hahaha een twingo is niks mis mee, ik wil er eentje met een d motor omdat ik in mijn 19 het originele c blokkie vast heb laten lopen en zoiezo zijn de c motors niet echt mijn ding die rammelblokjes. dus een d motortje doet het goed genoeg en zuinig zat voor die kilometers. ik heb een hekel aan gas en diesel tja het geluid vind ik niks (echt een geluiden man hahaha).
ik heb een zwarte renault 19 al twee jaar in de schuur staan , ik heb daar toen ik nog in nederland woonde een 1.7 ingelegd. hem voorzien van sportschokkers voor en achter met een verlaagde verlagingsset dus nu zo,n dikke 6cm verlaagd voor en achter,. veerpootbrug voor en achter. motor einddemper van een r1
maar daar wil ik als mijn garage gebouwd is aan beginnen om hem leeg te halen blok eruit en een volvo turbo blok erin te lepelen.. de gechipte rekeneenheid heb ik al liggen dus ook dat moet doorgaan ooit.
de twingo moet eigenlijk een beetje standaard blijven op 4cm verlaging na een mooi setje wielen voor weinig.. bijv intra t line 13ers 7j iemand nog een goedkoop setje liggen? en totaal onverwacht kreeg ik van iemand uit belgie een specialpaint motorkap aangeboden met een THE REAPER afbeelding erop . vandaar mijn formumnaam ook
verder rijd mijn vrouw dagelijks een lavendel kleurige renault espace 2.0 van 98. om de kinderen naar school te brengen. het is de tweede al aangezien ik de eerste total loss reed met ijzel vorig jaar, ik heb er eentje bijgekocht met een kapot blok en het blok van mijn schade espace daar ingelegd..
nog meer vragen?