ACT: 5 GT Turbo
Ja maar heeft een sonde die het signaal omzet naar een elecktrische puls. Als die je eruit trekt kan je een normale mechanische kabel monteren.Florus schreef:Heeft een JC5 089 mechanische teller aandrijving?
ik denk dat het makkelijker is om bv een 16v in de 5 te zetten, anders word het wss bakhuis wisselen....
en je moet het diff verwijderen om het tandronseltje te vervangen voor het blikken ringetje met slots die weer gelezen worden door de sensor.
holy fucking ssshhhh*****TTTT!!!!
[img]http://www.rtoc.org/files/Technical%20F ... sting1.JPG[/img]
op 41 psi, ongeveer 2,8 bar dus. en op 'pump fuel'.
[img]http://www.rtoc.org/files/Technical%20F ... sting1.JPG[/img]
op 41 psi, ongeveer 2,8 bar dus. en op 'pump fuel'.
-
- Berichten: 1742
- Lid geworden op: di 29 mar 2005 14:42
- Locatie: Assen
- Contacteer:
dat zeg ik, kunnen wij nog iets van leren. Is trouwens niet gemeten in Goes 

B18FT... what else ?
-
- Berichten: 4641
- Lid geworden op: zo 29 okt 2006 14:06
- Car: R19.R
- Locatie: Assen
Ook niet gemeten in Goes zeker? 

Dit is overigens wel met lachgas, zonder gooide hij er 358bhp uit!
-
- Über-Spammer
- Berichten: 14156
- Lid geworden op: do 5 apr 2001 0:00
- Locatie: Oudewater
- Contacteer:
Zo jammer dat je er geen kut aan hebt.....
Wielspin wielspin enne .....wielspin
Wielspin wielspin enne .....wielspin
- Willem-Jan
- Bestuurslid
- Berichten: 5611
- Lid geworden op: za 1 jul 2006 15:42
- Car: Megane RS Grand Tour
- Locatie: Opeinde
Volgens mij 2,25"Karp schreef:Std uitlaat 5GTT = 1,75" ?
1.75" is het 

-
- Über-Spammer
- Berichten: 10004
- Lid geworden op: ma 18 feb 2002 0:00
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Vlaardingen
Volgens mij 2"(50mm) 

'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
-
- Über-Spammer
- Berichten: 14156
- Lid geworden op: do 5 apr 2001 0:00
- Locatie: Oudewater
- Contacteer:
48 of 50. .... maar beide is kut 

beter bestel je een systeempje van K-tec oid, kosten zijn veel interessanter....
-
- Berichten: 1742
- Lid geworden op: di 29 mar 2005 14:42
- Locatie: Assen
- Contacteer:
2de hands systeempjes gaan in de UK voor een schijntje weg.
B18FT... what else ?
Massa productie is altijd goedkoper dan custom, tenzij het voor bekenden is natuurlijkFlorus schreef:Jij weet 't allemaal wel zeker?

daarom las ik geen systemen meer.
lasmachine/onderdelen/lasdraad/advies nodig?
http://www.barmartechniek.nl
http://www.barmartechniek.nl
Zit er verschil tussen de fusee's van een ph1 en ph2?
Of alleen in de schokbrekers en de topschotels?
Of alleen in de schokbrekers en de topschotels?
Alpine GTA V6 Turbo Rood '86
Renault Rodeo 6 '77
Renault Rodeo 6 '77
-
- Berichten: 1742
- Lid geworden op: di 29 mar 2005 14:42
- Locatie: Assen
- Contacteer:
fase 1 bouten recht boven elkaar , fase 2 schuin
B18FT... what else ?
Duidelijk,bedankt 

Alpine GTA V6 Turbo Rood '86
Renault Rodeo 6 '77
Renault Rodeo 6 '77
My bad! Die van een TR is anders
-
- Berichten: 1742
- Lid geworden op: di 29 mar 2005 14:42
- Locatie: Assen
- Contacteer:
^-- idd vaudje van mijn kant.
Andere vraag:
Wie heeft er in 15 inch 7,5 J ET33 onder de 5 liggen? en past dit met een kleine verlaging van ca 10 cm ?
ik had 8J 14 en dat ging goed, maar helaas geen ervaring met 15 inch
Andere vraag:
Wie heeft er in 15 inch 7,5 J ET33 onder de 5 liggen? en past dit met een kleine verlaging van ca 10 cm ?
ik had 8J 14 en dat ging goed, maar helaas geen ervaring met 15 inch
B18FT... what else ?
-
- Berichten: 1742
- Lid geworden op: di 29 mar 2005 14:42
- Locatie: Assen
- Contacteer:
^--- niemand 
weer een kleine update op BHP gebied

weer een kleine update op BHP gebied
B18FT... what else ?
Er is ook een 5 met 16" 7,5 die aardig verlaagd is dus dat komt vast wel goed, anders kun je er altijd nog 165/50 banden omheen gooien 
