duh ?? als je geluisterd had wist je toch dat de 323 wegging.. ik denk dat je vrouw het nog wel weet hahaha .. dus nee die blijft niet.. straks nog ff de nieuwe uitlaat eronder leggen en maandag de platen erop en rijden !!! op naar de eerste 100.000km
nee tuurlijk ben ik dat niet .. oke ik lig dan niet met mun bek op de grond maar verschil tussen wieldoppen en intra wieltjes zie je toch wel?hahaha en idd rij ik met witte platen .. dus nope helaas heeft ook nog niemand mij kunnen spotten aangezien ik deze week er nog niet echt mee gereden heb .. behalve hier de straat op en neer een paar keer. morgen voort eerst kilometers maken.
okee .. nou de nieuwste fotos dan .. ik dacht dat ik die er allang had opgezet .. aangezien ik commentaar kreeg over dat hij niet laag genoeg ligt.. maar speciaal voor jou komt ie dan he?
Daar is ie! Vette twingo jongen:D Eigenlijk nog een keer 2 bumpertjes in kleur kunnen scoren. Maar zo is het ook al super! Binnenkort maar eens in het echt zien;)
quizvraag ,.. hahaha en ik vroeg de aanschafprijzen natuurlijk los he .. maar alles bij elkaar kostten ze 1350 euro.
kmoet zeggen je zat aardig in de buurt ..
espace 550 (kapotte motor en 175.000km) keuring tot 2 2012
r19 50 euro (eerste eigenaar auto met 107.000km) uitgevoerd
twingo 750 (kapotte riem/kromme kleppen 95.000km) keuring tot 9 2012
ja van dijk jonguh !!! nee man kvind juist die zwarte bumpertjes mooi staan, vooral straks met die zwarte kap erop.. jazeker binnekort int echt bekijken .. moet je natuurlijk wel met de dikke 5 16v komen he? hahaha nee de clio is ook superdik !!!
ja man is maar goed ook anders zou iedereen met dezelfde megane rondrijden bijv of dezelfde vrouw hebben haha .. ik ben nou eenmaal gek op de magere gek , juist omdat ik ook (vroeger nog mager ook) hein heet . dusja toen ik die kap zag moest ik m hebben ..
vandaag een schroefset onder mun twingo geschroefd. het lijkt er al meer op nu ... hij moet eerst effe eingetragen worden voor ik hem eens op zijn bek probeer te gooien. maja als het eintragen net zo uitpakt als mun worstwielen eintragen staat de set ook weer soon te koop.. worstwielen zijn in ieder geval verkocht.. oke fotos (met mun winterwielen en wieldoppen tijdelijk)
idd problemen met de keuring ja .. maaar ik ben er nu achter gekomen dat ik bij een ander tuvstation wel gewoon netjes geholpen word, en die zelfs vertelden dat hun waarschijnlijk die intras wel gewoon goedgekeurd zouden hebben.. natuurlijk een beetje zuur maar nu dus maar weer op zoek toch naar tlines, misschien wel 14 inch deze keer.. (eerst weeres proberen te sparen) de schroefset is eingetragen dus goedgekeurd moet alleen nog op kenteken bijgeschreven worden. .. tja die lip eronder zal de polizei niet blij mee zijn maar dat zien we dan wel weer ..
ook heb ik nog niet verteld wat ik allemaal voor autos gehad heb .. dus dat doe ik nu alsnog.. waarom ? gewoon omdat ik dat wil!!
1E auto een mazda 323 bg GT 130 pk
2e auto (erbij) een custom build kever van '73 1.6 65pk
3e auto r19 1.7 75 pk
4e auto opel astra van 1.7 tds 75 pk
5e auto r19 chamade 1.7 multipoint 95pk
6e fiat marea weekend 2.0 5cil 150 pk
7e auto r19 1.4i 58?pk later 1.7 75pk ingekomen .(staat nu te wachten op 1.7 turbo)
8e auto mazda 323f 1.616v 90 pk
9e auto espace 2.0 115pk R.I.P
10e auto mazda 323 bg 1.3i 58 pk
11e auto espace 2.0 115 pk
12e de twingo nu
dankje voor de fotos te verwijderen. ja ik heb inderdaad al best wat autos gehad maar er zijn er altijd die dr nog meer hebben gehad..
toen ik de espacelip van 11cm eronder had lag hij echt errug kort bij de grond, hij lag hier al vast op de grond achter het huis, dus heb er de onderste rand afgehaald. nu ligt ie een cm of 2 vd grond en dat is precies goed om te rijden. hier in duitsland heb je maar weinig drempels en ik rij toch meestal alleen maar de snelweg op en af dus kom geen obstakels tegen.!!
in twingo topic ook weer een oud toerentellertopic heropend,. maar weet iemand waar het toerental signaal vandaan komt bij mijn twingo . met d7f motor 1.2 8v.. ik word er in het toerenteller topic in ieder geval niet echt veel wijzer van . iemand die het al ooit heeft aangesloten ??
ja dat lijkt mij ook , maar tzou makkelijk zijn als iemand t al ooit aangesloten heeft , dan weet ik gelijk welk kabeltje ik kan pakken.. ochjah moetkt morgen maares effe meten dan.