Er is overigens wel een Italiaan met 450pk uit een c1j.
Ik zal vanavond even wat foto's en info voor je opsnorren.
Staat ook wel wat op efi-parts.co.uk wat zijn bedrijf is

ik probeer ook uberspammer te worden..tutuur schreef:kijk maar eens naar de vorige post van Jo![]()
Ja je kakelt, want eerst roep je uit een c1j, en dan zet je fotos en info neer van een 2.0 16v, das geen c1j.tutuur schreef:hoezo kakelen?! dat 450pk ding is van Gianni Santi, kijk maar op youpoep.
lezen luco, lezen...Luco/Alpine-racer schreef:Ja je kakelt, want eerst roep je uit een c1j, en dan zet je fotos en info neer van een 2.0 16v, das geen c1j.tutuur schreef:hoezo kakelen?! dat 450pk ding is van Gianni Santi, kijk maar op youpoep.
Goeie infoMartijnG schreef:Ow, ik lees nog eens even terug, maar het gaat dus alleen om het cupje waar de centrale bout van je demperstang in valt? Dat is wat anders dan een complete veerschotel![]()
Die losse cupjes zijn volgens mij alleen van Phase 1 te krijgen, maar die kun je aanpassen voor een Phase 2. Ik heb ooit hetzelfde probleem gehad alleen toen is de complete demperstang dwars door het cupje geramd...dat is niet echt veilig kan ik je vertellen![]()
Ik geloof dat je een Phase 1 cupje moet bestellen en deze is qua diameter wat groter dan van een Phase 2. Dus even op een slijpschijf wat kleiner maken(P.S. dit heb ik zo'n 3 jaar geleden gedaan, dus ik biedt geen zekerheden...mijn geheugen laat me ook af en toe in de steek
)
Gewoon wachten...(de GTT is van 1987)tutuur schreef:Hoe dan?