In mijn Megane Ph2 zit een display voor de boordcomputer waarop je o.a. actueel verbruik en actieradius etc kunt bekijken. Hiervoor druk je op de knop aan de ruitenwisserhandle.
Als je de display op 'actueel' hebt staan tijdens het rijden en je gaat de cruisecontrol gebruiken, dan moet je 1 keer op de knop drukken zodat de display terugschiet naar actueel verbruik.
Ongeveer 2 wkn geleden merkte ik dat dit automatisch gebeurde! Dus, als ik de cruisecontrol aanzette op 100km/u dan bleef dat ongeveer 3 sec op de display staan en daarna sprong de display automatisch terug naar mijn vorige display-voorkeur (vaak 'actueel').
Vorige week ben ik langs de garage geweest voor een onderhoudsbeurt voor de wagen, helaas is deze 'automatische' instelling nu verdwenen en moet ik dus elke keer weer 1 keer op de knop drukken.
Terwijl dat automatische terugspringen errug handig was. Volgens de Renault-dealer is het niet mogelijk om dit in te stellen op 'automatisch' (maar ik heb het echt niet gedroomd..

Dus hierbij mijn vraag: "wie weet hoe ik de boordcomputer zover krijg om 'm weer automatisch kan terug laten springen?" Ikzelf weet dus niet hoe ik dat toendertijd voor elkaar heb gekregen.. Alvast bedankt voor de reacties!