hey
ik heb dringend een validatie verslag nodig voor men ELIA MEGANE veren
waar kan ik deze vinden in belgie op de site van elia sta dat de invoerder nederland/belgie in nederland is maar deze
kan me niet aan een validatie verslag helpe voor belgie heb deze nodig voor de keuring
blijkbaar waren mijn papieren van de veren niet van deze die eronder steken maar ben wel al 2j goedgedkeurd op de keuring
behalve nu dus HELP!!!
thx!!!
dringend gezocht!!!!
kunt gij duits

- Willem-Jan
- Bestuurslid
- Berichten: 5611
- Lid geworden op: za 1 jul 2006 15:42
- Car: Megane RS Grand Tour
- Locatie: Opeinde
Google Translatejenni schreef:kunt gij duits

Hier zit in iedergeval een algemeen certificaat bij dat ze o.a. veren leveren volgens de Duitse TUV (Technische Uberwachungs Verein) en ISO 9001 leveren: http://www.elia-ag.de/download/dl_files ... ult_EV.pdf
R19 16V cabrio met F7R 710 motor en JC5 053 bak
andere garage laten keuren? 

Clio I 1.8 16v Ph II '95 & Clio II 1.6 16v Ph II '03 Initiale Paris & Clio III 2.0 16v Ph I '06 RS || mijn auto onderhoud website: https://www.beheerjeonderhoud.nl
helaas hebben wij niet het voorrecht om "de garage" te laten keuren. We zijn verplicht naar een overheidskeuringstation te gaan. Als ik het zo lees is Jenni afgekeurd wat evenveel betekent dat ze naar hetzelfde station moet waar ze afgekeurd is.
Originele veerpoten/veren steken wordt nu ook moeilijk want dan bestaat de mogelijkheid dat je nog een geometrie keuring moet ondergaan. En dat is weer ergens anders...
Originele veerpoten/veren steken wordt nu ook moeilijk want dan bestaat de mogelijkheid dat je nog een geometrie keuring moet ondergaan. En dat is weer ergens anders...
maakt niet uit wat je zegt, ben toch schijt eigenwijs !
idd , en heb geen orgineele veren alleen elia's en cobra's maar cobra is dan nog lager en zijn ni wettelijk-jo- schreef:helaas hebben wij niet het voorrecht om "de garage" te laten keuren. We zijn verplicht naar een overheidskeuringstation te gaan. Als ik het zo lees is Jenni afgekeurd wat evenveel betekent dat ze naar hetzelfde station moet waar ze afgekeurd is.
Originele veerpoten/veren steken wordt nu ook moeilijk want dan bestaat de mogelijkheid dat je nog een geometrie keuring moet ondergaan. En dat is weer ergens anders...
Dan valt NL af... 

ah dat wist ik niet, wel gedoe dan met die keuringen in belgie als je keer wat anders wil dan standaard-jo- schreef:helaas hebben wij niet het voorrecht om "de garage" te laten keuren. We zijn verplicht naar een overheidskeuringstation te gaan. Als ik het zo lees is Jenni afgekeurd wat evenveel betekent dat ze naar hetzelfde station moet waar ze afgekeurd is.
Originele veerpoten/veren steken wordt nu ook moeilijk want dan bestaat de mogelijkheid dat je nog een geometrie keuring moet ondergaan. En dat is weer ergens anders...


Clio I 1.8 16v Ph II '95 & Clio II 1.6 16v Ph II '03 Initiale Paris & Clio III 2.0 16v Ph I '06 RS || mijn auto onderhoud website: https://www.beheerjeonderhoud.nl
nogthans ben ik een enorme voorstander van het Nederlandse systeem. Ikzelf heb ervaring met een invoer/douane-APK rdw toestand. Dit is weer net iets anders dan bij een garage maar de manier van werken en de ervaring die de heren hadden, top ! Ik spreek in het geval van mijn ex 21, die toch deftig verbouwd was, en waarbij alle gebruikte onderdelen met argus ogen werden bekeken. Streng maar rechtvaardig.
Zeker een aanrader, daar kunnen ze in BE nog iets van leren.
Zeker een aanrader, daar kunnen ze in BE nog iets van leren.
maakt niet uit wat je zegt, ben toch schijt eigenwijs !
-
- Moderator
- Berichten: 25344
- Lid geworden op: vr 8 mar 2002 0:00
- Car: MB
- Locatie: 's-Hertogenbosch
In Nederland is de APK er eigenlijk puur voor de veiligheid. En dat is helemaal niet verkeerd. In België lijkt het meer op iedereen pesten die ook maar 1 schroefje aan zijn auto vervangen heeft..........
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
idd , belgie is belachelijk in zijn wetgeving!Tom schreef:In Nederland is de APK er eigenlijk puur voor de veiligheid. En dat is helemaal niet verkeerd. In België lijkt het meer op iedereen pesten die ook maar 1 schroefje aan zijn auto vervangen heeft..........
elke keer als ik naar de keuring moet vinde ze of zage ze wel op iets
maar der zijn orginele wagens die lager hange en das dan allemaal dik inorde voor de wetgeving
welkom in belgie