wat zijn die agenten op tv trouwens "schappelijk".....
met die schakelbrommer vind ik ook wel leuk, wat heeft die vent een mooie smoesjes

en een agent die non-destructief onderzoek ogen heeft

Sja het is helaas wat rustig de laatste tijd.Adrian schreef:Slaapt iedereen alweer?of refresh ik te vaak
Geheel onverwacht kan dit niet komen volgens mij, we hebben er met zijn allen over gestemd in een poll. En volgens mij is er ook in een nieuwsbrief al wat over geschreven.Arco schreef:Losange lag vanmiddag in de bus.![]()
Alleen jammer dat daar daadwerkelijk bekend wordt gemaakt dat er een naamswijziging plaats gaat vinden ...![]()
+turbojacques schreef:Megane onderblok en een R19 16V kop erop?
Wat is er 7 oktober. Wil je klaar zijn voor de Dynodag?
williams onderblok, 19 ph1 kop met bewerkte klepzetels std nokkenassen, wiseco 8.5:1 zuigers, wossner drijfstangen, arp's, tilton koppeling, GT28RS (T2, .86 met .60comp), 3" vband downpipe, 2.5" uitlaat->zeikpijp met borla demper, GRS intercooler type S1, alu radje met spal, ktec steuntjes + dogbone powerflex, 803's met regelaar en een fastchipkuur. Dat zou het zo wat moeten zijn in grote lijnen.jacques schreef:Megane onderblok en een R19 16V kop erop?
Wat is er 7 oktober. Wil je klaar zijn voor de Dynodag?
mispak je der maar niet aanMartijn Kool schreef:kun je hard mee rechtdoor jo-tje!!
hangt ervan af hoe het zit met de levering van de onderdelen. Zowieso 1 bar met de 21 mapsensor. Als de 250 kpa magnetti tijdig kan aangepast worden dan kan hij meer druk draaien. Eerst maar eens alles inbouwen.tutuur schreef:Als ik het goed begreep gaat ie ook meteen meer geboost worden dan die van dhay?
wat nou 7 oktober af? Als ie 8 oktober loopt voor ie de trailer opgaat ist goed toch?-jo- schreef:waar kwam nu plots die Duvel vandaan ???? Mag je meer inslaan !PtrGte schreef:A shit DAAR had ik m'n fles bier gelaten, was 'm al kwijt gisteravond...