Hij hoeft de turbodruk niet meer zo hoog te hebben

ook, en inderdaad standaard compressie maar gewoon op 1.5 bar...mark 5t schreef:tarabusi zijn de cilinders toch?
ik bedoel de zuigers
heb jij de afstel gegevens???tutuur schreef:Afhankelijk van hoe je die piper afstelt kun je een stuk hoger toerenbereik krijgen.
Dus ook meer vermogen mogelijk op dezelfde compressie verhouding
schijfje heb ik linkje???sieger everts schreef:op rtoc.org staat wel een schijfje daarvoor
dat weet jij weer......mark 5t schreef:tis roze dag vandaag he!
neen, maar hij heeft wel gelijk. Als je zo extreem gaat als Joost moet je gewoon een afstelling maken die bij het geheel past en dat betekent veel testwerk.DennisT schreef:Zijn jullie vriendjes aan het worden?
Is dat wel handig? Als die verf loslaat zit die dus in je olie...MartijnG schreef:Zo te zien wel Haas.
ja hebben we regelmatig nodig gehad....Alpine schreef:Fijne hamer zeker
verf is niet erg dat lost op maar poedercoating niet dan is het snel stuk....Haas schreef:Is dat wel handig? Als die verf loslaat zit die dus in je olie...MartijnG schreef:Zo te zien wel Haas.
is montage olie is ongeveer hetzelfde als de piper montage olieMartijnG schreef:Zo te zien wel Haas.
Joost, wat voor spul heb jij nou op de lagers gesmeerd? Heb je ook 'pasta' voor de nokkenas gebruikt (zoals Piper aangeeft)?
Wordt eens tijd dat ik ook aan mn blokje ga beginnen