine

Resultaat: Voor
Resultaat: Achter
De kleur lijkt anders maar is wel hetzelfde!!
Ik vind het erg goed gelukt, staat m ook erg goed

De Brembo stickers zijn onderweg en als die erop zitten wil ik er nog een blanke lak laag overheen spuiten...
-
Ziet er niet verkeerd uit zeg! Wel kaal zo zonder stickers
Ik zou die van mij er ook het liefst afhalen maar dat is niet aan mij besteed denk ik. Dus dan maar proberen als ze er nog op zitten. Heb er alle vertrouwen in dat dat ook mooi kan worden.

Ik zou die van mij er ook het liefst afhalen maar dat is niet aan mij besteed denk ik. Dus dan maar proberen als ze er nog op zitten. Heb er alle vertrouwen in dat dat ook mooi kan worden.
Ja je kan ze ook gewoon laten zitten, de achterkant van de klauw zie je toch niet
maar het schoonmaken en het ontvetten is het belangrijkste ik heb dan ook tussen de 1e en de 2e laag nog ff met de feun eroverheen gegaan drogen ze wat sneller 
Ja zonder stickers is echt kaal dat vond ik ook al
Als de stickers erop zitten wilde ik er nog een blanke lak laag overheen spuiten gewoon om het nog ff net wat mooier af te werken 

Ja zonder stickers is echt kaal dat vond ik ook al

Je hoeft je niet te schamen, aan mij is het ook niet besteed om ze eraf te halen.Christiaan schreef:Ziet er niet verkeerd uit zeg! Wel kaal zo zonder stickers![]()
Zal gewoon kliederen worden op straat

Zeer mooi resultaat trouwens.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Dag verf
Argh van je collegas moet je het hebben
Ik had ze ontlucht rondje gereden en toen nog een keer met de clip de abs pomp aangestuurd en dan ontluchten en toen ging het bij de laatste remklauw verkeerd... Het slangetje schoot eraf
Dus ja idd jochem de verf liep er weer af
Maar ondertussen weer een hoop bloed zweet en tranen maar het is weer netjes
Nou wilde ik zaterdag de brembo stickers plakken maar toen kwam ik erachter dat ik daar geen talent voor heb dat is dus mislukt.....

Ik had ze ontlucht rondje gereden en toen nog een keer met de clip de abs pomp aangestuurd en dan ontluchten en toen ging het bij de laatste remklauw verkeerd... Het slangetje schoot eraf

Dus ja idd jochem de verf liep er weer af

Maar ondertussen weer een hoop bloed zweet en tranen maar het is weer netjes

Nou wilde ik zaterdag de brembo stickers plakken maar toen kwam ik erachter dat ik daar geen talent voor heb dat is dus mislukt.....
O das munt dat het niet helemaal goed is gegaan...
Ik ga deze week aan de slag met de remklauwen, nog tips voor het cleanen en verven wat ik moet kopen? (ik doe het zonder demontage hè )
Waar heb je die stickers besteld?
Ik ga deze week aan de slag met de remklauwen, nog tips voor het cleanen en verven wat ik moet kopen? (ik doe het zonder demontage hè )
Ik zou voor het schoonmaken van de klauwen als je ze laat zitten zeker een of 2 bussen remmenreiniger halen of acrysol voor het ontvettenRoyDH schreef:O das munt dat het niet helemaal goed is gegaan...
Wat ook goed werkt is een soort ronde staalborstel zeg maar die je in een boormachine kan zette dat scheelt een hoop tijd en gedoe

Maar met het goed ontvetten valt of staat het resultaat dus veel succes Roy!! En ben benieuwd naar je resultaat

Maar weer es wat van me laten horen
Vandaag was het niet zo druk op de zaak dus de laatste 2 uurtjes maar es vrij genomen en zo kon ik dus mooi even wat doen aan de RS
Dus vandaag eventjes een klein beurtje gedaan de wissers vervangen
nieuw pollenfilter (wat een rotwerk als er een parrot in zit was k ff vergeten)
En omdat ik laatst een branden emissie lampje had met storing op een injector gelijk maar een busje injector reiniger in mn tank gedaan
Bovendien waren mn brembo stickers al weer ff binne dus die er gelijk maar opgeplakt, ben echt super blij met het resultaat
![Afbeelding]()
En met het wiel erop
![Afbeelding]()
Vandaag was het niet zo druk op de zaak dus de laatste 2 uurtjes maar es vrij genomen en zo kon ik dus mooi even wat doen aan de RS
Dus vandaag eventjes een klein beurtje gedaan de wissers vervangen
nieuw pollenfilter (wat een rotwerk als er een parrot in zit was k ff vergeten)

En omdat ik laatst een branden emissie lampje had met storing op een injector gelijk maar een busje injector reiniger in mn tank gedaan

Bovendien waren mn brembo stickers al weer ff binne dus die er gelijk maar opgeplakt, ben echt super blij met het resultaat

En met het wiel erop
-
- Moderator
- Car: Megane
Zit idd een aardig strip opTom schreef:onsje lood erop
Maar wel netjes die klauwen

-
- Car: Talisman sedan
- Contacteer:
Ziet er goed uit! 

Cleaned Style
Projecttopic
Projecttopic
Niet zon leuke update dit keer...
Ik had gister een vrije middag genomen van werk, ben nog geen 5 minuten bij de zaak vandaan en sta de wachten voor het stoplicht tot deze groen word om daarna rechts af te slaan. Dus ik ga rechtsaf wanneer het licht op groen springt en er kwam een vw busje van de andere kant, deze ging echten niet linksaf maar maakte een U bocht waar dit niet mag!!
Gevolg je voelt um al aankomen hij zat dus vol bij mij in de zijkant!!
Er moet een nieuwe deur in mn ruit was gebarsten waardoor mn stoel ook helemaal beschadigt is mn linkerachterscherm moet vervangen worden, en zelfs mn B stijl is verwrongen!! gelukkig is die niet total loss maar wat een hoop gedoe weer omdat een zon mongool niet oplet
![Afbeelding]()
Ik had gister een vrije middag genomen van werk, ben nog geen 5 minuten bij de zaak vandaan en sta de wachten voor het stoplicht tot deze groen word om daarna rechts af te slaan. Dus ik ga rechtsaf wanneer het licht op groen springt en er kwam een vw busje van de andere kant, deze ging echten niet linksaf maar maakte een U bocht waar dit niet mag!!
Gevolg je voelt um al aankomen hij zat dus vol bij mij in de zijkant!!
Er moet een nieuwe deur in mn ruit was gebarsten waardoor mn stoel ook helemaal beschadigt is mn linkerachterscherm moet vervangen worden, en zelfs mn B stijl is verwrongen!! gelukkig is die niet total loss maar wat een hoop gedoe weer omdat een zon mongool niet oplet

Damn!
Dat is niet mis zeg! Word het niet beter van

Dat is niet mis zeg! Word het niet beter van

-
sterkte drmee !!
-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
FAK ! 

5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
-
That sucks. Suc6 met de herstel en gelukkig heb je zelf niks.
-
- Moderator
- Car: Megane

Balen zeg.. Ik hoop dat alles goed geregeld word met de verzekering en dat deze weer netjes hersteld word

-
- Moderator
- Car: MB
Auto laten detailen in Nijmegen? 
Zonder gein. Dit is niet best. Wordt een auto nooit beter van.

Zonder gein. Dit is niet best. Wordt een auto nooit beter van.
Laatst gewijzigd door Tom op za 25 aug 2012 21:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Ik heb hem zien staan afgelopen vrijdag...in Borft.
Heb het hier verder maar niet verteld....ik denk dat mag ie zelf doen , als je dat al zou willen.
Maar mooi kut ...beste schade......
Heb het hier verder maar niet verteld....ik denk dat mag ie zelf doen , als je dat al zou willen.
Maar mooi kut ...beste schade......
damn dat is een smerige schade
hopelijk snel weer gefixed!

Clio I 1.8 16v Ph II '95 & Clio II 1.6 16v Ph II '03 Initiale Paris & Clio III 2.0 16v Ph I '06 RS || mijn auto onderhoud website: https://www.beheerjeonderhoud.nl
Bedankt voor de reacties!!
Dit is voor mij de 1e keer dat ik schade heb in de 8 jaar dat ik mn rijbewijs heb, dus het invullen van schadeformulier was k ook wel ff zoet mee... Hoop idd dat alles goed geregeld word met de verzekering, ook totaal geen ervaring mee...En weet je wat nog het ergste was ik had hem een kwartier voor dat het gebeurde nog helemaal gewassen!!
Maar goed hij staat nu bij onze schadeafdeling in bodegraven zoals jochem al zij. De onderdelen zijn besteld dus ik ben benieuwd hopelijk geen kleurverschil....
Dit is voor mij de 1e keer dat ik schade heb in de 8 jaar dat ik mn rijbewijs heb, dus het invullen van schadeformulier was k ook wel ff zoet mee... Hoop idd dat alles goed geregeld word met de verzekering, ook totaal geen ervaring mee...En weet je wat nog het ergste was ik had hem een kwartier voor dat het gebeurde nog helemaal gewassen!!