
Remon's Clio 2.0 16V RS phase II - Vaarwel!
-
- Berichten: 1160
- Lid geworden op: ma 14 aug 2006 21:30
- Locatie: Alphen a/d Rijn
Lekker rood laten, helemaal goed zo! 

-
- Moderator
- Berichten: 14793
- Lid geworden op: di 19 mar 2002 0:00
- Car: Megane
rood latenRemon schreef:Hij zit inderdaad met 6 schroefjes vast. Zat net te kijken maar ik denk dat ik er wel aan ga wennen dat hij niet helemaal 100% loopt. Hij is nu voor de tweede keer gespoten dus hij hoeft niet meer terug![]()
Zit te denken om misschien het 3e remlicht donker te spuiten, maar daar ben ik nog niet over uit!

Ik laat hem rood
Afgelopen weekend ben ik aan de slag gegaan om mijn stoelen te verlagen (naar een idee van Martijn_B). Na eerst de complete stoel verlaagd te hebben kwam ik erachter dat ik het niet echt beter vond zitten. Hierna de spacers aan de voorkant laten zitten en de achterste weggehaald waardoor de zitting nu wat meer achterover staat. De zitpositie is echt 100x beter zo!
Zojuist ook nog een kleine toevoeging gedaan aan de RS, ben benieuwd wat jullie ervan vinden
[img]http://i648.photobucket.com/albums/uu20 ... _2813r.jpg[/img]
[img]http://i648.photobucket.com/albums/uu20 ... _2814r.jpg[/img]
[img]http://i648.photobucket.com/albums/uu20 ... _2816r.jpg[/img]

Afgelopen weekend ben ik aan de slag gegaan om mijn stoelen te verlagen (naar een idee van Martijn_B). Na eerst de complete stoel verlaagd te hebben kwam ik erachter dat ik het niet echt beter vond zitten. Hierna de spacers aan de voorkant laten zitten en de achterste weggehaald waardoor de zitting nu wat meer achterover staat. De zitpositie is echt 100x beter zo!
Zojuist ook nog een kleine toevoeging gedaan aan de RS, ben benieuwd wat jullie ervan vinden

[img]http://i648.photobucket.com/albums/uu20 ... _2813r.jpg[/img]
[img]http://i648.photobucket.com/albums/uu20 ... _2814r.jpg[/img]
[img]http://i648.photobucket.com/albums/uu20 ... _2816r.jpg[/img]
-
- Über-Spammer
- Berichten: 10004
- Lid geworden op: ma 18 feb 2002 0:00
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Vlaardingen
Leuk detail 

'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
Vind het ook wel grappig 
En wat ziet die RS er dik uit van de voorkant zeg!!!

En wat ziet die RS er dik uit van de voorkant zeg!!!
-
- Berichten: 1742
- Lid geworden op: di 29 mar 2005 14:42
- Locatie: Assen
- Contacteer:
zit in de verkeerde volgorde opgeplakt volgens mij 

B18FT... what else ?
-
- Berichten: 1810
- Lid geworden op: wo 17 jul 2002 17:28
- Car: 19 16v PhII 2.0T
- Locatie: Amersfoort
- Contacteer:
Dan zou het in de binnenspiegel weer moeten kloppensieger everts schreef:zit in de verkeerde volgorde opgeplakt volgens mij

Maar leuk detail remon

Anything worth doing is worth doing right!.
Is inderdaad de Franse vlag dus hij klopt hoor
Ik ga binnenkort wel even een iets lichtere kleur blauw gebruiken, want vanaf een afstandje is alleen het rood/wit te zien en dat slaat eigenlijk helemaal nergens op 


-
- Berichten: 1742
- Lid geworden op: di 29 mar 2005 14:42
- Locatie: Assen
- Contacteer:
owwwwwwwwww!Merijn schreef:het is de franse vlag, he... Klopt prima!

B18FT... what else ?
zoiets?
![Afbeelding]()

Ik ben ondertussen trouwens wat meer aan het oriënteren op een nieuwe uitlaat en heb daarbij ook een aantal bedrijven aangeschreven die RVS uitlaten op maat maken. Hierbij merk ik wel aardige prijsverschillen op, dus ben benieuwd of jullie ervaring hebben met één van deze bedrijven. Als voorbeeld heb ik ze allen een foto van de K-tech 182-look uitlaat gestuurd, omdat dit naar mijn idee constructief de beste oplossing is.
[img]http://i648.photobucket.com/albums/uu20 ... p392_f.jpg[/img]
Het gaat om de volgende bedrijven:
PM Performance: (circa €500,-)
Geven aan naar aanleiding van het plaatje van K-Tech wat ik gestuurd heb dat ze iets dergelijks ook kunnen maken, kosten zijn dan circa €500 tot €550.
Leveren naar mijn idee wel goed werk af. 3 jaar garantie.
MaxiPerformance: (circa €300,-)
Geven dezelfde beschrijving af als hoe de K-Tech er ongeveer uitziet en wordt vervaardigd uit 304RVS. Site ziet er in principe wel goed uit, alleen weinig ervaringen op internet en zoals ik het zie pas 2 maanden actief... Geven wel 20! jaar garantie, maar weet niet hoeveel waarde ik daaraan moet hechten.
Little Tuning: (circa €375,-)
Hebben nog geen site, adverteren vooral via Marktplaats. De naam van het bedrijf wekt bij mij niet echt vertrouwen, maar in principe zegt dat nog niks. Ze hebben een foto gestuurd van een Clio die ze eerder hebben gedaan, maar dat ziet er naar mijn idee wel erg simpel uit en het lijkt me beter om 2 uitgangen vanuit de achterdemper te hebben dan één:
[img]http://i648.photobucket.com/albums/uu20 ... C07173.jpg[/img]
[img]http://i648.photobucket.com/albums/uu20 ... p392_f.jpg[/img]
Het gaat om de volgende bedrijven:
PM Performance: (circa €500,-)
Geven aan naar aanleiding van het plaatje van K-Tech wat ik gestuurd heb dat ze iets dergelijks ook kunnen maken, kosten zijn dan circa €500 tot €550.
Leveren naar mijn idee wel goed werk af. 3 jaar garantie.
MaxiPerformance: (circa €300,-)
Geven dezelfde beschrijving af als hoe de K-Tech er ongeveer uitziet en wordt vervaardigd uit 304RVS. Site ziet er in principe wel goed uit, alleen weinig ervaringen op internet en zoals ik het zie pas 2 maanden actief... Geven wel 20! jaar garantie, maar weet niet hoeveel waarde ik daaraan moet hechten.
Little Tuning: (circa €375,-)
Hebben nog geen site, adverteren vooral via Marktplaats. De naam van het bedrijf wekt bij mij niet echt vertrouwen, maar in principe zegt dat nog niks. Ze hebben een foto gestuurd van een Clio die ze eerder hebben gedaan, maar dat ziet er naar mijn idee wel erg simpel uit en het lijkt me beter om 2 uitgangen vanuit de achterdemper te hebben dan één:
[img]http://i648.photobucket.com/albums/uu20 ... C07173.jpg[/img]
Die onderste kan ik ook nog wel bakken.
Is een k-tec niet gewoon een optie?
Of mis ik wat?
Is een k-tec niet gewoon een optie?
Of mis ik wat?
Dat gevoel had ik inderdaad ooktutuur schreef:Die onderste kan ik ook nog wel bakken.
Is een k-tec niet gewoon een optie?
Of mis ik wat?

Dat ziet er zo uit 
[img]http://i45.tinypic.com/f2j0ab.jpg[/img]
[img]http://i48.tinypic.com/10g03dz.jpg[/img]

[img]http://i45.tinypic.com/f2j0ab.jpg[/img]
[img]http://i48.tinypic.com/10g03dz.jpg[/img]
Laatst gewijzigd door Remon op di 7 jun 2011 21:08, 1 keer totaal gewijzigd.
En dit is hoe el-zeiksnor hem wilt
[img]http://i648.photobucket.com/albums/uu20 ... 75af89.jpg[/img]
[img]http://i648.photobucket.com/albums/uu20 ... e/FCS2.jpg[/img]

[img]http://i648.photobucket.com/albums/uu20 ... 75af89.jpg[/img]
[img]http://i648.photobucket.com/albums/uu20 ... e/FCS2.jpg[/img]
Die onderste staat wel dik idd!
Maar als ik het goed begrijp heb je bij hun dus alleen de einddemper op deze manier? En niet de rest wat je bij k-tec wel hebt?
Ik zeg: k-tec en dan 2 andere sierstukjes er op laten bakken...
Maar als ik het goed begrijp heb je bij hun dus alleen de einddemper op deze manier? En niet de rest wat je bij k-tec wel hebt?
Ik zeg: k-tec en dan 2 andere sierstukjes er op laten bakken...
Haha ik vind het mooi een dubbele pijp, dus die gaat er komen
Zit net trouwens even goed te kijken, ik denk dat ik echt een zeiksnor ben! Volgens mij komt de K-Tech verdomde dicht in de buurt, alleen is die auto op de foto niet verlaagd, waardoor het veel minder dik lijkt. Net even snel een photoshopje gemaakt en dat ziet er in principe wel leuk uit
[img]http://i648.photobucket.com/albums/uu20 ... chlaag.jpg[/img]

Zit net trouwens even goed te kijken, ik denk dat ik echt een zeiksnor ben! Volgens mij komt de K-Tech verdomde dicht in de buurt, alleen is die auto op de foto niet verlaagd, waardoor het veel minder dik lijkt. Net even snel een photoshopje gemaakt en dat ziet er in principe wel leuk uit

[img]http://i648.photobucket.com/albums/uu20 ... chlaag.jpg[/img]
-
- Über-Spammer
- Berichten: 10004
- Lid geworden op: ma 18 feb 2002 0:00
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Vlaardingen
Willeon heeft ervaring met PM Performance en ze hebben dus ook op de openingsmeeting gestaan met die rode 5 GTT op de brug.
Je kan er ook zelf de dempers/het geluid uitkiezen en dergelijke geloof ik. Volgens mij een erg goed bedrijf
Het kost dan alleen misschien wel meer maarja...
Je kan er ook zelf de dempers/het geluid uitkiezen en dergelijke geloof ik. Volgens mij een erg goed bedrijf

'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
-
- Berichten: 7023
- Lid geworden op: ma 9 jul 2007 18:40
- Locatie: Ruinerwold
Ook Gabri heeft onder zijn Laguna iets moois laten fabriceren door PM Performance.
Ik ben er zelf dik tevreden over. Je kunt inderdaad ter plaatse het soort demper kiezen, daar nemen ze echt de tijd voor.
En dan als laatste het eindstuk/sierstuk.
Ik ben er zelf dik tevreden over. Je kunt inderdaad ter plaatse het soort demper kiezen, daar nemen ze echt de tijd voor.
En dan als laatste het eindstuk/sierstuk.
-
- Berichten: 2183
- Lid geworden op: wo 2 jan 2008 9:45
- Locatie: Waddinxveen ZH
- Contacteer:
en deze van Milltek:
[img]http://img810.imageshack.us/img810/8233/351wb.jpg[/img]
of van Supersprint:
[img]http://www.tuning.sk/news/supersprint_0 ... o_rs_1.jpg[/img]
Iemand hier van het forum had de supersprint onder zijn zwarte rs?
[img]http://img810.imageshack.us/img810/8233/351wb.jpg[/img]
of van Supersprint:
[img]http://www.tuning.sk/news/supersprint_0 ... o_rs_1.jpg[/img]
Iemand hier van het forum had de supersprint onder zijn zwarte rs?
-
- Moderator
- Berichten: 25344
- Lid geworden op: vr 8 mar 2002 0:00
- Car: MB
- Locatie: 's-Hertogenbosch
Als ik zo onder die bumper door koekeloer met supersprint gaat dat niet lukken. Want ik meen te herinneren dat de reserve wielbak eruit slijpen iets te gortig ging worden......
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Supersprint heeft daar ook een andere oplossing voor 
Ik vergis me nooit, behalve gisteren, toen dacht ik dat ik me vergiste.. maar dat was niet zo...
-
- Berichten: 2992
- Lid geworden op: za 16 jul 2005 15:49
- Locatie: Staphorst
- Contacteer:
Met de supersprint gaat dat wel lukken, is het zelfde als de K-tec op het plaatje
Gewoon een eindemper waar 1 pijp uitgaat die verdeeld wordt over twee sieratukken.
Arno16v had zo'n supersprint uitlaat onder z'n RS
Gewoon een eindemper waar 1 pijp uitgaat die verdeeld wordt over twee sieratukken.
Arno16v had zo'n supersprint uitlaat onder z'n RS
Renault 19 1.8 16V Cabrio
-
- Berichten: 2992
- Lid geworden op: za 16 jul 2005 15:49
- Locatie: Staphorst
- Contacteer:
hier een
![Afbeelding]()

Renault 19 1.8 16V Cabrio
Het nadeel van de Supersprint vind ik de eindpijpjes, deze lopen schuin naar binnen toe wat ik niet echt mooi vind...
Wat ik nog niet erbij vermeld heb is trouwens dat ik niet al teveel herrie wil. Als ik rustig rij wil ik niet dat hij resoneert o.i.d. In ieder geval dat het niet stoort. Hierbij is de uitlaat van PM wel een uitkomst, want dan kan ik dat helemaal zelf bepalen. Die van K-tec schijnt best luid te zijn.
Zaterdag gaat mijn Clio de brug op, dan ga ik bepalen of het nodig is om mijn middendemper te vervangen op korte termijn, dat weegt ook mee in mijn beslissing.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=x5ACpdYc ... detailpage[/youtube]
Wat ik nog niet erbij vermeld heb is trouwens dat ik niet al teveel herrie wil. Als ik rustig rij wil ik niet dat hij resoneert o.i.d. In ieder geval dat het niet stoort. Hierbij is de uitlaat van PM wel een uitkomst, want dan kan ik dat helemaal zelf bepalen. Die van K-tec schijnt best luid te zijn.
Zaterdag gaat mijn Clio de brug op, dan ga ik bepalen of het nodig is om mijn middendemper te vervangen op korte termijn, dat weegt ook mee in mijn beslissing.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=x5ACpdYc ... detailpage[/youtube]
Je kan de topicnaam iig wel veranderen in: uitlaat perikelen 
