ACT: Clio16V
clio thermostaathuis monteren?
klopt, de witte is zowieso ecu gebonden. De andere 2 (paars zwart en zwart-wit) moet ik even uitzoeken.
Volgens mij is de witte vierkante de belangrijkste, hiermee loopt de auto zoals het hoort. (ecu gebonden)
Volgens mij is de witte vierkante de belangrijkste, hiermee loopt de auto zoals het hoort. (ecu gebonden)
maakt niet uit wat je zegt, ben toch schijt eigenwijs !
kan iemand bevestigen dat ik een jb3 bak uit een megane met elecktronische kmteller sonde kan gebruiken in een 16v. Heb ook gehoord dat je deze sonde er gewoon uit kan trekken en de mechanische kabel erin kan drukken.
-
volgens mij trek je die eruit en kan er een mechanishe in ja
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
-
- Car: Renault 19 2.0 16V
Klopt
kan wel wat afwijking in de snelheidsmeter zitten
had ik toen ook met een Clio RS bak onder de 19.

-
- Über-Spammer
Leuk stukje. Heeft hij meer foto"s van het Marlboro materiaal?antoine schreef:Een verhaaltje wat Peter van der Lans (ex clio 16v rally rijder) voor mijn site geschreven heeft vind je hier
-
- Car: R5 GT Turbo PH1
- Contacteer:
Kan er iemand wat foto's posten eventueel met wat maten van een clio 16v gasklephuis? 

-
- Car: R5 GT Turbo PH1
- Contacteer:
Bedankt Arthur! 

Heb al een tijdje gezocht, maar wie heeft er een foto van de achterzijde van een F7 blok, waar ik op kan zien hoe de voorpijp aan het spruitstuk zit?
Ik wil die onderdelen bestellen en heb al in Dialogys gekeken, maar ik heb het idee dat er iets niet helemaal in orde is...
Ik wil die onderdelen bestellen en heb al in Dialogys gekeken, maar ik heb het idee dat er iets niet helemaal in orde is...

Zo'n staalwollen pakking, 2 veren en 2 bouten 

ja, dat snap ik...... maar het gaat juist om de volgorde.
Post nou gewoon een foto...
Post nou gewoon een foto...

-
volgorde? spruitstuk- pakkingring -voorpijp . tapeinden zitten in spruitstuk gedraaid. 1 veer tussen moer en voorpijp ietsjes aandraaien, andere kant veer tussen moer en voorpijp en moer erop draaien.. kan niet verkeerd toch?
99% zeker van jaGerryTT schreef:Weet iemand of de dakstrips van een Clio 1 PHI gelijk zijn aan die van een PHII?
clio 16v heeft ecu niet in motorruimte..jacob schreef:heeft iemand toevallig de tekening met wat wat is van die stekkers in het zwarte kastje in de motorruimte naast de accu?
clio 16v heeft ecu niet in motorruimte..[/quote]jacob schreef:heeft iemand toevallig de tekening met wat wat is van die stekkers in het zwarte kastje in de motorruimte naast de accu?
Ik bedoel de ecu niet maar die zwarte kast waar de stekkers zitten voor de motor en een paar relais.
Hecomo.de
En Ger gewoon kopen die dakstrips van clioclub

deze?tutuur schreef:Hecomo.de![]()
http://clioclub.nl/viewtopic.php?f=24&t=12858
ik zou ze ook kopen

Clio I 1.8 16v Ph II '95 & Clio II 1.6 16v Ph II '03 Initiale Paris & Clio III 2.0 16v Ph I '06 RS || mijn auto onderhoud website: https://www.beheerjeonderhoud.nl
-
@jacob
je bedoelt de penbezettingen??
ik heb hier alles schema's voor de 16v kabelboom en ecu liggen.
niet ingescand helaas
maar kan je via mail,vast wel een eind op weg helpen.
je bedoelt de penbezettingen??
ik heb hier alles schema's voor de 16v kabelboom en ecu liggen.
niet ingescand helaas
maar kan je via mail,vast wel een eind op weg helpen.
*RENAULT5 GT TURBO COUPE*
*F7P-T*
*F7P-T*
-
- Contacteer:
iemand enig idee waar ik een nieuw hitteschild kan vinden voor het spruitstuk ?
Nog niet bij dealer geluisterd maar die kennen normaal gezien nogal goed de prijs
op winparts gekeken maar niet gevonden....
iemand?
Nog niet bij dealer geluisterd maar die kennen normaal gezien nogal goed de prijs

iemand?
-
- Contacteer:
Diegen tegen het schutbord in de motorruimte.
volgens mij valt die prijs wel mee, heb die ook keer nieuw bij de dealer besteld! in me oude dialogys staat ie op 41 euro ex btw, dus zal nu wel rond de 60/70 euro zijn?
Clio I 1.8 16v Ph II '95 & Clio II 1.6 16v Ph II '03 Initiale Paris & Clio III 2.0 16v Ph I '06 RS || mijn auto onderhoud website: https://www.beheerjeonderhoud.nl
-
je hebt een pmEntity_Razer schreef:Diegen tegen het schutbord in de motorruimte.