Voila vandaag gemonteerd TSW Nurburgring gunmetal 18"x9" et63
Voordeel van deze wielen is dat ze 3kg lichter zijn per stuk dan de originele
[img]http://i196.photobucket.com/albums/aa35 ... edited.jpg[/img]
Nieuwe wielen op Megane rs 250
Niet helemaal mijn smaak maar ziet er wel strak uit!
En 3kg lichter
En 3kg lichter

-
Ziet er goed uit!! 

Clio Williams '95 & 5 GT Turbo '90 & Vw transporter '80
-
Ik vind ze zelfs beter uitkomen bij Nacré Zwart dan de originelen en extra kilootjes minder is best meegenomen.
Heb zelf ook al veel gezocht voor vervangers van mijn zwarte 18" ers, waar ik dan winterbanden op zou monteren maar de ET beperkt de keuze.

Heb zelf ook al veel gezocht voor vervangers van mijn zwarte 18" ers, waar ik dan winterbanden op zou monteren maar de ET beperkt de keuze.
blijft een dikke bak zon megane RS 

Clio I 1.8 16v Ph II '95 & Clio II 1.6 16v Ph II '03 Initiale Paris & Clio III 2.0 16v Ph I '06 RS || mijn auto onderhoud website: https://www.beheerjeonderhoud.nl
-
Zeer geslaagd! Ziet er erg racy, maar toch ook stijlvol uit! 

Ja het is niet simpel om andere wielen te vinden voor de Megane ,originele ET is 65 en de meeste wielen zijn ET 45.Bertmegane schreef:Ik vind ze zelfs beter uitkomen bij Nacré Zwart dan de originelen en extra kilootjes minder is best meegenomen.![]()
-
tsja, als jij het daarmee vergelijkt prima, ik vind ze erg mooi en het is nog nuttig ookAllepinie schreef:Tsja, dan heb je de kans om die lelijke RS-wielen te vervangen... Gooi je er van die jaren '90 A3/Golf wielen op. Jammer.

bij foto 1 twijfelde ik, maar bij foto 2 was ik overtuigd

Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
Op foto 2 vind ik ze ook mooier dan foto 1, denk dat je het in het echt moet zien om een goed oordeel te kunnen geven. Dat ze flink lichter zijn is alvast een voordeel, niet alleen de 12kg, maar vooral roterende massa.
Dat het model uit de jaren 90 stamt klopt wel, maar dat vind ik sowieso een bezwaar met de huidige velgen, er zit weinig vernieuwing in de laatste jaren. Maar dat hoeft geen bezwaar te zijn, velgen en rijhoogte maken het verschil tussen een leuke en een supergave auto. Tegelijkertijd vind ik velgen uitzoeken het lastigste wat er is, helemaal zien zoals het onder de auto eruit komt te zien doe je pas als het er echt onder zit.
Dat het model uit de jaren 90 stamt klopt wel, maar dat vind ik sowieso een bezwaar met de huidige velgen, er zit weinig vernieuwing in de laatste jaren. Maar dat hoeft geen bezwaar te zijn, velgen en rijhoogte maken het verschil tussen een leuke en een supergave auto. Tegelijkertijd vind ik velgen uitzoeken het lastigste wat er is, helemaal zien zoals het onder de auto eruit komt te zien doe je pas als het er echt onder zit.
-
- Car: Talisman sedan
- Contacteer:
Mooie update! 

Cleaned Style
Projecttopic
Projecttopic
Misverstandje Steven: licht betekent niet altijd zwakker.Steven schreef:Pas wel op dat je ze niet kromrijd, das wel een nadeel van die lichte wielen, 1 verkeerde curb en je kan em weggooien.
Sterkte is geheel afhankelijk van materiaal en fabricageproces.

clio 2 phase 2 1.6 16v dynamique 'H&R'
Eigenlijk moet je altijd oppassen, zeker voor curbs
ongeacht de velgen 

Zo is het. Zorgen dat de bandwang mooi recht staat boven de velgrand wil daarbij ook wel helpen. Soms zie je ook eigenlijk te smalle banden op wielen waardoor de velgrand als het waren blootgesteld word aan ieder obstakel........
clio 2 phase 2 1.6 16v dynamique 'H&R'
Daarom heb ik nu ook 245 bandjes moeten steken omdat de nieuwe velgen 9" breed zjn ipv 8.25"dolf jans schreef:Zo is het. Zorgen dat de bandwang mooi recht staat boven de velgrand wil daarbij ook wel helpen. Soms zie je ook eigenlijk te smalle banden op wielen waardoor de velgrand als het waren blootgesteld word aan ieder obstakel........
Mooie wielen!
-
Gruwelijke auto, weet niet hoeveel je kwijt bent geweest, heb je ook die Volk velgen gezien?
Grappig, pas geleden nog veel met mn collega over gehad, gewichtsbesparing bij een auto. Kwam weer een beetje op gang door de aflevering van Top Gear, waarbij ze zon oud Renault busje over het circuit gingen jagen en waarbij het erop neerkwam dat gewichtsbesparing een hele grote invloed heeft op je performance. Dit omdat er heel veel tuningspullen worden verkocht, die eigenlijk weinig tot geen nut hebben.
Grappig, pas geleden nog veel met mn collega over gehad, gewichtsbesparing bij een auto. Kwam weer een beetje op gang door de aflevering van Top Gear, waarbij ze zon oud Renault busje over het circuit gingen jagen en waarbij het erop neerkwam dat gewichtsbesparing een hele grote invloed heeft op je performance. Dit omdat er heel veel tuningspullen worden verkocht, die eigenlijk weinig tot geen nut hebben.
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
ik kan me wel een aflevering herinneren met een veilsatis/avanttime icm. performance upgradesTom schreef:Oud reno busje?
Project: GTT Blue Sport
deni denkt dat die oud zijn 

-
Wist het ook niet meer haha, maar volgens mij is het die aflevering. Dat Clarkson een spoiler oid van hout had gemaakt en die in de fik vloog. Die afleveringGerald schreef:ik kan me wel een aflevering herinneren met een veilsatis/avanttime icm. performance upgradesTom schreef:Oud reno busje?

dat was een avantime 

mooie velgen, wat heb je er voor betaalt en welke banden heb je erop ?/
Voor de velgen was het rond de 1300 euro dacht ik bij Crauwels banden in Begijnendijk,er steken Yokohama Advan neova ad08 banden op,zeer goed voor op de weg en op het circuit.koudje schreef:mooie velgen, wat heb je er voor betaalt en welke banden heb je erop ?/
[img]http://i196.photobucket.com/albums/aa35 ... D08_lg.jpg[/img]